... לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך
לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים
לשכנע אדם לומר כן לשאלה מסוימת, כגון האם תרצה לקנות את המוצר?, השיטה הישירה ביותר היא להציג לו מידע
משכנע שיגרום לו באמת לרצות להגיד כן. אם המוצר טוב, ויש לנו את כל ההסברים לכך, אז האדם אכן יגיד כן מתוך רצון אמיתי. אך מה קורה במקרים שבהם רוצים
לשכנע את האדם להגיד כן או לא, לא משום שזו באמת דעתו אלא משום שיש לנו ... לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי שאלות שיקבלו תשובה שלילית. מה הטעות הנפוצה ביותר
בשכנוע לקוחות? טעות נפוצה מאוד
בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות או התנגדות לפני ... מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית. כלומר, לפני שמנסים
לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה לא נשארת בתודעה ומקשה על
השכנוע בהמשך. במקום לשאול את הלקוח האם אתה לא רוצה את הגרסה המתקדמת?, יש ... ההתנגדות בשאלה אחת לפני האחרונה, כדי שהלקוח ירגיש שסיים להתנגד ויהיה בשל יותר להסכמה סופית. איך לשלב בין הסכמה והתנגדות
בשכנוע לקוחות? הדרך הטובה ביותר
לשכנע היא לשלב בין שתי הטכניקות: אפשר ליצור התנגדות מכוונת לנושא פחות ... הספציפית, כי אם ההתנגדות תישכח מהר מדי, הלקוח עלול לרצות להתנגד שוב. הכל תלוי בהקשר ובמוצר שנמכר. איך אפשר להתגונן מפני
שכנוע ומניפולציות? הדרך להתגונן מפני שיטות
שכנוע אלו היא פשוטה: האדם חייב להתרגל לחשוב על כל שאלה באופן עצמאי ... בלי לנתח לעומק כל דבר בנפרד. לכן, אם אדם מתרגל לבדוק כל דבר לגופו, במיוחד כשברור לו שמנסים למכור לו משהו, יהיה קשה מאוד
לשכנע אותו בשיטות שתוארו. איך לגרום ללקוח לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך
לשכנע לקוחות ביעילות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים
לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמה לשאלה האם אתה רוצה לקנות את המוצר? או לדוגמה נגיד רוצים
לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמה האם אתה רוצה לשנות איזה משהו ... לפי מה שהיה קודם. מה אפשר לגזור מכך, מהרעיון הזה מה אפשר בעצם ללמוד? אפשר בעצם ללמוד לשים לב לדבר אחר נוסף אם רוצים
לשכנע מישהו במשהו ורוצים נגיד שהוא יסכים צריך לשים לב להיזהר מאוד שלפני ... ככה וככה? אבל כבר קודם היו לו התנגדויות כלפי המוכר, זה מגדיל את הסיכוי שתכף הוא יתנגד עוד פעם ולכן לשים לב אם רוצים
לשכנע מישהו במשהו לשים לב שלפני ששואלים אותו את השאלה שאנחנו רוצים שהוא ... מה שאנחנו רוצים שהוא יתנגד לא בהכרח, אוקי ולכן הכל לפי ההקשר. עכשיו איך אפשר להינצל מכל הדבר הזה, איך אפשר להתגונן
מהשכנוע הזה? התשובה היא פשוטה ברגע שבן אדם מרגיל את עצמו בפרט במצבים שהוא יודע שהולכים
לשכנע אותו במשהו שהוא יודע שהולכים למכור לו משהו או רוצים למכור לו משהו, ברגע שבן אדם
משכנע את עצמו שכל פעם הוא בודק רגע זה לכשעצמו זה טוב לי רגע כן או לא, ...