אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך ✔יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך, התמודדות עם התנגדויות במכירה, מיומנויות שכנוע, איך למכור יותר, שתילת מחשבות, NLP שתילת מחשבות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, סודות השכנוע, להתראיין בטלוויזיה, הדרכת מכירות, אומנות הפרזנטציה, לשכנע בחורה לצאת איתי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע, הכנה לראיון בטלוויזיה, שאלות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מניפולציות, NLP כלים, לשכנע שופט, NLP פירוש, טיפול בהתנגדות מכירות, מניפולציות בטקסט, יצירת עוגנים nlp, לשכנע את החברים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקת nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, טיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אנשים בטלפון, תורת המשחקים, להתמודד עם התנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את ההורים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר?

וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים.

אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך.

במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך.

ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך.

וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אא"כ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך.

כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן.

במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך.

ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך.

אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו.

ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לתת ללקוח מחיר לספק ערך ללקוח לקוח משלם שיווק בהתאם למכירות לשכנע גולשים להיות חזק או חלש במשא ומתן שכנוע מהר מידי וודאות של לקוח בעסקה מניפולציה איכותית לנסות לשכנע את הלקוח איך לשכנע אנשים שיש לך? חוסר הבנה מול לקוח למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? שכנוע קשה לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך ממה להתחיל לשכנע? איך לנסח משפט משכנע? חומר מקצועי בצורה שיווקית הכנה לראיון עבודה איש מכירות כנסי מכירות הצעת מחיר כמסמך שיווקי לגרום ללקוח לקנות שוב לתכנן קמפיין שיווקי לשכנע לקוח להגיע לפגישה להתיש לקוח טכניקות nlp לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים קורס לשכנוע לא אוהב למכור ללקוחות ניסוח משכנע לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טכניקת שיווק איזה לקוחות כדאי לך לבחור? להציג ללקוח שירות הדגמת ראפור להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר קורס שכנוע לשכנע ילד להתנהג טיפול במצב שאין מכירות לגרום למישהו להפסיק לאהוב המתחרים שלך כאיש מכירות אין למוצר שלי מתחרים מנטורים לשיווק דיגיטלי לשכנע לקוח לא מצליח למכור ללקוחות איך לשכנע מישהי? למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים? איש מכירות אנושי איך לומדים nlp? לא להזדהות עם לקוח איכות מוצר אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים נשים בפרסומות בטלוויזיה לעצור את השיווק לשמר לקוחות איך מבצעי מכירות משפיעים? שכנוע סמוי לקוחות מתלוננים עליך עצבות של לקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? לגרום ללקוח לא לשקר אותך המלצות של לקוחות איך למכור מוצר בהנחה? למכור מוצר זול שיטות לשכנוע מכירות שטח שכנוע ישיר מסר סמוי לתת מודע למה קשה למכור? לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן איך לעשות דמיון מודרך? נשים בפרסומות מסרים של קמפיין שיווקי איך ליצור אמון עם האקס? לגרום ללקוח לאהוב יצירת אמון באמצעות אמפתיה למכור ללקוח את שיחת המכירה אמון של לקוח לעניין לקוחות שיטות שכנוע של פוליטיקאים שירות לקוחות איש מכירות עשיר אומן מכירות לקוחות ממליצים בפייסבוק פולואפ ללקוח לבחור חברת שיווק להציג ללקוח מוצר איך לאתר את צרכי הלקוח? למכור מנייה בהפסד לפרסם את המחיר ללקוח לקוח שלא תמיד משלם פגישה עם לקוחות פוטנציאלים להצליח במשא ומתן האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ליצור אמון באמצעות ניתוח ראיון הזדהות רגשית חזקה לגרום למישהו לתקוף אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מניפולציות, פרסומות, רטוריקה בנושאי לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5156 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:22:59 - wesi28