אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות מרוצים ✔יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוחות מרוצים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, להתראיין נכון, nlp בעברית, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, איך לשכנע בנים, NLP מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, NLP שיטות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שאלות קשות בראיון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, NLP טיפולים, איך לשכנע מישהו, NLP תקשורת, מכירות ושיווק, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, שיפור מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירות, איך למכור מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לשכנע את הלקוח, NLP לימוד עצמי, nlp מטפל, nlp וידאו, טכניקות nlp, שידול, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
כיצד לבדוק אם העצה שנתת באמת טובה?

הרבה אנשים נותנים עצות לאחרים - בין אם מדובר ביועצים מקצועיים, מטפלים, או אפילו חברים שנותנים עצה מתוך ניסיון אישי. השאלה שאליעד כהן מעלה היא: עד כמה האדם שנותן עצות יכול להיות בטוח שהעצות שלו באמת טובות ונכונות? אליעד מסביר דרך פשוטה לבדוק עד כמה אתה בטוח בנכונות העצה שלך, ומדוע חשוב להיות בטוח בעצמך ללא תלות בתגובות של אחרים.

איך תגובת האדם שקיבל את העצה משפיעה עליך?

כאשר יועץ או מטפל נותן עצה לאדם אחר, המטופל יכול לחזור עם אחת משתי תגובות עיקריות:
  • הוא יכול לומר שהעצה עבדה לו מצוין והוא הצליח בזכותה.
  • הוא יכול לומר שהעצה לא עבדה עבורו.
אליעד מסביר שהנקודה החשובה באמת היא לשים לב עד כמה התגובה הזאת משפיעה עליך, בתור נותן העצה. אם אדם אומר לך שהעצה שלך הצליחה, האם זה מחזק לך את הביטחון שהעצה הייתה נכונה? ואם הוא אומר שהיא לא הצליחה, האם אתה מיד מטיל ספק באיכות העצה שלך?

האם ביטחון עצמי מבוסס על משוב חיצוני או פנימי?

אליעד כהן מביא דוגמה מהסיפור הידוע על אלברט איינשטיין, אשר כאשר בדקו ואישרו את החישובים שלו, לא הופתע כלל. איינשטיין ידע בוודאות שהחישובים שלו נכונים, ולכן הוא לא הזדקק למשוב חיצוני. כלומר, ביטחון אמיתי בנכונות של משהו מבוסס על הבנה פנימית ושכלית עמוקה של אותו הדבר, ולא על כך שאנשים מבחוץ אישרו אותו.

סוגים שונים של ודאות לגבי עצות

אליעד כהן מציג שלוש רמות של ודאות כאשר נותנים עצה:
  • עצות המבוססות בוודאות מוחלטת על שכל והיגיון.

    במקרה כזה אין צורך לאישור חיצוני, כיוון שההיגיון ברור לגמרי.
  • עצות שמבוססות על התנסויות אישיות או מחקרים.

    כאן הביטחון נמוך יותר, כי מה שעבד עבור אדם אחד או רבים אינו בהכרח נכון עבור כולם.
  • עצות שמבוססות על מקרים ספציפיים ואינם מבטיחים הצלחה באופן ודאי.

    במקרה זה הביטחון הוא הנמוך ביותר.
הדגש הוא שככל שאתה יותר תלוי במשוב חיצוני על מנת לחזק את הביטחון שלך, כך אתה פחות בטוח בעצמך.

מדוע העצה צריכה להיות נכונה ללא תלות בתוצאות?

אליעד כהן מסביר בפירוט שאם אדם יישם את העצה שלך והיא לא עבדה, קיימות שלוש סיבות אפשריות:
  • הוא לא הבין את העצה כפי שהתכוונת.
  • הוא לא יישם את העצה בדיוק כפי שהסברת.
  • העצה עצמה לא הייתה טובה.
מצד שני, גם אם האדם הצליח, זה לא בהכרח מעיד שהעצה הייתה טובה, כי ייתכן:
  • שהוא הבין את העצה ויישם אותה במדויק.
  • שהוא עשה פעולה אחרת לגמרי ממה שהמלצת והצליח למרות העצה שלך.
  • שההצלחה כלל לא קשורה לעצה שקיבל ממך.
המשמעות העמוקה יותר היא שאיכות העצה שלך חייבת להיות מבוססת על הבנה שכלית והגיונית, ולא על הצלחה מקרית או תגובה חיצונית של אנשים אחרים.

ביטחון עצמי אמיתי מול ביטחון עצמי כוזב - מה ההבדל?

אליעד כהן מתייחס להבדל בין ביטחון עצמי אמיתי, המבוסס על הבנה מלאה של המציאות ושל ההיגיון, לבין ביטחון עצמי כוזב, שנובע מדמיונות, תחושת עליונות מזויפת או אשליות של ידע. הוא מדגיש שביטחון עצמי אינו תמיד ערובה לנכונותה של העצה. יכול להיות שאתה בטוח בעצמך באופן שקרי - וזהו מצב בעייתי, כי אז אתה נותן עצות רעות בביטחון מלא. אך גם להיפך - אם הביטחון שלך בעצה מתערער מכל ביקורת, סימן שאינך באמת בטוח במה שאתה אומר.

איך להפוך ליועץ או מטפל אמין ובטוח?

כדי להפוך ליועץ טוב, אומר אליעד, עליך לוודא שהידע שלך אמין, מבוסס על שכל ישר והיגיון ברור, ואינו מסתמך רק על תוצאות מקריות או משובים נקודתיים. יועץ טוב חייב להיות בטוח באיכות עצותיו מתוך הבנה פנימית עמוקה של הדברים, ולא להיות תלוי לחלוטין במשוב חיצוני. ככל שאתה יותר בטוח מתוך עצמך, כך המשוב החיצוני פחות ישפיע עליך.

דוגמת הרופא והניתוח הכושל

אליעד נותן דוגמה נוספת להמחשה: רופא שעושה ניתוח לחולה, והחולה נפטר במהלך הניתוח. אם הרופא יודע בוודאות שהוא פעל נכון ועשה את כל הפעולות באופן מושלם, הוא לא יאשים את עצמו במות החולה, כי הוא יודע שהמוות לא היה באשמתו. אך אם הרופא לא בטוח בעצמו, הוא מיד יטיל ספק בפעולותיו. באותה צורה, יועץ צריך לדעת בביטחון מלא שאם העצה שלו נכונה באופן מוחלט, הוא לא אחראי לכישלון האדם שקיבל אותה.

סיכום ומסקנות מרכזיות:
  • הביטחון שלך בעצות חייב לנבוע מהבנה עמוקה של ההיגיון, ולא רק ממשוב חיצוני.
  • הצלחה או כישלון של אחרים לא אמורים להשפיע משמעותית על הביטחון שלך באיכות העצה.
  • ביטחון עצמי מוגזם יכול להיות תוצאה של אשליה או חוסר מודעות.
  • כדי להיות יועץ טוב באמת, עליך להיות בטוח בעצמך בגלל ההיגיון ולא רק בגלל הצלחות נקודתיות.
אליעד כהן מדגיש לסיום שהמטרה של יועץ טוב היא לדעת בביטחון שהעצה שלו אמיתית ונכונה, ולשם כך דרושה הבנה פנימית מעמיקה של המציאות.
נקודה למחשבה על מתן עצות

ישנם אנשים רבים שנותנים עצות לאחרים - בין אם מדובר ביועצים מקצועיים, מטפלים, או סתם אנשים שמייעצים לחבריהם ולקרוביהם. פעמים רבות, כאשר אדם נותן עצה, הוא משוכנע שהיא טובה, אך לעיתים הוא אינו בטוח בכך לחלוטין. השאלה היא, כיצד ניתן לבדוק האם העצה שניתנה באמת טובה ואמינה?

כיצד ניתן לבדוק את אמיתות העצה?

נניח שאתה מטפל או יועץ, ונתת עצה למטופל שלך. המטופל חוזר אליך ומספר לך שהוא יישם את העצה שלך והצליח. לחלופין, ייתכן שהוא חוזר ואומר שהעצה לא הועילה לו. השאלה היא, כיצד תגובת המטופל משפיעה על תחושת הביטחון שלך באמיתות העצה שנתת?

הנה נקודה למחשבה: איינשטיין פעם אמר שכאשר בדקו ואישרו את החישובים שלו, הוא לא הופתע מכיוון שהוא ידע שהם נכונים. אם היו אומרים לו שהם שגויים, הוא היה מבקש שיבדקו שוב. כלומר, כאשר אתה בטוח באמת ובצדק שבידך, אינך זקוק לאישור חיצוני.

עד כמה אתה בטוח בעצות שלך?

כאשר אתה נותן עצה, עד כמה הביטחון שלך בנכונותה נובע מתוך הבנה עמוקה של ההיגיון שמאחוריה, לעומת עד כמה הוא נשען על משוב חיצוני מניסיונם של אחרים?

ניתן לחלק את רמת הוודאות בעצות לשלוש רמות:
  • עצות שהן נכונות בוודאות על בסיס שכל והיגיון.
  • עצות שהוכחו כנכונות על בסיס התנסויות ומחקרים.
  • עצות שהצלחתן מבוססת על מקרים אישיים, אך אין ודאות מוחלטת שהן נכונות.
אם אתה מקבל משוב חיובי מאדם שקיבל ממך עצה - האם אתה מחזק בכך את הביטחון שלך בנכונות העצה, או שמא היית בטוח בנכונותה עוד לפני כן? ואם אתה מקבל משוב שלילי - האם אתה מיד מפקפק בעצתך, או שאתה מנתח את הסיבות האפשריות לכישלון?

מדוע עצה טובה חייבת להיות נכונה ללא תלות במשוב?

אם אדם יישם את עצתך והיא לא עבדה עבורו, ייתכנו מספר סיבות לכך:
  • הוא לא הבין את העצה שלך כראוי.
  • הוא לא יישם את העצה שלך כהלכה.
  • העצה שנתת אינה באמת טובה.
באותה מידה, אם אדם הצליח לאחר שקיבל ממך עצה, ייתכנו מספר אפשרויות:
  • הוא יישם את העצה שלך באופן מדויק, והיא אכן טובה.
  • הוא הבין את עצתך אך עשה משהו שונה והצליח מסיבה אחרת.
  • הוא הצליח למרות העצה שלך, ולא בזכותה.
משמעות הדבר היא שאם הצלחה או כישלון של אדם אחר גורמים לך לשנות את דעתך בנוגע לאיכות העצה שנתת - זה סימן לכך שאינך בטוח לחלוטין בנכונותה. עצה שבאמת נשענת על אמת אובייקטיבית אינה תלויה בהצלחתו או כישלונו של מי שקיבל אותה.

מתי ביטחון עצמי מופרז הופך לבעיה?

חשוב להדגיש שגם ביטחון מוחלט יכול לנבוע משני מקורות:
  • האחד - ביטחון אמיתי המבוסס על הבנה עמוקה ונכונה של המציאות.
  • השני - ביטחון כוזב שמקורו באשליות, חוסר מודעות או תחושת עליונות מזויפת.
ישנם אנשים שמדמיינים שהם חכמים במיוחד, ובטוחים לחלוטין בעצותיהם למרות שהן אינן טובות. ביטחון עצמי אינו ערובה לכך שהעצה נכונה. לכן, על יועץ או מטפל לוודא שהוא נצמד לאמת ולשכל הישר, ולא מתבסס על משובים חיצוניים בלבד כדי לגבש דעה על עצותיו.

לסיכום

אם אתה באמת בטוח בנכונות עצותיך, אין זה משנה לך אם אנשים אומרים לך שהן עזרו להם או לא. במקרים כאלה, אתה יודע שהאמת עומדת מאחוריהן. עם זאת, אם אתה תלוי במשוב כדי לחזק את הביטחון שלך, ייתכן שהעצות שלך אינן מבוססות מספיק. יועץ טוב צריך לוודא שהידע שלו אמין, מבוסס על היגיון ומותאם למציאות.

למידע נוסף
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות ... עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו ... להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין. עדויות של לקוחות מרוצים: רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות ... אנשים לרכוש מהם. אחת השיטות הנפוצות היא להציג לקוחות מרוצים ולהביא עדויות של לקוחות ממליצים. כלומר, בעלי עסקים אוספים מכתבי המלצה, עדויות חיוביות או אפילו סרטוני ... הרעיון מאחורי זה הוא שכשלקוח חדש רואה שיש לקוחות מרוצים, הוא ירגיש ביטחון וירצה גם להתנסות במוצר. אבל יש בעיה - לקוח חכם ומודע יודע שקל מאוד לזייף עדויות של ... עדויות של לקוחות. בעלי עסקים מציגים המלצות מלקוחות מרוצים, וזה טוב יותר מהמלצה עצמית, אך עדיין ניתן לזייף זאת בקלות. רמה מתקדמת יותר: המלצות מפה לאוזן. לקוח ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים . אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד ... חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר: תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך. עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות ... בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב: תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך. תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... כדי שהלקוחות יהיו מרוצים וזה תגיד לו ולמה אני צריך שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא לגיטימית תגיד לו אני מבין אותך אבל תראה אל תחשוב שזה ככה, ככה וככה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ ליועצים, האם העצות שלי טובות? כמה אני בטוח שהעצות שלי טובות? האם העצות שלי עובדות? עדויות של לקוחות מרוצים, לקוחות מאוכזבים, עצות טובות, עצות לא טובות, ביטחון עצמי של מטפל, ביטחון עצמי של יועצים, עצה טובה, ניסיון של אחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוחות מרוצים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לקוחות מרוצים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, לקוחות, קואצ'ר בנושא לקוחות מרוצים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 09_07_2025 השעה 13:39:27 - wesi28