אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתנגד ללקוח? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להתנגד ללקוח?, להתמודד עם התנגדויות קניה, אימון אישי, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ניתוח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך למכור יותר, לשכנע את המפקד, לשכנע את עצמך, להתמודד עם התנגדות במכירות, NLP סוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, ללמוד nlp, שאלה איך לשכנע, לשכנע ללכת לטיפול, שיטות מכירה, NLP דיכאון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, ראיון בתקשורת, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, התניה קלאסית, הצלחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, סודות ההשפעה הסמויה, ללמוד למכור, לשכנע בטיעון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את בן הזוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להתנגד ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתנגד ללקוח?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים מניפולציות של מנטורים להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה מה המוצר נותן ללקוח? הצגת היתרונות ללקוח שאלות הסינון של הלקוח מניפולציות של מנטור אמון עם הלקוח ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות הלקוח אומר לענות ללקוח בצורה חברית התנגדויות בתהליך מכירות תוכנית יעדים מכירות ביבי נתניהו כאיש מכירות למכור בלי לתת הנחה השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ איזה חומרי שיווק? לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי לשכנע מישהו להיות חבר עבודה במכירות ללמוד לשכנע עובדים מצגת ללקוח לעשות מבצע מכירות מוצר יקר לענות ללקוח שאומר הסוד להצליח במכירות שיווק אורגני בלבד האם nlp עובד? איכות של מוצר תום לב במשא ומתן לגרום למישהו לא לכעוס איתור צרכים עם לקוח נקודת הכאב של הלקוח למדוד את איכות מנהל השיווק לשכנע מישהו להבדיל לקוח שואל בשיחת מכירה זיהוי צרכי לקוח nlp שכנוע שכנוע למתקדמים להכאיב ללקוח לשכנע אקס לאהוב לקוח לא רווחי איש המכירות רוצה למכור לשכנע מישהו להיות בטוח איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? לתת ללקוח אפשרויות גרועות נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך הדרכת מכירות שיווק למתחרים אני לא מצליח לשכנע תיעוד המידע של מחלקת המכירות עלויות של מוצר לשפר את המוצר שלך לגרום ללקוח להבין מוצר בהרבה עטיפות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק איך למכור מוצר ללקוח? מה הלקוח חושב על המתחרים? בונוסים על מכירות ניסוח משכנע לגרום למישהו להקשיב לעצות שלך למכור פריט אקראי ניהול אנשי מכירות להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח שכנוע בדרך השלילה איכות מוצר סוגים של חומרי שיווק לגרום למישהו לשנוא משהו הפצת תכנים שיווקיים איך לגרום למישהו לרצות לתת? לשכנע מישהו לחשוב מצגת שיווקית למכור הרבה מחיר ממש לא הגיוני ללקוח האם להתעקש עם הלקוח? יקר ללקוח שיווק לא טוב למה הלקוח ביטל את העסקה? אנרגיה למכירות בחירה ללקוח מוצר לא מתכלה לצמצם את סל המוצרים ביצועים של משפך שיווקי לרכוש אופי של איש מכירות באיזה שלב הלקוח נמצא? מטפל nlp לקוחות לקוחות ממליצים עליך מוצר מוכן על חשבון הלקוח לאהוב את הלקוחות שלך חוסר הסכמה במשא ומתן לגרום למישהו להרגיש טוב איך עובד שכנוע? מי ישכנע את מי? שיווק זול לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, לשתול מחשבות, דמיון מודרך בנושאי איך להתנגד ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4219 שניות - עכשיו 04_12_2025 השעה 17:23:06 - wesi28