אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שפה של לקוח ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שפה של לקוח, שיטות לשכנע, הדרכה אישית, איך לשכנע גבר להתחתן, איך לשכנע את הלקוח, איך לשכנע את עצמי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בן זוג, אימון מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, סודות השיווק, ניהול משא ומתן, שכנוע עצמי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שיטת ה nlp, איך לשכנע ילדים, איך לשכנע את חברה שלי, ספר nlp, איך לשכנע עובדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע בוויכוח, דיבייטינג, לשכנע פירוש, nlp להצלחה במכירות, איך לגרום לאנשים, מהו nlp, משא ומתן, איך למכור יותר, טיפול nlp, חוקים בהשפעה ושכנוע, מניפולציות בטקסט, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע את המפקד, איך לגרום לגבר, דמיון מודרך, קורס דמיון מודרך, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
...אתה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא ייתן לך את המשהו הזה, כי אתה מאפשר לו עוד אפשרות איך לתת לך את המשהו הזה. ויש כאן עוד עניין נוסף יותר עמוק, והוא, שאם ננסה לחזק אצל מישהו את הרצון לעשות משהו, הרי שהוא ירגיש שאנחנו מנסים לקחת ממנו משהו. לדוגמה, אתה מבקש מהילד שלך לאכול, הרי שאתה רוצה לחזק אצלו את הרצון, כי אתה רוצה לקבל ממנו משהו, אתה רוצה שהוא יאכל, אתה רוצה ממנו משהו, אתה לוקח ממנו משהו, אתה במצב של לקיחה והאדם השני, במצב של חוויה שלוקחים ממנו משהו. ולכן לפעמים בן אדם לא רוצה שיחזקו אצלו את הרצון....
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שפה של לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שפה של לקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לקוח מתעניין לעניין לקוחות מוצר מושלם ניהול מכירות בטלפון מנהל מכירות טוב להכיר את הלקוחות שלך למה לא לרמות לקוח? לטפל בהתנגדות של הלקוח האם להתעקש עם הלקוח? לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק לקוח ששואל לשכנע אישה לאהוב מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? לשכנע מישהו לא להיפגע להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים פסיכולוגיה הפוכה לבקש בקשה בצורה משכנעת לשכנע טרנסגנדר להציג את המידע ללקוח האם יש נוסחה לשכנע לקוחות? ספרים על מכירות להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת למכור זה כיף הלקוח הוא לא אתה לשכנע לקוח שימוש בשם הפרטי מול לקוח להביא יותר תועלת ללקוח האם לנסות לשכנע לקוח? מילים שיווקיות לשכנע מישהו להרגיש קירבה בעיית תקשורת עם לקוח לא רוצה מוצר איך פוליטיקאים משכנעים? צורך במוצר ליצור הזדהות לדבר ללקוחות שלך לגרום למישהו להודות בטעות זיהוי מניפולציות בטקסט לשכנע מישהו לא לרצות אותך איך לשפר את המשפך השיווקי? מוצרי יוקרה האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? מתי לקוח מבקש הנחה? איך לרכוש לקוחות? תחושת קרבה עם לקוח לגרום למישהו לאהוב סקס לא להציב יעדי מכירות הצלחה בעבודה במכירות הכפשות של לקוחות חרדת כישלון של אנשי מכירות חשק למכור איך לגרום למישהו להיפרד ממך? בניית אסטרטגיה שיווקית סלבריטאים בפרסומות לא להזדהות עם הלקוח לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? לגרום למישהו להרגיש טיפש דינאמיקה במשא ומתן לגרום למישהו לא לרצות אותך רצונות במשא ומתן מריבה עם לקוח קונפליקט עם לקוח מחיר של מוצרים למה הלקוח מפחד להחליט? התועלת של הלקוח מהמוצר האם המוצר מתאים ללקוח? לשכנע מישהו לא לעשות לשכנע בחור להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה הדגמה ללקוח איך לעשות מניפולציה רגשית? עלויות איש מכירות עזרה לאנשי מכירות שכנוע עסקי אימון לשיווק איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך? איך להציג מחיר ללקוח? איך לשכנע משקיע? טיפול בלקוחות הזדהות עצמית איך לדעת למכור? מוטיבציה למכור לפרסם ללקוחות לגרום למישהו להרגיש רע עבורך כמה חומרי שיווק להכין? מיתוג מוצר יקר לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לגרום למישהו להתמכר שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק איכות מוצר לשכנע גבר להיזכר איזה חומרי שיווק להכין? לקוח אחר לא היה מעוניין לקוח שואל בשיחת הטלפון איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, מניפולציות, אוטוסוגסטיה בתחום שפה של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2031 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 03:08:37 - wesi28