אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות מרוצים ✔יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות מרוצים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP פוביה, איך לשכנע גבר, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp לימוד חינם, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, התנגדות לקוח, איך לשכנע את עצמך, טיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע שכנה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע ילדים, NLP שיטות, NLP דימוי עצמי, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, nlp בחינם, NLP תת מודע, NLP סוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע טוב, nlp למתקדמים, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדות מכירה, איך למכור מוצר, NLP תבניות, אימון מכירות, שיטות לשכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, nlp לאנשי מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
כיצד לבדוק אם העצה שנתת באמת טובה?

הרבה אנשים נותנים עצות לאחרים - בין אם מדובר ביועצים מקצועיים, מטפלים, או אפילו חברים שנותנים עצה מתוך ניסיון אישי. השאלה שאליעד כהן מעלה היא: עד כמה האדם שנותן עצות יכול להיות בטוח שהעצות שלו באמת טובות ונכונות? אליעד מסביר דרך פשוטה לבדוק עד כמה אתה בטוח בנכונות העצה שלך, ומדוע חשוב להיות בטוח בעצמך ללא תלות בתגובות של אחרים.

איך תגובת האדם שקיבל את העצה משפיעה עליך?

כאשר יועץ או מטפל נותן עצה לאדם אחר, המטופל יכול לחזור עם אחת משתי תגובות עיקריות:
  • הוא יכול לומר שהעצה עבדה לו מצוין והוא הצליח בזכותה.
  • הוא יכול לומר שהעצה לא עבדה עבורו.
אליעד מסביר שהנקודה החשובה באמת היא לשים לב עד כמה התגובה הזאת משפיעה עליך, בתור נותן העצה. אם אדם אומר לך שהעצה שלך הצליחה, האם זה מחזק לך את הביטחון שהעצה הייתה נכונה? ואם הוא אומר שהיא לא הצליחה, האם אתה מיד מטיל ספק באיכות העצה שלך?

האם ביטחון עצמי מבוסס על משוב חיצוני או פנימי?

אליעד כהן מביא דוגמה מהסיפור הידוע על אלברט איינשטיין, אשר כאשר בדקו ואישרו את החישובים שלו, לא הופתע כלל. איינשטיין ידע בוודאות שהחישובים שלו נכונים, ולכן הוא לא הזדקק למשוב חיצוני. כלומר, ביטחון אמיתי בנכונות של משהו מבוסס על הבנה פנימית ושכלית עמוקה של אותו הדבר, ולא על כך שאנשים מבחוץ אישרו אותו.

סוגים שונים של ודאות לגבי עצות

אליעד כהן מציג שלוש רמות של ודאות כאשר נותנים עצה:
  • עצות המבוססות בוודאות מוחלטת על שכל והיגיון.

    במקרה כזה אין צורך לאישור חיצוני, כיוון שההיגיון ברור לגמרי.
  • עצות שמבוססות על התנסויות אישיות או מחקרים.

    כאן הביטחון נמוך יותר, כי מה שעבד עבור אדם אחד או רבים אינו בהכרח נכון עבור כולם.
  • עצות שמבוססות על מקרים ספציפיים ואינם מבטיחים הצלחה באופן ודאי.

    במקרה זה הביטחון הוא הנמוך ביותר.
הדגש הוא שככל שאתה יותר תלוי במשוב חיצוני על מנת לחזק את הביטחון שלך, כך אתה פחות בטוח בעצמך.

מדוע העצה צריכה להיות נכונה ללא תלות בתוצאות?

אליעד כהן מסביר בפירוט שאם אדם יישם את העצה שלך והיא לא עבדה, קיימות שלוש סיבות אפשריות:
  • הוא לא הבין את העצה כפי שהתכוונת.
  • הוא לא יישם את העצה בדיוק כפי שהסברת.
  • העצה עצמה לא הייתה טובה.
מצד שני, גם אם האדם הצליח, זה לא בהכרח מעיד שהעצה הייתה טובה, כי ייתכן:
  • שהוא הבין את העצה ויישם אותה במדויק.
  • שהוא עשה פעולה אחרת לגמרי ממה שהמלצת והצליח למרות העצה שלך.
  • שההצלחה כלל לא קשורה לעצה שקיבל ממך.
המשמעות העמוקה יותר היא שאיכות העצה שלך חייבת להיות מבוססת על הבנה שכלית והגיונית, ולא על הצלחה מקרית או תגובה חיצונית של אנשים אחרים.

ביטחון עצמי אמיתי מול ביטחון עצמי כוזב - מה ההבדל?

אליעד כהן מתייחס להבדל בין ביטחון עצמי אמיתי, המבוסס על הבנה מלאה של המציאות ושל ההיגיון, לבין ביטחון עצמי כוזב, שנובע מדמיונות, תחושת עליונות מזויפת או אשליות של ידע. הוא מדגיש שביטחון עצמי אינו תמיד ערובה לנכונותה של העצה. יכול להיות שאתה בטוח בעצמך באופן שקרי - וזהו מצב בעייתי, כי אז אתה נותן עצות רעות בביטחון מלא. אך גם להיפך - אם הביטחון שלך בעצה מתערער מכל ביקורת, סימן שאינך באמת בטוח במה שאתה אומר.

איך להפוך ליועץ או מטפל אמין ובטוח?

כדי להפוך ליועץ טוב, אומר אליעד, עליך לוודא שהידע שלך אמין, מבוסס על שכל ישר והיגיון ברור, ואינו מסתמך רק על תוצאות מקריות או משובים נקודתיים. יועץ טוב חייב להיות בטוח באיכות עצותיו מתוך הבנה פנימית עמוקה של הדברים, ולא להיות תלוי לחלוטין במשוב חיצוני. ככל שאתה יותר בטוח מתוך עצמך, כך המשוב החיצוני פחות ישפיע עליך.

דוגמת הרופא והניתוח הכושל

אליעד נותן דוגמה נוספת להמחשה: רופא שעושה ניתוח לחולה, והחולה נפטר במהלך הניתוח. אם הרופא יודע בוודאות שהוא פעל נכון ועשה את כל הפעולות באופן מושלם, הוא לא יאשים את עצמו במות החולה, כי הוא יודע שהמוות לא היה באשמתו. אך אם הרופא לא בטוח בעצמו, הוא מיד יטיל ספק בפעולותיו. באותה צורה, יועץ צריך לדעת בביטחון מלא שאם העצה שלו נכונה באופן מוחלט, הוא לא אחראי לכישלון האדם שקיבל אותה.

סיכום ומסקנות מרכזיות:
  • הביטחון שלך בעצות חייב לנבוע מהבנה עמוקה של ההיגיון, ולא רק ממשוב חיצוני.
  • הצלחה או כישלון של אחרים לא אמורים להשפיע משמעותית על הביטחון שלך באיכות העצה.
  • ביטחון עצמי מוגזם יכול להיות תוצאה של אשליה או חוסר מודעות.
  • כדי להיות יועץ טוב באמת, עליך להיות בטוח בעצמך בגלל ההיגיון ולא רק בגלל הצלחות נקודתיות.
אליעד כהן מדגיש לסיום שהמטרה של יועץ טוב היא לדעת בביטחון שהעצה שלו אמיתית ונכונה, ולשם כך דרושה הבנה פנימית מעמיקה של המציאות.
נקודה למחשבה על מתן עצות

ישנם אנשים רבים שנותנים עצות לאחרים - בין אם מדובר ביועצים מקצועיים, מטפלים, או סתם אנשים שמייעצים לחבריהם ולקרוביהם. פעמים רבות, כאשר אדם נותן עצה, הוא משוכנע שהיא טובה, אך לעיתים הוא אינו בטוח בכך לחלוטין. השאלה היא, כיצד ניתן לבדוק האם העצה שניתנה באמת טובה ואמינה?

כיצד ניתן לבדוק את אמיתות העצה?

נניח שאתה מטפל או יועץ, ונתת עצה למטופל שלך. המטופל חוזר אליך ומספר לך שהוא יישם את העצה שלך והצליח. לחלופין, ייתכן שהוא חוזר ואומר שהעצה לא הועילה לו. השאלה היא, כיצד תגובת המטופל משפיעה על תחושת הביטחון שלך באמיתות העצה שנתת?

הנה נקודה למחשבה: איינשטיין פעם אמר שכאשר בדקו ואישרו את החישובים שלו, הוא לא הופתע מכיוון שהוא ידע שהם נכונים. אם היו אומרים לו שהם שגויים, הוא היה מבקש שיבדקו שוב. כלומר, כאשר אתה בטוח באמת ובצדק שבידך, אינך זקוק לאישור חיצוני.

עד כמה אתה בטוח בעצות שלך?

כאשר אתה נותן עצה, עד כמה הביטחון שלך בנכונותה נובע מתוך הבנה עמוקה של ההיגיון שמאחוריה, לעומת עד כמה הוא נשען על משוב חיצוני מניסיונם של אחרים?

ניתן לחלק את רמת הוודאות בעצות לשלוש רמות:
  • עצות שהן נכונות בוודאות על בסיס שכל והיגיון.
  • עצות שהוכחו כנכונות על בסיס התנסויות ומחקרים.
  • עצות שהצלחתן מבוססת על מקרים אישיים, אך אין ודאות מוחלטת שהן נכונות.
אם אתה מקבל משוב חיובי מאדם שקיבל ממך עצה - האם אתה מחזק בכך את הביטחון שלך בנכונות העצה, או שמא היית בטוח בנכונותה עוד לפני כן? ואם אתה מקבל משוב שלילי - האם אתה מיד מפקפק בעצתך, או שאתה מנתח את הסיבות האפשריות לכישלון?

מדוע עצה טובה חייבת להיות נכונה ללא תלות במשוב?

אם אדם יישם את עצתך והיא לא עבדה עבורו, ייתכנו מספר סיבות לכך:
  • הוא לא הבין את העצה שלך כראוי.
  • הוא לא יישם את העצה שלך כהלכה.
  • העצה שנתת אינה באמת טובה.
באותה מידה, אם אדם הצליח לאחר שקיבל ממך עצה, ייתכנו מספר אפשרויות:
  • הוא יישם את העצה שלך באופן מדויק, והיא אכן טובה.
  • הוא הבין את עצתך אך עשה משהו שונה והצליח מסיבה אחרת.
  • הוא הצליח למרות העצה שלך, ולא בזכותה.
משמעות הדבר היא שאם הצלחה או כישלון של אדם אחר גורמים לך לשנות את דעתך בנוגע לאיכות העצה שנתת - זה סימן לכך שאינך בטוח לחלוטין בנכונותה. עצה שבאמת נשענת על אמת אובייקטיבית אינה תלויה בהצלחתו או כישלונו של מי שקיבל אותה.

מתי ביטחון עצמי מופרז הופך לבעיה?

חשוב להדגיש שגם ביטחון מוחלט יכול לנבוע משני מקורות:
  • האחד - ביטחון אמיתי המבוסס על הבנה עמוקה ונכונה של המציאות.
  • השני - ביטחון כוזב שמקורו באשליות, חוסר מודעות או תחושת עליונות מזויפת.
ישנם אנשים שמדמיינים שהם חכמים במיוחד, ובטוחים לחלוטין בעצותיהם למרות שהן אינן טובות. ביטחון עצמי אינו ערובה לכך שהעצה נכונה. לכן, על יועץ או מטפל לוודא שהוא נצמד לאמת ולשכל הישר, ולא מתבסס על משובים חיצוניים בלבד כדי לגבש דעה על עצותיו.

לסיכום

אם אתה באמת בטוח בנכונות עצותיך, אין זה משנה לך אם אנשים אומרים לך שהן עזרו להם או לא. במקרים כאלה, אתה יודע שהאמת עומדת מאחוריהן. עם זאת, אם אתה תלוי במשוב כדי לחזק את הביטחון שלך, ייתכן שהעצות שלך אינן מבוססות מספיק. יועץ טוב צריך לוודא שהידע שלו אמין, מבוסס על היגיון ומותאם למציאות.

למידע נוסף
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות בשיווק ... היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה ... וזה לא בהכרח אמין. עדויות של לקוחות מרוצים : רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן ... אחת השיטות הנפוצות היא להציג לקוחות מרוצים ולהביא עדויות של לקוחות ממליצים. כלומר, בעלי עסקים אוספים מכתבי המלצה, עדויות חיוביות או אפילו סרטוני וידאו ... זה הוא שכשלקוח חדש רואה שיש לקוחות מרוצים, הוא ירגיש ביטחון וירצה גם להתנסות במוצר. אבל יש בעיה - לקוח חכם ומודע יודע שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. ... בעלי עסקים מציגים המלצות מלקוחות מרוצים, וזה טוב יותר מהמלצה עצמית, אך עדיין ניתן לזייף זאת בקלות. רמה מתקדמת יותר: המלצות מפה לאוזן. לקוח שהשתמש ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך ... כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר: תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך. עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. ... שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב: תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך. תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... יהיו מרוצים וזה תגיד לו ולמה אני צריך שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים , אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא לגיטימית תגיד לו אני מבין אותך אבל תראה אל תחשוב שזה ...
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית. מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים? אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות מרוצים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוחות מרוצים, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, שיפור מכירות, מומחה שיווק בתחום לקוחות מרוצים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 23:27:00 - wesi28