אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח מבטל ברגע האחרון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טיפול אישי, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, NLP סרטונים, לשכנע את אבא, התנגדויות מכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר, שיפור מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP לימוד, התנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התנגדות לקוח, איך לשכנע בחור, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירה, השפעה על אנשים, לשכנע את הילד, חוקים בשכנוע והשפעה, לשכנע אשה לחזור, שינוי עמדות, מדריך ל nlp, עזרה איך לשכנע, סודות הרטוריקה, אומנות התקשורת, NLP לעסקים, שידול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון , ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה ביטול פגישה ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב ...
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
...למה שאתה רוצה שהוא ישמע עליך. מה לעשות אם שואלים אותך ספר לי על עצמך מוקדם מדי? אם הצד השני שואל אותך ספר לי על עצמך לפני שאתה מוכן לכך, יש לך כמה אפשרויות להתמודד עם זה: לענות בקצרה ולהחזיר את השאלה אליו. למשל, אם הוא שואל: מה למדת? תוכל להשיב: למדתי כך וכך, ומה איתך? מה למדת? להתחמק מהשאלה בעדינות ולהחזיר את הכדור אליו. לתת מידע כללי ולא להתחייב לפרטים משמעותיים, ואז לשאול אותו שאלה כדי להחזיר אליו את הדיבור. כיצד נתפסת הדרך שבה אתה מספר על עצמך...
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?
...לפנות אליה היא לחשוב לא על איך לקחת את הטלפון שלה, אלא איך להינות מהשיחה איתה. כשאתה פונה אליה, המטרה שלך היא לא לקבל משהו, אלא פשוט לשוחח ולהכיר אותה. תתחיל את השיחה ממקום של עניין אמיתי, ולא ממקום של צורך לקבל ממנה משהו. השיחה עצמה צריכה להיות מהנה, לא משנה אם בסופה תקבל את מספר הטלפון או לא. אם תתמקד בכיצד להפוך את השיחה למעניינת ומהנה, סיכוייך להצליח גדלים. איך לגרום לשיחה להיות מעניינת? הסוד כאן הוא לא להילחץ מהמטרה של לקבל את הטלפון. במקום...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
...- X, ולכן הייתי בוחן גם את Y... למה זה חשוב? כי גם אם אינך יודע את התשובה, אתה עדיין יכול להציג את אופן החשיבה שלך ולהדגים יכולת ניתוח, פתרון בעיות ויצירתיות. המראיין רוצה להבין איך אתה חושב, לא רק מה אתה יודע. דוגמה נוספת נניח ששואלים אותך שאלה פשוטה, כמו כמה זה 1+1, ואתה לא בטוח בתשובה. במקום לומר אני לא יודע, תוכל לומר: תראה, אני לא תמיד זוכר דברים בעל פה, אבל יש לי שיטות למציאת התשובות. למשל, הייתי מפרק את הבעיה ליחידות קטנות יותר, מנסה להבין...
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
...אבל למרות שאתה מרוויח שקט זמני, חשוב להבין מה אתה עלול להפסיד. מה הסיכון בהשתקת שאלות טיפשיות? כשאתה מגיב בצורה שלילית לשאלה או הערה שנראית לך טיפשית, אתה אולי גורם לאותו אדם לא לשאול יותר שאלות חסרות טעם, אבל יש סיכון ממשי שהוא יפסיק לשאול אותך גם שאלות חכמות וחשובות. אם גרמת לו להרגיש לא נוח איתך, או ששתלת אצלו מחשבה שהוא מטריד ומפריע לך, ייתכן שבעתיד הוא יבחר לשתוק גם במצבים שבהם באמת תרצה לשמוע את דעתו. למשל, אם הוא מזהה תקלה או בעיה אמיתית שאתה...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
...חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש. לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם...
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא אנשים? איך להבין שפת גוף? איך לדעת מה חסר למישהו? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לזהות מה מישהו רוצה? איך לגרום למישהו להתאהב בך? קריאת מחשבות, למה מישהו עושה משהו? תקשורת בין אישית
...להסיק שכנראה חסר לו אותו הדבר שבו הוא מקנא. אם הוא מקנא באדם שיש לו כסף, סביר להניח שחסר לו כסף, או שחסר לו הביטחון שכסף מספק. האם התבוננות חיצונית מספיקה לזיהוי חסרונות של אנשים? אליעד מסביר שהסתכלות חיצונית בלבד לא תמיד מספיקה. לפעמים התבוננות בלבד עלולה להטעות. כדי להיות מדויק יותר, מומלץ להיכנס לראש של האדם השני באמצעות השאלות: אם אני הייתי הוא, מדוע הייתי עושה את זה?, למה בחרתי דווקא באפשרות הזאת?. לדוגמה, אם אדם אומר שחם לו, יש לשאול האם החום...
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
...עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמה לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמה לשאול שאלה, שעשויה לשים את האדם השני, במצב לא נעים. או לדוגמה לנקוט בעמדה, שעשויה ליצור אי נעימות. אבל לא רק זה, אלא שלפעמים הצד השני בשיחה, הוא עצמו אומר משהו, שהוא עצמו לא מרגיש איתו בנוח. בין אם הוא אמר את זה במכוון, או בטעות. ובין אם הוא מרגיש לא בנוח מול עצמו, או מולך. וגם במקרה...
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
...כי אני אבטל את העסקה ואתה תיאלץ לסגור עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש על התמחור השגוי. באמצעות זה שאנחנו שואלים אותו, אם יש לו הצעה יותר טובה. דהיינו, אומרים לו, אם תמשיך להתעקש, תידפק, עם ספק אחר, שייתן לך הצעה פחות טובה. לסיכום: גם אם נתת הצעת מחיר בטעות וביצעת תמחור שגוי, הרי שיש מה לעשות. אבל צריכים לדעת לעשות זה בחוכמה. כדי להגדיל את הסיכוי, שכן תיסגר עסקה ושהעסקה לא תתבטל בגלל התמחור...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה? כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו מצליח לבצע משימה, יש לנתח את הסיבות השורשיות לדבריו. אליעד ממליץ לבדוק האם מדובר בחוסר הבנה של המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה, עובד שעשה טעות פעם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח מבטל ברגע האחרון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח מבטל ברגע האחרון, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח מבטל ברגע האחרון, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מניפולציות, קואצ'ר בנושאי לקוח מבטל ברגע האחרון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.6563 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 16:31:50 - wesi28