אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח אפשרות ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתת ללקוח אפשרות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP שיטת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP לימוד עצמי, התנגדות לקוח, להתכונן לראיון, יחסי ציבור, nlp לימוד בחינם, כיצד לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים להגיד כן, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, ייעוץ מנהלים, שפת גוף, לשכנע בראיון, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כישורי שכנוע, איך לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדות מכירות, השפעה על אנשים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע אשה להיות איתך, שיטות nlp, nlp וידאו, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע בחורה להתאהב בך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
...את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות. החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה יחידת תאורה, כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד אני רוצה לקנות יחידת תאורה, אלא יאמר אני מחפש מנורה או אני רוצה גוף תאורה. לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה יחידות תאורה מכרנו, נכון יותר למדוד כמה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתת ללקוח אפשרות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לתת ללקוח אפשרות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדגמת ראפור השפעת פרסומות תיעדוף לקוחות לקוחות ממליצים באינטרנט לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות לשכנע אנשים מתלבטים לגרום למישהו להשתכנע ברעיון להגדיל מכירות ללקוחות לגרום למישהו לענות לך כן זיהוי הכאבים של הלקוח לקוחות חדשים טעויות במשא ומתן לגרום ללקוח לרצות לקנות לבנות מחדש אמון הדעה של הלקוח על המתחרים מאמני מכירות fomo של לקוח כמה המוצר באמת שווה? להתמודד עם מניפולציות מסרים שיווקים לשכנע לקבל תפקיד איך המחיר משפיע על הלקוח? ניתוח שיחת מכירות לא להצליח למכור לשחרר את הלקוח מה לענות ללקוח? השפעה על התת מודע להטעות לקוח לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לגרום למישהו לא לפחד הדרכת מכירות ושירות מנהל שיווק גרוע האם להתעקש עם הלקוח? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? שכנוע שכלי סודות שכנוע שונא למכור להכין כל חומר שיווקי לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח להתחייב ללקוח על תוצאות מעצב מוצר לקוח ביטל את העסקה לשכנע קבוצה של אנשים לבדוק את איכות השיווק זכותו של לקוח להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה למכור בצורה יעילה לידים של לקוחות לקוח רוצה רק להתכתב איך לשכנע אקסית? שיטות לשכנע אנשים להדחיק בתת מודע לחפש לקוחות אחרים לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לענות ללקוח ששואל מה המחיר קורס לאנשי מכירות אופי גרוע של איש מכירות לשכנע אנשים לא חכמים איך לשכנע אנשים שיש לך? למכור לעובדים את התפקיד שלהם למה המוצר כל כך יקר? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון איפה כדאי ללמוד nlp? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? הלקוח לא תמיד צודק חשדנות של לקוח שיווק רוחני לשנות מוצר כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? מכירה של מוצר למה קשה לי למכור ללקוחות? איך לשכנע? לקוח מתנגד למחיר לקוח לא רוכש מניפולציות במכירות לגרום למישהו להשיב טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לתת יעוץ ללקוח הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך להתכונן לפגישת מכירות לשכנע את הילד לבנות אמון אחרי בגידה לפרסם מראש את המחיר ללקוח מי לא יעשה עליך מניפולציות? להסביר את התמחור ללקוח איך למכור סדנא? לעשות ראפור לא לנסות לשכנע יותר מידי עלויות תמחור מוצר שכנוע והעברת מסרים לשכנע מישהו לא לשכוח אותך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו למכור בלי לנסות למכור כמות מוצרים איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? נטישת לקוחות טעויות בניהול במשא ומתן חוסר שכנוע לשכנע לקוח להגיע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, קואצינג, שכנוע בנושאי לתת ללקוח אפשרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 12:37:19 - wesi28