אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות בעייתיים ✔יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות בעייתיים, איך לשכנע אנשים בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, מניפולציות, טיפול בהתנגדות מכירות, אמנות השכנוע, שכנוע, לכתוב טקסט משכנע, התנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, הרצאות nlp, לשכנע לקוחות בטלפון, nlp הצלחה במכירות, איך לשכנע את המורה, nlp למומחים, לשכנע אנשים לבחור בך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע את הבוס, NLP פירוש, שיטה לשכנוע ההמון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע גבר להתחתן, ללמוד לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדות לקוח, איך לשכנע אנשים לבחור בך, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מטפל אישי, הצלחה בשכנוע, לשכנע אבא, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע ללכת לטיפול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות?

קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת.

הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: "זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, " מומלץ לעצור ולשאול: "איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח?"

האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים?

אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: "למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה?"

איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת?

אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי", ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: "איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח?"

למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או אולי להציע לו מוצר חלופי במחיר שמתאים לתקציב שלו. הגישה הזו דורשת יצירתיות, אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית.

מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים?

אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק ל"תבנית" שלהם. לקוח שנראה "בעייתי" או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים.

לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם "בעייתיים", יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך.

מדוע לקוחות "בעייתיים" יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים?

אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך.

למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: "אני גובה יותר כי אתה בעייתי, " אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך.

האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב?

אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם "לא טובים בתנאים מסוימים". כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה אפשר למצוא את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים.

לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כ"בעייתית", הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית.

האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות?

אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כ"בעייתי" או עסקה כ"לא טובה". גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום.

לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות:
  • לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי.
  • להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה.
הבחירה ביצירתיות תביא לך יתרון תחרותי משמעותי ותגדיל את הצלחת העסק שלך בטווח הארוך.
איך להתמודד עם עסקאות לא טובות ולקוחות בעייתיים?

שלום חברים

יש שתי דרכים להסתכל על עסקאות לא טובות ועל לקוחות בעייתיים. דרך אחת אומרת שאם אנחנו רוצים להצליח בחיים, ואם העסק שלנו רוצה לשגשג, עלינו להימנע ככל האפשר מעסקאות לא טובות ומלקוחות בעייתיים, כי הם עלולים לגרום לכאבי ראש ולהפסדים. אבל האם זה באמת נכון?

האם תמיד נכון להימנע מלקוחות ובעיות?

כמובן, עדיף להימנע מעסקאות לא טובות ולקוחות לא מתאימים. אבל יש דבר נוסף שצריך לשים אליו לב - הרבה פעמים אנחנו מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז נשאלת השאלה: מה עושים?

שתי גישות אפשריות

1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: "הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן אני לא נכנס לעסקה הזאת".

2. לנסות להיות יצירתיים - לבדוק איך אפשר להפוך את העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי.

דוגמה מעשית

נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים.

האפשרות הראשונה היא לומר: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר".

האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה?

כוח היצירתיות בעסקים

ככל שהעסק שלך יידע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה.

לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות משתלמים, וזה יעניק לך יתרון תחרותי.

למה עסקאות מורכבות עשויות להיות הכי משתלמות?

לפעמים העסקאות שאנשים מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח.

לסיכום

ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כ"לא טובים". אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות למוצלחות.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בעסקה שנראית בעייתית, יש לך שתי אפשרויות: לברוח - או לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך אותה להזדמנות. ככל שתהיה יצירתי יותר, כך תצליח יותר.

לקריאה נוספת, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושאים כמו "לקוחות בעייתיים", "עסקאות בעייתיות", "יצירתיות עם לקוחות" ועוד.

בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות בעייתיים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוחות בעייתיים, איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מיומנות רטורית לא יודע לשכנע הלקוח לא מעריך את המוצר להשיג מכירות לגרום ללקוח עצוב לשכנע אנשים לאהוב ללמד את איש המכירות למכור מוצר שלא שווה למכור אותו איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? להסביר ללקוח למה המוצר יקר מניפולציה שכנוע של תת המודע לגרום למישהו להביא איש מכירות אוטומטי ליצור אמון בשיחה ליצור הסכמה עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח למכור את עצמך לאקס לגרום ללקוח לומר כן הצגת פרזנטציה ללקוח לשכנע בת זוג למכור מוצר מושלם לקוחות ממליצים בגוגל קורס nlp תכנון משפך שיווקי לגרום למישהו לתקוף אותך לקוח שלא מרוצה מהמתחרים העלאת מחיר ללקוחות איזו הצעה להציע ללקוח? מוצר מחויב עזרה לאנשי מכירות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית לשכנע מישהו להשיב לגרום למישהו לתת בך אמון להיות יועץ של הלקוח לכתוב מסר משכנע לשכנע אנשים לחשוב לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לשכנע אנשים לבחור בך תהליך של יצירת חומרי שיווק לשכנע אנשים לעשות כרצונך לשכנע מישהו לא להתאהב במישהו ליצור ללקוח תחושת fomo לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו ממי לא ללמוד nlp? למכור מוצר שצריך לשפר לשתול מחשבות לאקס ממי הלקוח רוצה לקנות? לשפר את כושר השכנוע ניהול משא ומתן בחוסר תום לב שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לקוח מבטל פגישה אפשרויות אחרות של הלקוח שכנוע סמוי איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? לקוח שמציב אולטימטום להציע כמה הצעות גרועות ללקוח לגרום למישהו לומר התנגדויות הלקוח למכור לפנות ללקוח בשמו הפרטי איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים הלקוח מחליט ראיון עבודה כאיש מכירות לגרום למישהו לשנוא לגרום ללקוח להבין את התמחור שיפור המוצר ותהליך מכירה מנהל מכירות טוב חיסרון של לקוח הנחה ללקוחות לשכנע אותו שאת צודקת להרשות לעצמך לאבד לקוחות מומחה ל nlp כיף למכור לנסות למכור לגרום לאנשי המכירות איך למכור ללקוחות? למכור ללקוח מוצר בהנחה לגרום למישהו לשתף מחיר שוק של מוצר שכנוע בשלבים השפעה שלילית לדבר בשפה עממית עם הלקוח להציג את המוצר ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות? איך ליצור הזדהות עם לקוח? לשכנע מישהו לשכנע שיווק לטווח המיידי למכור בלי חשק להיות איש מכירות מצליח התמודדות עם לקוחות בעייתיים לדבר נכון עם לקוח פגישה פרונטאלית עם לקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים מניפולציות של מנטורים לשיווק תגמול בהתאם למכירות מה הלקוח חושב? למכור בטלפון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, תורת המשחקים, מומחה מכירות בתחום לקוחות בעייתיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 03:24:18 - wesi28