אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח אפשרות ✔אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתת ללקוח אפשרות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, התמודדות עם התנגדות קניה, לשכנע בוויכוח, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, NLP שיטת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP לימוד עצמי, התנגדות לקוח, להתכונן לראיון, יחסי ציבור, nlp לימוד בחינם, כיצד לשכנע אנשים, איך לשכנע אנשים להגיד כן, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדות מכירות, לשכנע ללכת לטיפול, ייעוץ מנהלים, שפת גוף, לשכנע בראיון, לימודי רטוריקה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כישורי שכנוע, איך לשכנע את אשתי, התמודדות עם התנגדות מכירות, השפעה על אנשים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע אשה להיות איתך, שיטות nlp, nlp וידאו, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע בחורה להתאהב בך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות?

כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים.

מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח?

כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות.

יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע.

אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל.

מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח?

אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות.

החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות.

אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל לתחושה מתמשכת של ספק ואי - החלטיות.

האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות?

לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים.

אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות?

באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל.

האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע?

אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח.

בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו.
האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות?

כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא שאלה מורכבת שאין לה תשובה חד משמעית. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה יתרונות וחסרונות.

אם יש רק אפשרות אחת, היתרון הוא בפשטות ובברור - הלקוח יודע בדיוק מה יש לו, ואם זה מתאים לו הוא יבחר בו. החיסרון, כמובן, הוא שבמידה והאפשרות לא מתאימה לו, הוא יוכל רק להחליט שלא לקנות. ברגע שיש רק אפשרות אחת, הלקוח לא יכול להשוות אותה לשום דבר אחר, כך שהוא לא יחשוב על חיסרונות נוספים.

לעומת זאת, אם יש מספר אפשרויות, היתרון הוא שיתאפשר ללקוח לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לו. עם זאת, החיסרון הוא שההצגת אפשרויות נוספות גורמת ללקוח להתלבט ולראות את החיסרונות של כל אפשרות. כל אפשרות שמוצעת הופכת להיות פחות מושלמת ביחס לאחרת, והלקוח עשוי לחוות תחושה של התפשרות.

נראה כי המצב האידיאלי הוא להציג אפשרות אחת, ואם הלקוח לא בוחר בה, להציע לו אפשרויות נוספות, אך גם כאן יש סיכון - הלקוח עשוי לחשוב שיש משהו טוב יותר מסתתר מאחורי כל אפשרות חדשה שמוצגת לו.

מה שנראה נכון בעסקאות מסוג זה הוא לזהות את העדפות הלקוח. יש לקוחות שמעדיפים לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, בעוד אחרים עשויים להעדיף אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

האם עדיף להציע אפשרויות רבות או אחת בלבד?

אין תשובה מוחלטת לשאלה זו, והיא תלויה בסיטואציה ובאופי הלקוח. לפעמים יותר אפשרויות עשויות להרגיש כמו יתרון, אך ייתכן גם שבמקרים אחרים זה יגרום ללקוח להרגיש מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח.
ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח?

אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן אדם קונה? את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב יותר מדברים אחרים הכל ביחד לאלטרנטיבות שלו. עכשיו בואו נחשוב בהיגיון, אם בן אדם מביאים לו מוצר אחד אז בעצם או שהוא יחשוב שזה עושה לו טוב או שהוא יחשוב שזה לא עושה לו טוב.

עכשיו אוטומטית בראש בכל מקרה כשבן אדם רואה מוצר הוא בכל מקרה עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד בחירות יש לו את הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, עכשיו אם נגיד לדוגמה מישהו, נגיד אתה מוכר מה אתה נגיד מוכר? כיסאות. אתה מוכר כיסאות יש לך נגיד כיסא אחד, מישהו בא אומר "שלום יש לך כיסאות", "כן זה פה יש לי כיסא בשבילך" יש לך רק סוג של כיסא אחד עכשיו או שהוא אומר שזה מתאים או שהוא אומר שזה לא מתאים.

עכשיו מה לכאורה החיסרון במצב שיש לך רק כיסא אחד, מה החיסרון? החיסרון שהוא יכול להגיד לך "זה לא מתאים" ואז אתה יודע כאילו "לא מתאים לא מתאים" אין לך משהו אחר. למה זה לא מתאים? עכשיו כשהוא אומר לך "זה לא מתאים" זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו שהוא לוקח או שהוא לא לוקח, עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין?

ש: מצד אחד היתרון.

אליעד: מה החיסרון בלתת כמה אפשרויות לבן אדם?

ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה.

אליעד: ברגע שיש כמה אפשרויות אז היתרון של כל אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה שהיה אין ברירה אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת אתה בעצם התפשרת.

ש: נראה לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה "להתפשר" לא כל כך עולה בראש.

אליעד: עוד פעם?

ש: כמו המחקר הזה שעשו.

אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת?

ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני...

אליעד: "רואה את הדברים כרגע".

ש: המילה "להתפשר" לא עולה לי בראש.

אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר "אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר".

ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת.

אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר?

ש: פגשתי אנשים שהיו במצב הזה.

אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון שבשאר האפשרויות זה בעצם החיסרון באפשרות שבחרת, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה אבל בעולם אידיאלי אתה יכול להציג דבר אחד ואם הוא לא ירצה אז להגיד לו שיש עוד אפשרויות אבל אז שתציג לו פתאום אז הוא אומר "רגע אז למה זה, אולי יש עוד משהו שמסתתר", אז אין לזה סוף, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה ואתה צריך לזהות אצל הלקוח מה הוא מעדיף שיהיו כמה אפשרויות או שתהיה אפשרות אחת ולפי זה לתת לו את התשובה.

מתי יותר קל לך לבחור כשיש הרבה אפשרויות או שיש אפשרות אחת? נגיד שאתה רוצה ללכת לקולנוע לראות סרט תאר לך אם נגיד היה רק סרט אחד בקולנוע אז או שאתה הולך לראות את הסרט או שלא אבל אם יש הרבה סרטים לפעמים אתה לא הולך כי אתה לא יודע מה לראות אתה אומר "חבל שאני אלך אולי אני אראה משהו אחר אז עדיף לא, לא נלך בכלל", זאת אומרת אם אתה רואה קולנוע ויש בו רק סרט אחד, אתה רוצה תלך לא רוצה אל תלך זהו ואומרים לך יש הרבה סרטים המון סוגים, מחר מביאים עוד סרטים אז לפעמים אתה לא הולך בגלל שיש הרבה אפשרויות.

ש: למה כי?

אליעד: כי אתה כל הזמן רואה את החסרונות בכל מה שיש, אומרים לך "אתה בטוח שאתה רוצה את זה אולי אתה רוצה את זה?" ואז מרוב אפשרויות אתה כבר אומר "עזוב לא יודע, זה לא צריך".

ש: כאילו הוא תופס את זה כפחות טוב.

אליעד: כל פעם שאומרים לך "אולי אתה רוצה משהו אחר" זה בעצם להגיד לך "זה לא מספיק טוב".

ש: כשיש אפשרות אחת אז הוא רואה כאילו יותר, הוא רואה פחות חיסרון לעומת שיש כמה אפשרויות.

אליעד: כי אתה מחפש את החיסרון כי אין אפשרות אחרת זה כאילו אתה מחויב. אתה תבדוק אצלך מתי יותר קל לך לבחור כשיש לך אפשרות אחת או כשיש לך כמה, מה התשובה? שזה לא תמיד, אין לזה תשובה מוחלטת לפעמים ככה לפעמים ככה.

ש: אבל מה האופטימלי?

אליעד: אין אופטימלי, אופטימלי זה שיהיה משהו מושלם ושיגידו לך "זה המושלם" ושהוא יהיה מושלם אז תבחר בו אבל אין כזה במציאות. אופטימלי יכול להיות ביחס לאותה סיטואציה שבאותו רגע אתה מרגיש ככה.

ש: לא, אופטימלי אני אומר עקרונית.

אליעד: אמרתי לך, אופטימלי עקרונית זה שיהיה משהו מושלם במציאות ואין כזה. הבנו?
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן. לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר. איך ליצור כימיה עם הלקוח? האם כדאי לשאול לקוחות שאלות אישיות? שיחת חולין במכירות התאמת המוצר ללקוח איך למכור בלי שאלות אישיות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתת ללקוח אפשרות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לתת ללקוח אפשרות, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדגמת ראפור השפעת פרסומות תיעדוף לקוחות לקוחות ממליצים באינטרנט לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות לשכנע אנשים מתלבטים לגרום למישהו להשתכנע ברעיון להגדיל מכירות ללקוחות לגרום למישהו לענות לך כן זיהוי הכאבים של הלקוח לקוחות חדשים טעויות במשא ומתן לגרום ללקוח לרצות לקנות לבנות מחדש אמון הדעה של הלקוח על המתחרים מאמני מכירות fomo של לקוח כמה המוצר באמת שווה? להתמודד עם מניפולציות מסרים שיווקים לשכנע לקבל תפקיד איך המחיר משפיע על הלקוח? ניתוח שיחת מכירות לא להצליח למכור לשחרר את הלקוח מה לענות ללקוח? השפעה על התת מודע להטעות לקוח לשכנע מישהו לרצות פחות משהו לגרום למישהו לא לפחד הדרכת מכירות ושירות מנהל שיווק גרוע האם להתעקש עם הלקוח? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? שכנוע שכלי סודות שכנוע שונא למכור להכין כל חומר שיווקי לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח להתחייב ללקוח על תוצאות מעצב מוצר לקוח ביטל את העסקה לשכנע קבוצה של אנשים לבדוק את איכות השיווק זכותו של לקוח להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה למכור בצורה יעילה לידים של לקוחות לקוח רוצה רק להתכתב איך לשכנע אקסית? שיטות לשכנע אנשים להדחיק בתת מודע לחפש לקוחות אחרים לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי לענות ללקוח ששואל מה המחיר קורס לאנשי מכירות אופי גרוע של איש מכירות לשכנע אנשים לא חכמים איך לשכנע אנשים שיש לך? למכור לעובדים את התפקיד שלהם למה המוצר כל כך יקר? לגרום למישהו להתאהב בך בדייט ראשון איפה כדאי ללמוד nlp? האם כל אחד יכול ללמוד למכור? הלקוח לא תמיד צודק חשדנות של לקוח שיווק רוחני לשנות מוצר כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? מכירה של מוצר למה קשה לי למכור ללקוחות? איך לשכנע? לקוח מתנגד למחיר לקוח לא רוכש מניפולציות במכירות לגרום למישהו להשיב טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים לתת יעוץ ללקוח הלקוח שאתה יכול להביא לו הכי הרבה ערך להתכונן לפגישת מכירות לשכנע את הילד לבנות אמון אחרי בגידה לפרסם מראש את המחיר ללקוח מי לא יעשה עליך מניפולציות? להסביר את התמחור ללקוח איך למכור סדנא? לעשות ראפור לא לנסות לשכנע יותר מידי עלויות תמחור מוצר שכנוע והעברת מסרים לשכנע מישהו לא לשכוח אותך לגרום ללקוח להמליץ עליך לעצמו למכור בלי לנסות למכור כמות מוצרים איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? נטישת לקוחות טעויות בניהול במשא ומתן חוסר שכנוע לשכנע לקוח להגיע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, קואצינג, שכנוע בנושאי לתת ללקוח אפשרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0313 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 12:37:19 - wesi28