אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ממליצים ✔שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות ממליצים, איך לשכנע את הילד, לשכנע אשה להתחתן, NLP לימודים, דיאטת nlp, ייעוץ אסטרטגי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כושר שכנוע, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, מכירות ושכנוע, NLP התניה, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע אנשים בכל דבר, לשכנע חברים לצאת, שיטת nlp, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מומחה בשיווק, ייעוץ לאישי ציבור, NLP עוגן, לימודי nlp, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, להצליח במכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את, ניתוח תוכן, מה זה לשכנע, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפול nlp, ניתוח תוכן של טקסטים, מיומנות רטורית, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות?

אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד.

לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר אינטרנט.

מהן הרמות השונות בשיווק באמצעות המלצות?

אליעד כהן מחלק את השיווק באמצעות המלצות לארבע רמות של אמינות, מהפחות אמינה ועד הכי אמינה:
  • המלצה עצמית:

    זו הרמה הכי נמוכה. למשל, בעל עסק שאומר על עצמו "אני הכי טוב בתחום שלי". הבעיה ברמה הזו היא שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין.
  • עדויות של לקוחות מרוצים:

    רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול "עדות" של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד.
  • המלצות מפה לאוזן:

    זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם.
  • הלקוח ממליץ לעצמו עליך:

    זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך.
איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך?

השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך.

לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר בך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך דרך התוכן שסיפקת לו.

מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר?

לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה.

שיטה זו עובדת כמעט בכל תחום, החל משירותים אישיים כמו יעוץ, אימון או תחזוקה ביתית, ועד מוצרים מורכבים יותר. עם זאת, ברור שלפעמים לא ניתן לתת את המוצר עצמו בחינם, למשל אם מדובר במוצר יקר מאוד. אבל גם אז, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו.

מהם היתרונות בשיטה זו?

השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים:
  • בניית אמון:

    הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך.
  • יצירת מחויבות:

    כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית.
  • הלקוח הופך ללקוח חוזר:

    אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית.
  • הלקוח הופך למשווק שלך:

    לקוח שהיה מרוצה מהשירות שלך יהפוך לשגריר שלך וימליץ עליך לסביבה שלו בצורה אותנטית, ללא מאמץ נוסף מצדך.
לסיכום, אליעד כהן מדגיש ששיטת השיווק האידיאלית והחזקה ביותר היא לתת ללקוחות להתנסות בחינם. רק כך תוכל להבטיח שההמלצה הכי חשובה - המלצת הלקוח לעצמו - תיווצר באופן אותנטי וישיר.
עדויות של לקוחות והמלצות: איך באמת משווקים נכון?

כשאנשים מנהלים עסק ורוצים לשווק את המוצר או השירות שלהם, הם מחפשים דרך לשכנע אנשים לרכוש מהם. אחת השיטות הנפוצות היא להציג לקוחות מרוצים ולהביא עדויות של לקוחות ממליצים. כלומר, בעלי עסקים אוספים מכתבי המלצה, עדויות חיוביות או אפילו סרטוני וידאו שבהם לקוחות מספרים כמה הם מרוצים מהמוצר או השירות. הרעיון מאחורי זה הוא שכשלקוח חדש רואה שיש לקוחות מרוצים, הוא ירגיש ביטחון וירצה גם להתנסות במוצר.

אבל יש בעיה - לקוח חכם ומודע יודע שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר בקלות להמציא ביקורות, לכתוב מכתבי המלצה מפוברקים או אפילו לשלם לאנשים כדי לומר מה שרוצים. לכן, ההמלצות היעילות באמת הן אלו שמגיעות מחברים ומכרים אישיים, משום שבדרך כלל אנחנו מניחים שחברים שלנו לא ישקרו לנו לגבי חוויותיהם.

הרמות השונות של שיווק באמצעות המלצות

ניתן לחלק את נושא ההמלצות לכמה רמות, מהפחות אמינות למתקדמות יותר:
  • הרמה הנמוכה ביותר:

    המלצה עצמית. כאשר אדם מעיד על עצמו שהוא הטוב ביותר, זו שיטת שיווק חלשה מאוד. למשל, אם חשמלאי אומר על עצמו "אני הכי טוב בעיר!", אין כאן שום ערך אמיתי ללקוח.
  • רמה אחת מעל:

    עדויות של לקוחות. בעלי עסקים מציגים המלצות מלקוחות מרוצים, וזה טוב יותר מהמלצה עצמית, אך עדיין ניתן לזייף זאת בקלות.
  • רמה מתקדמת יותר:

    המלצות מפה לאוזן. לקוח שהשתמש בשירות שלך וממליץ עליו לחברים שלו - זה הרבה יותר אמין.
  • הרמה הגבוהה ביותר:

    הלקוח ממליץ עליך לעצמו. כלומר, כאשר הלקוח שלך כל כך מרוצה, שהוא פונה אליך שוב ושוב כי הוא זוכר את החוויה החיובית שהוא קיבל. זה הסוג החזק ביותר של שיווק.
איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך לעצמם?

כדי לגרום ללקוח חדש להמליץ לעצמו עליך, יש להשתמש בטכניקה פשוטה אך עוצמתית: לתת לו להתנסות במוצר או בשירות שלך ללא תשלום, כך שהוא יחווה בעצמו את היתרונות.

למשל, אם אתה חשמלאי, תוכל לספק תוכן חינמי - מידע על חשמל, מדריכים להתקנת מנורות, טיפים לתכנון מערכת חשמל בבית, וכך הלאה. כשהלקוח מקבל ערך ממך בחינם, הוא כבר הופך ללקוח פוטנציאלי שלך עוד לפני ששילם לך. הוא יחווה ממקור ראשון את הידע שלך ואת האיכות שלך, וכשהוא יזדקק לשירות חשמלאי - הוא יפנה אליך באופן טבעי, כי הוא כבר "מכיר" אותך מהתוכן שסיפקת לו.

השיטה האולטימטיבית לשיווק

אם אתה רוצה שהלקוחות יקנו ממך, עליך לוודא שהאדם שאתה משווק לו יקבל המלצה ממקור שהוא הכי מאמין לו - מעצמו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת לו חוויה ישירה של השירות שלך, גם אם זה בחינם בהתחלה.

נכון, זה לא מתאים לכל עסק ולא כל מוצר ניתן לתת בחינם, אבל העיקרון הזה עובד כמעט בכל תחום. ככל שתיתן ללקוח ערך עוד לפני שהוא משלם לך, כך הוא ירגיש מחויבות כלפיך ויהיה בטוח לבחור בך.
יהללך זר ולא פיך, אין הנחתום מעיד על עיסתו, שיטות שיווק לעסקים, לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם, איך לקדם את העסק שלך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לרכוש את אמון הלקוחות? איך להשיג לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו? איך לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר? הדרכת בעלי עסקים, אימון לשיווק עסקים, אימון עסקי, טיפים לשיווק, איך לשווק עסק? איך לקדם עסק? שיטות שכנוע לקוחות, יצירת אמון עם הלקוח, שיווק עסקים, יעוץ עסקי, אימון להקמת עסק
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? ... או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות ... ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, ... הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... בתחומך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות באינטרנט, תגובות שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך בפייסבוק, לקוחות משמיצים אותי באינטרנט, ...
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
...באמת טובות ונכונות? אליעד מסביר דרך פשוטה לבדוק עד כמה אתה בטוח בנכונות העצה שלך, ומדוע חשוב להיות בטוח בעצמך ללא תלות בתגובות של אחרים. איך תגובת האדם שקיבל את העצה משפיעה עליך? כאשר יועץ או מטפל נותן עצה לאדם אחר, המטופל יכול לחזור עם אחת משתי תגובות עיקריות: הוא יכול לומר שהעצה עבדה לו מצוין והוא הצליח בזכותה. הוא יכול לומר שהעצה לא עבדה עבורו. אליעד מסביר שהנקודה החשובה באמת היא לשים לב עד כמה התגובה הזאת משפיעה עליך, בתור נותן העצה. אם אדם אומר לך שהעצה שלך הצליחה, האם זה מחזק לך את הביטחון...
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
...אליעד מסביר על הצורך במתן פתרונות מהירים ויעילים שמבוססים על פתרונות ששימשו את המטפל עצמו. כלומר, אם המטפל הצליח למצוא פתרון לבעיה האישית שלו, הוא יכול להעביר את הפתרון הזה גם למטופלים. המשמעות היא שמטפל צריך להבין את הדרך בה הוא פתר את הבעיה שלו כדי שיוכל להדריך את המטופל בשיטה דומה. לבסוף, נגע אליעד בכמה דרכים בהן ניתן לשפר את חוויית המטופל ולגרום לו להרגיש שהוא מקבל את הטוב ביותר, על ידי משחק עם המינונים של טוב ותוצאה תוך שימור קשר ברור ומובן בין המטופל לטיפול. זהו מרכיב קריטי לשימור לקוחות,...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
...כדי להשיג את אהבתם? הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים חושבים שהמוצר שהם מציעים הוא השירות עצמו, כלומר, שיעור שבו יעניקו ללקוח ידע בתחום מסוים. אך זו לא האמת - המהות של העסקה היא לא רק המוצר הטכני שאתה נותן, אלא התחושה שהלקוח יקבל ממך. הלקוח פונה אליך כי הוא רוצה להרגיש טוב, ורק לאחר מכן הוא מתעניין בשירות עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? הלקוח רוצה תחושה טובה, ולא רק את המוצר או השירות שאתה מספק. לדוגמה...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
...מסביר שהחרדה היא תוצר של שני גורמים: הפער בין הרצון של האדם לבין המציאות האפשרית. מידת המחויבות של האדם לרצון הזה. לדוגמה, אם אדם רוצה לטוס לחול באופן תיאורטי, הוא לא יחוש חרדה משמעותית. אך כאשר מגיע הרגע הממשי לטיסה והוא נמצא בשדה התעופה, החרדה עלולה להתגבר כי ההצלחה (לטוס בשלום) והכישלון (תקלה או בעיה כלשהי) הופכים למוחשיים. אליעד מדגיש את הרעיון שאותה פעולה שבאופן תאורטי נראית קלה, במצב מעשי מעוררת חרדה. האם להצליח בעסק באמת מפחיד יותר? אליעד מביא דוגמה נוספת, בה הוא משווה בין שני אנשים: אדם...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
...גם לשקול לשלב בין שני סוגי האימונים כדי להרחיב את האפשרויות העסקיות. איך להתחיל לבנות את העסק שלך כמאמן כושר ללא פחד מכישלון? אליעד כהן מדגיש שהצעד הראשון להקמת העסק הוא פשוט להתחיל - בלי לפחד מכך שאולי מישהו אחר טוב יותר. הוא מציע לא להתעסק יותר מדי בשאלות תאורטיות כמו מה אם אף אחד לא ירצה? או מה אם זה לא יצליח?. במקום זה, פשוט להתחיל לעשות, לצלם סרטונים, להעלות תכנים ולפרסם את עצמך באופן שוטף. עם הזמן, הלקוחות הראשונים יגיעו ויהיה קל יותר להמשיך משם. הוא מציין שברגע שלקוח ראשון ישלם כסף, התפיסה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות ממליצים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לקוחות ממליצים, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לדייק בדיבור עם לקוח לשכנע גולשים באינטרנט לקנות לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן למכור את המוצר הכי יקר שיש לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו למכור את המוצר הטוב ביותר הצורך שלך כלקוח לשכנע לקוח טיפים לשיווק עסקים להצליח להיות איש מכירות להיות חבר של הלקוח למה ללמוד שכנוע? פרסום חומרי שיווק לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? תמחור עסקה מול לקוחות למכור משהו בראיון עבודה צורך של הלקוח לקוח שרק המחיר חשוב לו איך להשיג המלצות של לקוחות? לגרום למישהו לשנוא תפישת המעביד כלקוח לקוח אומר שהוא לא מעוניין איך להשפיע על עצמי? עלות מוצר שיווק מצליח חבר של הלקוח באז שיווקי לשכנע מישהו לא להתנגד איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? לסרב ללקוח תחרות שיווקית איך להיות יותר חזק מהלקוח? לגרום למישהו להביא איך לקוח מפרש? איך ללמד את איש המכירות? לקבל לא מלקוחות הצעה להציע ללקוח הסכמה עם לקוח לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה למכור כשאתה עצוב מתי לא ליצור הזדהות? איך ללמוד לשכנע? לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות לקנות מאנשי מכירות איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? מה הכאבים של הלקוח? האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? ליצור קשר עם לקוח איך לשכנע מנהל? איך להציג ללקוח שירות? איך לשכנע את הבוס? אוטומציה של מוצרים איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר? לקוח שמבקש הנחה טכניקות לשכנוע איך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח? ניתוח שיטת שכנוע שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים אסטרטגיית ניהול משא ומתן להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר טעויות באפשרויות בחירה ללקוח לגרום למישהו לא לפחד מוצר בלי יתרונות עמלות מקובלות לאנשי מכירות האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? ליצור אווירת אמון להכין חומרי שיווק דרכי שכנוע בפרסומות פגישה פרונטאלית עם לקוח לקוח משלם כסף תקלה יזומה במוצרים למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו להתגונן משכנוע בחירה ללקוח למכור לעובדים להיות איש מכירות לגרום למישהו ללכת להתמחות במכירות תועלת של לקוח איך לשכנע קבוצה של אנשים? להסתדר בלי חומרי שיווק תזמון הצגת המחיר ללקוח לשכנע אקסית לאהוב איך לשכנע משוגעים? איך למכור בטלפון? מה זה מוצר יקר? קורס לאנשי מכירות איך ללמוד nlp? מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? מוצרי מידע תכנון חומרי השיווק לתת ללקוח הצעת מחיר הלקוחות שלך צריכים לבחור מוצר רווחי איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר? שיווק לא יעיל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, קואצינג, אימון עיסקי בנושא לקוחות ממליצים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2970 שניות - עכשיו 20_09_2025 השעה 00:21:35 - wesi28