אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיחת חולין עם הלקוח ✔יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שיחת חולין עם הלקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, סודות השכנוע, סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, איך לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את המפקד, לשכנע את בן הזוג, nlp קורס, nlp השפעה על אחרים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, איך לשכנע אנשים, ראפור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע, להתראיין נכון, איך לשכנע אישה, NLP הפסקת עישון, טיפים למכירה, nlp בחינם, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP כלים, התנגדויות לקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות, לשכנע אנשים בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לנצח בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע אישה, לשכנע אמא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
איך ליצור כימיה עם לקוח בלי לשאול שאלות רבות מדי?

כאשר מדברים על יצירת כימיה עם לקוח, אחד הדברים הנפוצים הוא לברר עליו פרטים אישיים כלליים כמו מצב משפחתי, מקום מגורים, ותחומי עניין, על מנת ליצור קשר אישי ואווירה נעימה. לפי אליעד כהן, המטרה היא ליצור תחושת קירבה שתאפשר ללקוח להרגיש בנוח עם המוכר, אף על פי שהמוכר לא חושף פרטים אישיים על עצמו. אליעד מציין זאת בחצי ציניות, שכן הקרבה הזו איננה אמיתית אלא רק יוצרת אשליה של היכרות ואמון.

מה היתרונות בשאלות אישיות בשיחת מכירה?

אליעד כהן מציין שני יתרונות מרכזיים בשאלות אישיות ללקוח:
  • ראשית, השאלות יוצרות סוג של קשר אישי עם הלקוח. הקשר הזה גורם ללקוח להרגיש שאתם אנשים קרובים, וזה עשוי לעודד אותו להמשיך בתהליך הרכישה.
  • שנית, השאלות מאפשרות התאמה מדויקת יותר של המוצר לצרכי הלקוח. לדוגמה, אם המוכר יודע שהלקוח נשוי, הוא יכול להציע לו מוצר בצורה שכוללת התייחסות למשפחתו. אם הלקוח מתגורר בצפון, המוכר יכול להציע מוצר או שירות שמתאים לאזור מגוריו, וכך הלאה.
אליעד מדגיש את חשיבות ה - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית.

אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות?

אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים:
  • שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ללקוח לחשוד שהמוכר מנסה להתאים את המוצר באופן מלאכותי לפרטים שהוא סיפר. למשל, אם לקוח חשף שהוא נשוי, ואחר כך המוכר משתמש במידע הזה כדי להציע את המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית.
  • לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו.
  • אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר אישי עם המוצר. כאשר המוכר מנסה יותר מדי להתיידד איתם באופן אישי, הלקוחות עשויים להירתע מכך. הם יכולים להעדיף לקבל מידע ברור וישיר על המוצר בלבד, מבלי להידרש לשיתוף אישי.
כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות?

כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר:
  • אפשר להציג ללקוח את המוצר באופן ברור וישיר, בלי "ספר לי על עצמך" ובלי "מי אתה". בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי.
  • הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת.
  • אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן.
לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי, ולזכור שלפעמים פשטות וישירות במכירה הן הגישה הטובה ביותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה.

ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמא נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה את העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות.

אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך.

ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר "רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?", בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו'.

אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי למכור ללקוח הדבר הזה יש לו גם חיסרון, החיסרון הוא שהלקוח עלול להרגיש שמישהו פה מנסה לרמות אותו או מההיבט שתכף הולכים "לארגן" כביכול את מה שהולכים לספר לו לפי מה שהוא סיפר קודם, או גם מההיבט שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח מהם הכלים ליצירת כימיה עם הלקוח במכירה? יצירת כימיה טובה עם הלקוח היא לא רק עניין של אווירה חיובית. הרבה פעמים נלמד כי אווירה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיחת חולין עם הלקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיחת חולין עם הלקוח, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, פרסומות, אימון מכירות בנושאי שיחת חולין עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 21:46:04 - wesi28