אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה הצורך של הלקוח? ✔למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מה הצורך של הלקוח?, להתראיין בטלוויזיה, מאמן אישי, התמודדות עם התנגדות של לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, ניתוב לשוני פיזיולוגי, nlp חינם, לשכנע דוד, טיפים לשכנע, להתראיין בתקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP שיטות, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, גישת NLP, NLP שיטת, לימוד דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, מדריך ל nlp, לשכנע את הבעל, לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טקטיקת מכירות, אומנות הנאום, מטפל nlp, סדנאות nlp, סוגסטיה עצמית, הגדלת מכירות, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה רוצה למכור לו, בתהליך השיווק והמכירה שלך.

דהיינו, שיש מולך לקוח, שלהבנתך יש לו נקודות כאב כלשהן ולהבנתך את מניעי הרכישה של הלקוח, להבנתך יש נקודות כאב מסוימות ללקוח וצרכים ספציפיים ללקוח שלך. והשאלה היא, האם ואיך וכיצד ההבנה שלך את הכאב של הלקוח הפוטנציאלי שמולך? איך זה אמור להשפיע על תהליך המכירה שלך?

ולכאורה התשובה לשאלה הזאת היא די פשוטה. כי לכאורה אם אתה מזהה את הצרכים של הלקוח ואם אתה יודע מהם מניעי הרכישה של הלקוח, לכאורה עליך בצורה מאוד פשוטה להשתמש בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך.

אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה.

כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה בטוח במאה אחוז שהמוצר שלך מספק פתרון במאה אחוז לכאב שלו, הרי שעדיין הוא לא יבצע את הרכישה. ולמה? כי יש לך מתחרים. ואולי במוצרים שמתחרים במוצר שלך, יש לו יתרונות נוספים. ואולי אפילו יש לו פחות חסרונות מאשר החסרונות שיש במוצר שלך. לדוגמה, חיסרון של פרמיית מחיר גבוהה או תמחור גבוה.

דהיינו, יכול להיות לדוגמה שהצורך של הלקוח שלך הוא בדיוק X והמוצר שלך הוא נותן מענה ואפילו את המענה הכי טוב בעולם לצורך X. אבל יכול להיות שאולי הלקוח יחשוב שהמוצר שלך הוא יקר מידי עבורו או לא מספיק טוב עבורו מסיבות שונות. ואולי יש מוצרים אחרים שמתחרים במוצר שלך, שהם אולי אפילו פחות טובים ביחס לכאב של הלקוח שהוא X, ועדיין הלקוח יעדיף לרכוש את המוצר האחר שמתחרה במוצר שלך.

ולכן, לומר באופן חד משמעי, שעליך לזהות את הכאבים של הלקוח ואת הצרכים של הלקוח ובהתאם לזה לנהל את תהליך השיווק ואת תהליך המכירה שלך, זו טעות וזה חוסר דיוק.

כן יהיה נכון לומר, שעליך לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, שיגרום ללקוח שלך לסגור איתך עסקה בשקלול סך כל השיקולים הקיימים. דהיינו, לשאול את עצמך, איזה צורך לדעתך אם הוא יהיה ללקוח שלך, אז זה יגרום לו לסגור איתך עסקה, למרות שאולי אתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש.

ואז יתכן מאוד שכרגע ללקוח שלך אין את הכאב הספציפי הזה. ויכול להיות שיש ללקוח שלך כאבים אחרים לחלוטין. אבל כנ"ל אם תשתמש רק בכאבים הנוכחיים של הלקוח שלך כרגע, הרי שיכול להיות שהוא לא יסגור איתך עסקה. ולכן אולי אתה צריך ליצור ללקוח כאב חדש וליצור ללקוח צורך חדש, גם כזה שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ואולי רק ככה תסגור עסקה מול הלקוח.

דהיינו, יתכן שאתה צריך "להכאיב ללקוח" שלך, דהיינו, ליצור לו כאב חדש שהוא עדיין לא מכיר כרגע. ודרך זה לנסות לסגור את העסקה עם הלקוח שלך.

דהיינו, עליך לקחת את סך כל ההבדלים שיש בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך. ולשים לב לכך, שאם תדבר עם הלקוח על הכאבים של הלקוח, שהמוצר שלך פותר לו, יתכן שגם המוצרים המתחרים שלך, גם הם פותרים לו את הכאבים שיש לו כרגע.

והכאבים של הלקוח שלך, מחייבים אותו לרכוש את המוצר שאתה מוכר, אבל לא בהכרח ממך.

ובנוסף זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מה הצורך של הלקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, מה הצורך של הלקוח?, איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם התנגדויות לקוח להיות רע ללקוח למכור קרח לאסקימוסים לגרום ללקוח לרכוש ממך אין לי לקוחות איך פוליטיקאים משכנעים? מניפולציה של אנשי nlp להישמע מתנשא כלפי לקוח לשכנע מישהו להפסיק להאמין למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? באיזה מוצר להתמקד? להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט לגרום למישהו לאהוב אותך בלי תנאים לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח משא ומתן בעבודה הקצנה לצורך שכנוע לשכנע אותה שכנוע מוקדם מידי מומחה שיווק מכירות ללקוחות דמיון מודרך מנטור מכירות איזה שיטת שכנוע עדיפה? להצליח בעסק בלי למכור סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לאבד לקוחות שימור לקוחות לא מצליח למצוא מנהל שיווק ניתוח תהליך שיווקי למכור מוצר בלי יתרונות להתאים את הצעת המחיר למוצר לתת שירות טוב ללקוח למה צריך לשקר את הלקוח? לשכנע מישהו א מיני לתת אמון מחדש אחרי בגידה מדידת ביצועי מנהל שיווק לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים שיווק והעלאת מחירים יתרונות של מוצר אמון עם שותפים שיטות פרסום למוצרי יוקרה מניעי הרכישה של לקוח לגרום למישהו להיות תלוי למכור ללקוח שמח איך לא ליצור ראפור? לדבר ללקוח לקרוא ללקוח בשמו הפרטי איך להתמודד עם מוצרים? לגרום למישהו להאמין לך לבנות אמון אחרי בגידה התנגדות של לקוח להתחייב ללקוח על תוצאות יצירת הזדהות עם הלקוח לבקש הנחה על מוצר לגייס לקוחות לגלות סודות ללקוח מחשבות מניפולציות זיהוי שתילת מחשבות למה להכאיב ללקוח? לעזור לאיש המכירות למה הלקוח אומר יקר לי? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? טעויות בלתת הנחה ללקוח איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך עבודה במכירות שוחקת לרמות לקוחות שכנוע שתמיד עובד הגדלת סל מוצרים לשכנע ילד לעשות שיעורים לשכנע בחורה לחשוב עליך למכור לעובדים את התפקיד שלהם מחלקת המכירות מול מחלקת היצור בעיות של אנשי מכירות לשכנע מצביעים לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר להגדיל חשיפה ללקוחות להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח למכור שטחי פרסום מבצעי מכירות חוסר ראפור הגדלת מוצרים האם למכור כמה מוצרים? לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך שיטות לשינוי עמדות התאמת סגנון המכירה למוצר ליצור תוכן שיווקי לגרום למישהו לענות לך לקבל לא מלקוח מה רע באיתור צרכי הלקוח? לשכנע את הלקוח לחזור אליך לשכנע לקוח לרכוש מוצר לגרום למישהו לא לשקר לך לקוח לא סומך עליך להמליץ ללקוח על המתחרים הכשרת אנשי מכירות מתי להיות רע ללקוח? טיפים לשיווק עסקים למכור ללקוחות מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, פרסומות, מומחה בשיווק בנושאי מה הצורך של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6104 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 03:21:03 - wesi28