אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ממליצים ✔תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות ממליצים, לשכנע בחורה לצאת איתי, לשכנע את האקס לחזור, טיפים למכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לנתח טקסטים, טיפול בהתנגדות, טיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, סדנאות nlp, לשכנע למכור, לשכנע בחורה, איך לשכנע את עצמך, שיטת ה nlp, להגדיל את המכירות, איך לשכנע את האשה, איך לשכנע לקוחות, לשכנע את המפקד, גישת NLP, לשכנע בחורה לצאת איתך, nlp הדרכה, nlp חינם, איך לשכנע בחור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, טיפול בהתנגדות מכירות, אנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP דיאטה, ספר nlp, אומנות הנאום,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת?

הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד.

מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות?

אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב.

אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי.

דוגמה נוספת: גם היטלר, דמות שנתפסת שלילית מאוד, זכה להערצה אדירה ממיליוני אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום.

איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות?

אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד.

באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע.

האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה?

אליעד נותן דוגמה ברורה של "רב מחשף". אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת נכנסות להיריון, אז נראה שיש משמעות לברכה שלו. אבל אם הוא יברך בכל יום 3,000 נשים, סטטיסטית חלק קטן מהן ייכנסו להיריון גם בלי קשר לברכה שלו. במקרה כזה, לא תהיה שום משמעות לברכה. במילים אחרות, ההצלחה של הברכה היא רק אשליה סטטיסטית.

כך קורה גם עם נבואות פיננסיות: אם מישהו יברך אלף אנשים שמשקיעים בבורסה, כמה מהם ירוויחו כסף במקרה, וזה ייראה כאילו הוא ניבא נכון, למרות שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה.

מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים מבולבלים או עם בעיות נפשיות, אז המלצותיהם שוות מעט מאוד. לדוגמה, אם המלצות מגיעות מאנשים כמו "ניצולי האח הגדול" או "ניצולי הישרדות", אנשים שהמיינדסט שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות.

באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו.

האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים?

אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ומצד שני להרבה שנאה וביקורת קשה. זה לא אומר דבר על טיבם האמיתי, אלא רק על היקף החשיפה שלהם.

מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק:
  • מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך?
  • מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה?
  • מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך?
רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים.

לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת?

אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ימליץ עליך או כל העולם יתלונן עליך, זה עדיין לא אומר שזה נכון. המספרים לבדם אינם קובעים את האמת. תמיד יש להפעיל חשיבה עצמאית, להסתכל על התמונה הרחבה ולבדוק את הדברים באופן אישי ומעמיק. אל תסמכו על מספרים בלבד, אלא תפעילו את השכל שלכם ותבדקו בעצמכם מה האמת באמת אומרת.
כמות הממליצים והמתלוננים - מה היא אומרת?

שלום חברים, הפעם ננתח נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות.

כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות?

ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר שעליו ממליצים מאה אנשים - האם המספרים האלה באמת קובעים את ערכו?

כשמספרים מצטברים - האם זה אומר שהאמת ברורה?

לכאורה, אם אדם אחד ממליץ או מתלונן עליך, זה יכול להיות מקרה בודד. אבל אם יש כבר שניים, שלושה, ארבעה, חמישה אנשים שאומרים את אותו הדבר, זה מתחיל להישמע אמין יותר. אם יש הרבה ממליצים או הרבה מתלוננים שאומרים פחות או יותר את אותו הדבר, זה כנראה נכון. אך כאן נכנס טוויסט מעניין - האם זה באמת תמיד נכון?

מותגים אהובים - ועדיין מלאי תלונות

חשבו על מותג שאתם תופסים כטוב או רע. לדוגמה, דאעש - מותג רע, ומרצדס - מותג טוב. אם תעשו חיפוש, תגלו שיש מאות ואלפי אנשים שממליצים על דאעש וטוענים שהוא שינה להם את החיים לטובה. במקביל, תמצאו אלפי תלונות על מרצדס - שהרכב היה מקולקל, שהשירות היה נורא, ועוד. אפילו החברות הטובות בעולם צוברות תלונות רבות, ובכל זאת נחשבות לטובות. מצד שני, יש אנשים שהעריצו את היטלר - אבל זה לא הופך אותו לאדם טוב.

האם סטטיסטיקה באמת משקפת מציאות?

בואו נדבר על נושא ההמלצות מזווית אחרת. אם אתה אדם שעוסק במיסטיקה, נניח רב - מחשף שמברך שלושה אנשים ביום, וברכותיך מתקיימות - האם זה אומר שיש לך כוחות מיוחדים? אם כל יום אתה מברך שלושה אנשים שייכנסו להיריון, ושלושתם אכן נכנסים להיריון, זה נשמע מרשים. אך מה קורה אם אתה מברך 3,000 אנשים ביום, ומתוכם שלושה נכנסים להיריון? הסטטיסטיקה מראה שגם אם לא היית מברך כלל, חלקם היו נכנסים להיריון בכל זאת.

זה נכון גם לגבי כל נבואה או חיזוי. אם אדם יתחיל לברך אלף משקיעים בבורסה ויגיד לכולם שהם ירוויחו, חלקם בוודאי ירוויחו. האם זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית?

האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה?

כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית.

גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה פחות מאחוז אחד של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי.

מי ממליץ ומי מתלונן?

עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים באמונות טפלות ונוח לרמות אותם? אם מי שממליץ עליך הם בעיקר אנשים שקל להשפיע עליהם, ההמלצה שלהם שווה פחות. אותו הדבר עם תלונות - אם רוב המתלוננים הם אנשים ממורמרים שמתלוננים על כל דבר, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אמיתית.

הקשר בין חשיפה לכמות התגובות

עוד נקודה מעניינת: ככל שאדם מפורסם יותר, כך יגדל מספר האנשים שאוהבים אותו, אך גם מספר השונאים והתלונות נגדו. ראשי ממשלות, נשיאים, סלבריטאים - כולם זוכים להערצה עצומה וגם לביקורת קשה. לכן, עצם העובדה שלמישהו יש הרבה ממליצים או הרבה תלונות, לא אומרת בהכרח דבר על טיבו.

מסקנה: הכל עניין של פרופורציות

בסופו של דבר, אל תתלהבו ממישהו שיש לו הרבה ממליצים, ואל תיבהלו ממישהו שיש עליו הרבה תלונות. הכל שאלה של יחסים, הקשר והפרופורציות. מספרים הם דבר מתעתע, וצריך תמיד להפעיל את השכל ולבדוק את התמונה הרחבה.

למידע נוסף, היכנסו לאתר האינטרנט EIP.co.il, שם תוכלו למצוא מאמרים בנושא ביקורות, תלונות, המלצות על אנשי מקצוע, ואיך לנתח חוות דעת בצורה נכונה.
התמודדות עם תלונות, התמודדות עם מתלוננים, התמודדות עם מתלוננות, ניסים של צדיקים, שקר הקורונה באיטליה, שקר סגר הקורונה, נפגעי כתות, תלונות על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, תלונות על מפורסמים, ביקורת על מפורסמים, מעריצים של מפורסמים, שונאים של מפורסמים, להיות מפורסם, מעריצים ומתלוננים, כמה תלונות יש עליך? כמה המלצות יש עליך? מעשי ניסים, סיפורי ניסים, שקרים של ניסים, שקרים של שרלטנים, שקרים של גורואים, ברכות של צדיקים, קללות של צדיקים, המון מתלוננים, המון ממליצים, מחלוקת על הצדיק, תגובות שליליות, תגובות חיוביות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות ממליצים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוחות ממליצים, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לחשוף ללקוח את המחיר לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר ליצור הזדהות רגשית להרוויח ממכירת מוצרים זולים האם כדאי לתת הנחה ללקוח? לקוח משקר מיינדסט של איש מכירות הצלחה במכירות למכור מוצרי מידע מוצר במתנה למכור ללקוח מוצר לשכנע כל אחד לקוחות מזדמנים הצבת יעדים לאנשים מכירות לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו לגרום למישהו להגיד לך לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך לקוח חושש מתגובה איך לטפל בהתנגדויות לקוח? המוצר הכי יקר שיש חיבור עם לקוח באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? להרגיש מוצר סוגי מוצרים להציע ללקוחות ניתוח ראיון להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק לשכנע מישהו להשיב לשכנע אדם איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? לקוח מאוכזב איך ראפור עובד? להציג ללקוח מוצר לדוגמה שימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה תוכן שיווקי מקצועי לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח לגרום למישהו להיקשר למשהו הדרכת מכירות ושירות למכור שירותי יעוץ רצון לקבל בשכנוע מוצר סוג א לגרום למישהו להיות מוכן למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך ניהול מכירות בטלפון דוגמאות לשתילת מחשבות לנהל משא ומתן על המחיר איך לגרום למישהו לתת? לקוח ששואל בתוך התת מודע לגרום למישהו להסיק השפעה על מערכות יחסים לקוח מפחד להחליט מה קובע את מחיר המוצר? יצירת יתרונות שקריים למוצר האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... חשיפה להמון לקוחות למי יותר קל למכור? להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? חומרי שיווק לטווח קצר איך לא לדפוק לקוח? הפקת חומר שיווקי לשכנע מישהו לקנות לקרוא את המחשבות של הלקוח לקוח מפחד לקבל החלטה לקוחות מאוכזבים אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח שכנוע אקראי למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר מה הלקוח חושב? תחושת ריחוק מול הלקוח שכנוע להגדיל מכירות לא רק למכור את המוצר כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? להתמודד עם חרדת מכירות לסנן לקוח איך לקוח מחליט? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה nlp master practitioner חבר של הלקוח השכנוע של ביבי לגרום ללקוח להבין את התמחור למה קשה לשכנע אנשים? איזה מוצר לא למכור? לשכנע את הילד ההשפעה של ברק אובמה לקוח לא רוצה לדבר בטלפון ליהנות למכור איך מוכרים מוצר? להתמכר למוצר שלך מסרים של קמפיין שיווקי להשפיע על עצמך מוצרים סוג ב... כל אחד יכול ללמוד למכור סיבת ההנחה ללקוח מניעת מניפולציות חוסר הזדהות לשכנע את המראיין לגרום ללקוח לחזור אליך מניפולציות של מנטורים למכירות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, דמיון מודרך, הדרכת מכירות בנושא לקוחות ממליצים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6729 שניות - עכשיו 25_12_2025 השעה 02:23:38 - wesi28