... שיווק
שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד ... והטוב ביותר האפשרי. משום, שבו האדם
משוכנע שהמוצר שלך, רק אותו הוא צריך, ושאת כל שאר המוצרים המתחרים, לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, מוצר מחוייב. ... המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה
לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך
ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא ... + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר
ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר. וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא רק לא ... שכרגע חושב שרק לא, הרבה יותר קל
לשכנע אותו שגם לא + גם כן. מאשר
לשכנע אותו שגם כן + גם לא. ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים לגרום לאדם לחשוב שלא רק לא, אלא גם כן, צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת ... כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של
השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ועכשיו אסביר, כיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: רק לא, לגם לא + גם כן? והדרך לכך היא, על ידי זה ... הוא לא רוצה את המוצר, אז המוכר
והמשכנע צריך לחזור על דברי הלקוח, ולהוסיף להם את ההסבר של הלמה הלקוח לא רוצה המוצר. כגון לדוגמה, שהמוכר אומר ללקוח, אני מבין שאתה לא רוצה את המוצר, כי סיבה ... ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים
לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת המוצא היא: רק לא >> מה רק לא? >> למה רק ...