אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לא לשכנע לקוח? ✔מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לא לשכנע לקוח?, איך לשכנע אנשים, התמודדות עם התנגדות קניה, דרכים לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע לקנות, מדריך אישי, NLP דמיון מודרך, לשכנע את בעלי, לשכנע ללכת לפסיכולוג, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, תשובות בראיון, NLP לעסקים, NLP התניה קלאסית, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, טקטיקת מכירות, טיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע בוויכוח, להתמודד עם התנגדויות במכירות, טיפול בהתנגדות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, איך לשכנע הורים, NLP שכנוע, לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע חברים לצאת, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור "הכי זול"?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח "תקנה ממני כי אני יותר זול", "תראה כמה אני זול", "אחד פלוס אחד במבצע", או "פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם". כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: "הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי".

לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך.

למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר?

כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף.

למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך?
  • ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה.
  • ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו.
  • ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש.
מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות.

מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה "הכי זול"?

כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר "אני הכי זול", הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות:
  • ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול.
  • ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית.
  • ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים.
לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך.

איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך?

במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו "תקנה ממני כי אני הכי איכותי", או "תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך", הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו.

כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך.

לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לא לשכנע לקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לא לשכנע לקוח?, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדרכה למנהלי אנשי מכירות לעטוף מוצר nlp לימוד עצמי לקוח שצריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו ללכת לטיפול איזה מוצרים להחזיק במלאי? סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו הפצת חומרי שיווק התאמת רצונות במשא ומתן שכנוע פוליטי להציק ללקוחות מה צריך ללמוד כדי למכור? איך להסביר ללקוח את התמחור? איך להצליח בשכנוע? לשכנע מישהו לאהוב משהו מניפולציות פרסומיות החומר השיווקי הראשון תלונות של לקוח טכניקות שכנוע והעברת מסרים קרבה עם לקוח איך ללמוד איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? בעיית תקשורת עם הלקוח למכור בלי התנגדויות להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר הצגת מחיר ללקוח נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך לשכנע אנשים בקלות איך לבקש בצורה משכנעת? אמון עם שותפים סוגי שאלות של לקוחות לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו לגרום לתת מודע הדרכת מכירות ושירות קושי רגשי למכור אין לי חשק למכור לשכנע בחורות לשווק ללקוחות חדשים איך לדבר ללקוח? איך לגרום למישהו לקנות ממך? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? לגרום למישהו להגיד את האמת לגרום למישהו להגיע מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? לגרום ללקוח להישאר על הקו לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה מגוון מוצרים להחזיק במלאי להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח למכור קרח לאסקימוסים לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלות איך למכור עם אנרגיה? חומרי שיווק כתובים פגישה עם לקוחות תקציב של הלקוח לשכנע אנשים להעריך האם כדאי לעבוד במכירות? לשכנע מישהו לענות לסקר טלפוני לכתוב בהצעת מחיר ללקוח לשכנע מישהי לאהוב לקוח שלא רוצה לקנות שיווק עצמי במקום העבודה לבנות אמון עם הלקוח שיווק ויראלי לשווק מוצר גרוע אימון להגדלת מכירות אינטרס של לקוח תשובה ללקוח תהליכי שיווק משפך שיווקי במחלקת מכירות ניהול משא ומתן מתוחכם מניפולציה בשאלה למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? אסור לאתר את צרכי הלקוח לעשות קמפיין שיווקי לגרום ללקוח להסכים שכנוע גלוי הדגמה ללקוחות לשתול מחשבה שלילית למכור מוצר עם חסרונות לשכנע לקוח לרכוש את המוצר להמליץ ללקוח האם כל אחד יכול למכור? עולם המכירות אתה מוכר את המוצר ולא את עצמך לשכנע אקס לאהוב אותך לקוח שקודם כל שואל מה המחיר לקוחות מאוכזבים תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לחקור חומרי שיווק של המתחרים איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? לשכנע בחור לאהוב פחות לשכנע אנשים לעשות כרצונך להישמע מתנשא כלפי הלקוח לגרום למישהו להבין אותך יצירת השפעה לשכנע מישהי להרגיש שחסר לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו לגרום למישהו לא להאמין באלוהים האם אפשרי לשכנע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, שיווק, מאמן אישי בנושאי איך לא לשכנע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.4375 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 08:57:34 - wesi28