אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, אימון nlp, לימוד nlp בחינם, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע הורים, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, אסטרטגיה שיווקית, איך לשכנע, ניהול משא ומתן, שאלות קשות בראיון, איך להשפיע על התת מודע, nlp למתחילים, אימון אישי למנהלים, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע את, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, שיטות nlp, NLP טראומה, התנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP ומכירות, יחסי ציבור, ניתוח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מומחה במכירות, לשכנע בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, לשכנע את עצמך, טיפים לשכנע, לשכנע את עצמי לא לאכול,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחמוצרמה הלקוח מקבל מהמוצרלקוחותאיך למכור מוצר יקראיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך למכור מוצרים יקריםהאם המוצר יקרהלקוח מתנגד למחירהמוצר יקר לייקר ללקוחלמה המוצר יקרלמה המוצר כל כך יקרלמה מוצר יקרלקוח אומר יקר לילקוח אומר שהמוצר יקרלקוח מתנגד למחירמוצר יקר מידימוצרים יקריםמחיר של מוצרמרגיש שהמוצר יקרקשה למכור מוצר יקראיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותלשכנע לקוח שלךאיך לקנות מוצרלקנות את המוצרלקנות את המוצר שלךלרכוש את המוצרלרכוש מוצראיך לגרום ללקוחלמה לגרום ללקוחאיך למכור את המוצראיך למכור את המוצר שלךאיך למכור מוצראיך למכור מוצריםהתנגדויות לקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות לקוחהתנגדות של לקוחאיך למכור ללקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומראיך לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של הלקוח🔍הצג עוד...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... האלו. ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק ...
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
...תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד? כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון...
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
יזמות, עלות אלטרנטיבית, טעויות של יזמים, חישוב עלויות, הוצאה אלטרנטיבית, עלות ההזדמנות, איך לחשב עלויות? תמחור מוצרים, עלות הייצור, עלות המוצר, חישוב הרווחיות, האם להקים עסק? עסק רווחי, להצליח ביזמות, להיות יזם מצליח, עסקים
...דירה הוא זמן שיכולת להשקיע במקור הכנסה אחר, אפילו עבודה פשוטה כמו בייביסיטר או שומר, שבה היית יכול להרוויח כסף. לכן, הזמן הזה הוא עלות אלטרנטיבית שאתה חייב לחשב אותה כחלק מעלויות ההשקעה שלך בדירה. כיצד לחשב בצורה נכונה את הרווחיות של המוצר שלך? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לחשב נכון את הרווחיות של כל מוצר או עסק שאתה רוצה להקים, אתה חייב לקחת בחשבון את העלות האלטרנטיבית. זה לא מספיק לדעת כמה כסף הוצאת בפועל על המוצר. אתה חייב להוסיף לחישוב גם את כל הרווחים שיכולת להרוויח בזמן הזה אילו היית עושה...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
...שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך, מה השפה של הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלך. והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
...להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש או שירות רואה את הפער בין מה שהוא רצה להיות לבין מה שהוא מציע בפועל. ככל שהאדם משווה את המצב הקיים עם המצב האידיאלי שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו. מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי? ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב האידיאלי מעלה את המודעות לחסרונות. לדוגמה, כאשר...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
...שאמרת זה לא נכון בשום היבט בשום הקשר, בשום ווריאציה לא מלכתחילה לא בדיעבד בשום מקרה זה לא יכול להיות נכון לא היה נכון לא יהיה נכון ולא נכון וכו. אם אנחנו על האמצע אז אנחנו אומרים לו תקשיב אנחנו מבינים שמה שאתה אומר זה אולי נכון כי ככה וככה, אנחנו מבינים את ההיגיון בזה שתחשוב שאולי זה נכון אבל זה לא נכון כי ככה וככה וזה לא נכון בשום מקרה בשום אירוע וכו. האפשרות השלישית היא הכי עדינה שבה המהות היא להשיג הסכמה עם הבן אדם בלי לשלול את מה שהוא אומר, האפשרות הכי עדינה היא להגיד לו תקשיב מה שאתה אומר זה...
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
ניתוח טקסטים, דב חנין, טכניקות שכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח חושב? עובדות ופירושים, שיטות שכנוע, איך לשכנע אנשים? איך להפעיל אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לנתח טקסט?
...השפלה או חוסר שליטה. כאשר אדם מרגיש שהוא לא יכול לעשות משהו, זה יוצר אצלו רצון לעשות דווקא ההפך, כדי להוכיח לעצמו שהוא כן יכול. כך הטקסט גורם לקורא לרצות להמשיך לקרוא, ואפילו לשתף את הטקסט הלאה. היבט נוסף הוא ההבדל בין שימוש בלשון יחיד (לא יכולת) ללשון רבים (לא יכולתם). אליעד מסביר כי כשמשתמשים בלשון יחיד, הדבר משפיע באופן אישי על הקורא, גורם לו להרגיש שזה עניין אישי שלו. לעומת זאת, שימוש בלשון רבים (לא יכולתם) גורם לקורא להרגיש שהוא חלק מקבוצה או ממאבק רחב יותר, מה שיכול לחזק אצלו את תחושת השייכות...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
...שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי?! המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, שכנוע, סוגסטיה בנושאי מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3594 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 21:45:40 - wesi28