אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, fomo של לקוח, nlp מדריכים, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות במכירה, אימון אישי למנהלים, NLP דוגמאות, מכירות ושיווק, ללמוד לשכנע, הכוח לשכנע, יחסי ציבור, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מטפל אישי, כיצד לשכנע אנשים, איך למכור, NLP טכניקות, להתמודד בראיון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, דמיון מודרך ו nlp, לשכנע גבר לחזור, שאלה איך לשכנע, nlp עבודה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע בנים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לאנשי מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, NLP עצמי, NLP קשב וריכוז, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, אימון אישי לפוליטיקאים, NLP הפסקת עישון, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחמה זה fomofomo של לקוחותלשכנעלקוחותfomoאיך למכור מוצר יקר ללקוחלקוח אומר שהמוצר יקרfomo בתהליך מכירההלקוח מתנגד למחירזוגיות ו fomoלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחיריקר ללקוחאיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחותאיך לשכנע לקוחלגרום ללקוחותלמה לגרום ללקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםלקוח פוטנציאלילקוח מתענייןמול לקוחותמול לקוחהלקוח רוצהאיך לגרום ללקוח שלך לקנותאיך לשכנע את הלקוח לקנותאיך לגרום ללקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לרכושלשכנע את הלקוח לרכושלשכנע לקוח שלך לקנות🔍הצג עוד...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח ...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...לדוגמה, נניח שמישהו בא לקנות בחנות שלך, ונניח שהקונה מניח שבן אדם קרוב היה פונה אליו בשמו הפרטי, הרי שבמקרה כזה, אם תפנה אליו בשמו הפרטי, הוא ירגיש יותר קרוב אליך. אבל אם לדוגמה יש סיטואציה, שהאדם השני מניח שאדם קרוב אליו, לא יקרא לו בשם הפרטי, אלא לדוגמה בשם חיבה כלשהו, או שהוא יפנה אליו ישירות, בלי לקרוא לו בשמו, הרי שבמקרה כזה, אם תקרא לו בשמו, זה דווקא יצור תחושה של זרות. כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי...
הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
הפסקת עישון, לשנוא עישון, להפסיק לעשן, לגרום לעצמך לשנוא, לגרום לעצמך לאהוב, לגרום לעצמך לרצות, לגרום לעצמך לא לרצות, אוטוסוגסטיה, שכנוע, יצירת עוגן, התניה, שיטות שכנוע, NLP
...שיטות שכנוע, NLP איך להפסיק לעשן בעזרת התניה ואוטוסוגסטיה? כדי להפסיק לעשן, אליעד כהן מסביר שיטות שונות מעולם השכנוע וה - NLP. השיטה הראשונה נקראת הקצנה של הפעולה: הרעיון הוא לעשן יותר ויותר סיגריות, עד שהפעולה עצמה הופכת למעיקה ומאוסה. אליעד מדגים, שכאשר אדם מעשן ללא הפסקה, העישון מאבד מערכו המהנה, ובסופו של דבר, הוא ירגיש סלידה מהפעולה הזאת וירצה להפסיק לעשן. אליעד מציג שיטה נוספת, שלפיה, תוך כדי עישון מוגזם, האדם צריך לומר לעצמו בכוונה ובמודעות מלאה: לעשן זה טוב. ההיגיון בשיטה הזו הוא יצירת קונפליקט...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
...מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו. לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם אני רוצה גוף תאורה ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של יחידות תאורה, נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו. לכן, במקום לחשוב בכמה יחידות תאורה מכרתם, עליכם...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
...עיקריים להצלחת אנשי המכירות שלך: הגורם הראשון הוא מוטיבציה גבוהה למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע הנדרש כדי למכור, כלומר, לדעת איך להציג מוצר, איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות וכיצד לבצע תהליך מכירה בצורה נכונה ואפקטיבית. הרבה מנהלים מתמקדים בעיקר ביצירת מוטיבציה על ידי עידוד ותמריצים כספיים, אך אליעד מסביר שזה לא מספיק. הוא מדגיש שבנוסף להשקעה במוטיבציה, יש להשקיע באותה מידה ואף יותר בהקניית ידע ומיומנויות מכירה. איך ידע מסייע לאנשי המכירות למכור יותר, אפילו...
מניפולציות של מנטורים, שקרים של מנטורים, איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ניתוח סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות
...וכאן אסביר על אחת מהמניפולציות הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על לקוחות, והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים את הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך: בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא, שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
...בצורה עניינית שואל רוצה להבין בהנחה שרוצים להתייחס אליו בכבוד אז אומרים לו למה אתה אומר שככה וככה בא נבדוק בא נראה יש עוד היבט, אתה בטוח שהוא לא היה טרוריסט אתה מבין אבל שזה היה מחויב להרוג אותו כי הטרוריסט הסתתר באותו בית שהתינוק ישן אתה מבין את זה?. אבל אם בן אדם בא לתקוף הוא תוקף הוא אומר למה עשית ככה וככה הרי ככה וככה, הוא מוציא דברים מהקשרם מפרט דברים לא נכון מביא דברים לא נכון במקרה הזה לא חייבים להתייחס בכלל למה שהוא אמר אפשר לבדוק מה הוא מניח מה הנחת היסוד שלו? אותה להפריך. נגיד הוא אומר...
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
...מציאות אובייקטיבית שניתן לתפוס אותה רק באמצעות השכל, או שמא יש מציאות שמעבר לשכל האנושי? השאלה הזאת נוגעת ליכולתו של השכל לתפוס את המציאות במלואה והאם יש משהו שמעבר לו. מהם הגבולות של השכל האנושי? המרצה מדבר על כך שלכל אדם יש שיטה מסוימת להבין את המציאות, אך כל אדם פועל בגבולות השכל שלו. הגבולות הללו הם לא רק תוצר של מגבלות פיזיות או תודעתיות, אלא גם תוצאה של האמונות האישיות וההבנה השכלית של כל אחד. לדוגמה, כשמישהו שואל אם תפיסת המציאות היא שכלית או מחוץ לשכל, למעשה נשאלת השאלה אם השכל האנושי יכול...
איך לשתול מחשבות? איך לעשות מניפולציות? איך להעלות את רף נטל ההוכחה? איך לשאול שאלה נכונה? איך להשפיע על מישהו? איך לנסח שאלה? איך לדעת מה לשאול? איך לשאול שאלה מוחלטת? איך לשאול שאלה יחסית? איך ליצור הסכמה?
...וזה יהיה ניסוח טוב. אבל אם לדוגמה תשאל אותו האם אתה בטוח במאה אחוז, שאתה ממש אוהב לעשן, במקרה כזה לדוגמה, הוא יכול לענות לך, שהוא לא בטוח במאה אחוז שהוא ממש אוהב לעשן, אבל הוא בטוח במאה אחוז, שהוא קצת אוהב לעשן. וזה דבר שאתה לא רוצה שהוא יחשוב. כי אתה רוצה להציב רף הוכחה מוחלט, לכל מחשבה יחסית שלו. לדוגמה, האם אתה בטוח במאה אחוז, שאתה קצת אוהב לעשן. זה לדוגמה ניסוח עדיף, על פני האם אתה בטוח במאה אחוז, שאתה אוהב מאוד אוהב לעשן. שאז בעצם בניסוח השאלה שמת רגל לעצמך, שעכשיו הוא יכול לומר, שהוא לא אוהב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על fomo של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: fomo של לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, fomo של לקוח, דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו להודות? איך לשקר את הלקוח? לדבר עם התת מודע מהי המחלה של אנשי המכירות? ניהול השיווק למדוד את השיווק ראיון עבודה כאיש מכירות איך למכור שירות? האם להוריד מהמדפים מוצר? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? לא אוהב למכור ללקוחות רמת אמון לשכנע מישהו להרגיש חבר שלך איך לגרום ללקוח לחשוב? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? התנגדות של הלקוח nlp לילדים איך להבין לקוחות? לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה למכור בלי חשק לשכנע שאתה צודק לגרום למישהו לשחרר לאבד לקוחות לשכנע מישהו לא לריב לרמות לקוחות לשכנע לקוח שלך לקנות למה קשה למכור? לקוח מאוכזב של המתחרים לעשות כסף ממכירות מניפולציה על התת מודע חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך משמרים לקוחות? לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? לדעת מתי הלקוח משקר לעבוד עם המון לקוחות מוצרים באיכות בינונית שיווק גלוי או שיווק סמוי הלקוח צריך או רוצה מניפולציות שיווק לגרום למישהו לא למות תחרות אנשי מכירות ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לגרום ללקוח לא לנטוש אותך מניפולציות רעות בקשות לא הגיוניות של לקוחות יצירת חומרים שיווקיים איך לגרום למישהו לרצות לעבוד? הכנת חומר שיווקי מה רע בלשפר את אנשי המכירות? לשכנע מישהו אחר לאהוב מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי מה רע באיתור צרכי לקוח? לקבוע יעדי מכירות האם המוצר מתאים ללקוח? האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? כדאיות ייצור מוצר מוצר בעטיפה תהליך של יצירת חומרי שיווק איך למכור סדנא? עניין של שכנוע לדבר ללקוח להזדהות עם מישהו להציג ללקוח את המחיר של המוצר חייב לעשות איתור צרכי לקוח איך להסביר את זה ללקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? אמון בזוגיות ביקורות של לקוחות לשכנע מישהו לא להיפגע למכור עם אנרגיה לגרום ללקוח להרגיש רע ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל שפת הגוף של הלקוח התנגדות במכירות למה קשה לעבוד במכירות? איך לגרום למישהו לחשוב על משהו? מה זה לשכנע? הדעה של הלקוח על המתחרים לכתוב הצעת מחיר ללקוח איפה ללמוד שכנוע? מניפולציות של מנטורים לשיווק שאלות סינון צרכי הלקוח שקרים במכירות להשקיע בלקוחות מומחה שכנוע של תת המודע איך ליהנות למכור? העלאת מחיר ללקוחות חדשים לשכנע מישהו באופן אקראי למכור הרבה לגרום למישהו להירגע איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? לראיין מנהל מכירות לא נולדתי איש מכירות לשכנע בחורה לשכב לגרום למישהו לחשוב על משהו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, פרסומות, הדרכת מכירות בתחום fomo של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9531 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 15:48:53 - wesi28