אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להציג ללקוח? ✔התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להציג ללקוח?, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע אנשים בכל דבר, להתמודד עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפול אישי, לשכנע אשה, nlp לאנשי מכירות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את הלקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, NLP הרצאות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP תקשורת, ניתוח תוכן של טקסטים, לשכנע חברה, לשכנע גבר, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לנצח בוויכוח, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, nlp לימוד בחינם, איך לגרום לגבר, התמודדות עם התנגדויות לקוח, אימון עסקי, לשכנע אשה להיות איתך, סדנת nlp, טיפול בהתנגדויות מכירות, ייעוץ תקשורתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🖨️ התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
💎 מאת: אליעד כהן ייעוץ בשיטת EIP
והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה?

אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 ש"ח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר.

אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח?

אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר.

אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח?

אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר.

ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה?

אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה:

להתעלם מהשאלה של הלקוח

אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות איתו איתור צרכים וכולי. אבל השיטה הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר.

להקדים תרופה למכה

אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיו"ב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר.

טווח מחירים

3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח.


. איך להציג ללקוח טווח מחירים

אבל, כאשר מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים לדעת איך להציג את טווח המחירים ללקוח, בצורה שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר.

אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. לדוגמה, לקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה, אבל לא ברור כמה חדרים הדירה. אז ברור שאין אפשרות לענות לו כמה עולה לצבוע דירה, כי קודם כל בהכרח שצריכים לשאול אותו כמה חדרים הוא רוצה לצבוע.

יחד עם זאת, יכול להיות שלקוח ירצה לספק את הפרטים הכי מינימאליים שיש וירצה מיד לקבל את המחיר. לדוגמה במקרה הנ"ל, הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע דירה". אתה עונה "כמה חדרים אתה רוצה לצבוע". ואז הלקוח נניח שהוא עונה לך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל מחיר.

ואז כאן אמרנו שיש אפשרות בעצם לענות ללקוח, שהמחיר הוא בין X לבין Y. ואז כאן צריכים לשים לב לדבר הבא. והוא: שהמחיר יכול להיות בין X לבין Y, בהתאם לכמות של מה שהלקוח רוצה. אבל המחיר יכול גם להיות בין X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות המוצר ולא של הכמות, הרי שבעצם תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר.

ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". וכאן אתה יכול לענות לדוגמה "המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיו"ב".

אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנ"ל של למכור שירותי צביעה, אתה 1 - צובע בצורה יותר נקייה / שומר על הניקיון של הבית, יותר מאחרים. 2 - אתה מביא את הצביעה לרמת גימור ויופי יותר מאחרים. 3 - אתה משתמש בחומרים מאוד איכותיים, יותר מאחרים. 4 - אתה עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים.

אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור של הצביעה, באיכות החומרים שנצבע לך את הבית, ובהגדרת לוחות הזמנים שנקבע איתך לביצוע העבודה.

במילים אחרות, אתה מנתב את השיחה, במקום לדבר על הכמות, אתה מדבר על האיכות של המוצר שלך, ביחס למוצרים אחרים.


נניח לצורך העניין שאתה מוכר מוצר 1 ויחיד, אבל לאותו המוצר יש כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח מחירים ושזה תלוי באיכות של המוצר. אבל אם אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר, מה אז? איך תענה אז ללקוח שישאל אותך קודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה?

אז במקרה הזה, אני אומר, שגם אם באמת לצורך העניין אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר בלבד, עדיין אתה יכול לנסות לצורך התשובה ללקוח, להתייחס לעצמך כאילו אתה כן יכול לספק את המוצר שלך ברמות גימור שונות של איכות שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי להסביר ללקוח את המחיר היקר שלך ואת האיכות שלך.

ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה.

אז נניח שהלקוח שואל אותך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים", אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, לוחות זמנים וכולי, גם אם באמת אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר.

ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל "כמה זה עולה", מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך.

לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח את המחיר לפני שהוא מבין את היתרונות שלך, אז באפשרות לענות ללקוח שיש טווח מחירים ולנסות להסביר ללקוח את היתרונות שלך, תוך כדי שאתה מסביר לו את טווח המחירים. במילים אחרות, תתנסה להכניס את ההסבר על האיכות שלך, לתוך ההסבר שלך על טווח המחירים, שיהיה טווח מחיר שמותאם לאיכות של המוצר, כאשר הטווח הנמוך ביותר יכול להיות גם באיכות שאתה לא באמת תרצה לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. וכמובן שכל מקרה לגופו.

ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי. 📌לחץ כאן להצטרף לחברים באתר + ליהנות מהתכנים המלאים + לקבל גישה חופשית ללא כל הגבלה, לעוד מעל 10,000 שעות של תכנים מלאים לחברים באתר 👈לחץ כאן למידע נוסף...
מה דעתך ומה אתה חושב? הגב כאן...
איך להציג ללקוח?: תכנים נוספים בנושא איך להציג ללקוח? ועוד...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג ... יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג ללקוח הטבת הנחה והטבת מחיר על מוצר כלשהו. שלא ישתמע שכדאי ללקוח לרכוש, כי זה זול. אלא כי המוצר באמת טוב, אבל במקרה כרגע הוא זול מסיבות שונות וכולי. ...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
תמונה ללא תיאור
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא ... הזה פתיר, באמצעות זה שלומדים איך לעטוף ואיך להציג ללקוח את התוכן המקצועי. איך לדבר עם הלקוח גם בשפה של הלקוח, איך להציג מושגים מקצועיים בצורה שתדבר אל הלקוח, אל ... מקרה לגופו. אבל ניתן מספר נקודות למחשבה לגבי איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה שהוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך אבל גם לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי כדי ...
איתור צרכי הלקוח, באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח? אופטימיזציה של תהליך מכירה, טעויות באיתור צרכי הלקוח, כמה לאתר את צרכי הלקוח? שאלות סינון ללקוח, שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים
... שאלות סינון בתהליך מכירה, שאלות סינון צרכי הלקוח, מכירות למתקדמים כאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי לאיתור צרכי הלקוח יש כל מיני סיבות. אחת הסיבות היא, כדי לדעת איך להציג ללקוח את המוצר, ביחס לצרכים שלו. לדוגמה אם הכי חשוב לו זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
תמונה ללא תיאור
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להציג ללקוח?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

תמונה ללא תיאור
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להציג ללקוח?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

תמונה ללא תיאור
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, דמיון מודרך, קאוצינג בנושא איך להציג ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 06_06_2025 השעה 06:27:29 - wesi28
נגישות