אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לתכנן מסע לקוח?, התנגדויות לקוח, איך לשכנע עובדת, טיפול בהתנגדות במכירה, איך למכור יותר, איך לשכנע את הבוס, NLP ביקורת, התמודדות עם התנגדות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, תכנות התת מודע, לשכנע את עצמך, הגדלת המכירות, nlp טכניקה, סודות הסוגסטיה, ראפור, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, אסטרטגיות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, סודות המשא ומתן, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, nlp בחורות, NLP התניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, דיבייט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP הגדרה, NLP מה זה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע את עצמי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחאיך לתכנןמסע לקוחלתכנן מסע לקוחלתכנןמה זה מסע לקוחלקוחותלתכנן את מסע הלקוחלמכור מוצר יקר ללקוחתכנוןלקוח אומר שהמוצר יקרהלקוח מתנגד למחיראיך לתכנן משימותלקוח אומר יקר לימסע הלקוח במחלקת המכירותאיך לתכנן קמפייןלקוח מתנגד למחיראיך לתכנן קמפיין שיווקייקר ללקוחאיך לתכנן תוכניתאיך לשכנע את הלקוחאיך לתכנן תוכנית עסקיתאיך לשכנע לקוחותאיך לתכנן סדר יוםלגרום ללקוח שלךאיך לתכנן תהליכיםאיך לשכנע לקוחאיך לתכנן הכנת חומרי שיווקלגרום ללקוחותאיך לתכנן משימהאיך לתכנן עסקאיך לתכנן דף נחיתה לייצר לידיםלמה לגרום ללקוחאיך נכון לתכנן כתיבת הסכםאיך לתכנן קמפיין בדיגיטלהתנגדויות של לקוחאיך לתכנן פודקאסט מוצלחהתנגדות של לקוחאיך להתחיל לתכנן מהסוףהתנגדויות לקוחאיך לתכנן את השיווקהתנגדות לקוחאיך לתכנן דף נחיתהאיך למכור ללקוחותאיך לתכנן שיווקמתי למכור ללקוחהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחמסע🔍הצג עוד...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח...יותר רלוונטית כאשר אנחנו מציגים ללקוח מידע, שהוא לא בהכרח קשור למוצר הספציפי שאנחנו רוצים למכור לו, אלא הוא יותר קשור למידע עלינו כארגון, שאנחנו רוצים שהוא ירצה לרכוש מאיתנו את המוצר ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, כאשר אנחנו בונים את מסע הלקוח וכאשר אנחנו יוצרים חומרי שיווק למשפך שיווקי וכאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה ובונים תסריט שיחה וכולי, אנחנו יכולים לעשות הפרדה בין כמה סוגי חוויות שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לחוות. אנחנו יכולים להציג ללקוח מידע שמטרתו לרצות לרכוש מאיתנו, באופן כללי, בלי קשר למוצר...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
...שקלים, הלקוח יכול לבחור לקנות בכסף הזה גלידה במקום לשלם על ייעוץ. אם הוא חושב שההנאה מגלידה שווה לו יותר מאשר ההנאה או התועלת מייעוץ, הוא יבחר בגלידה. לכן, כל עסק או אדם שרוצה להרוויח כסף, תמיד נמצא בתחרות מול כל האלטרנטיבות האפשריות בשוק, בין אם מדובר במוצרים דומים ובין אם במוצרים שונים לגמרי. מתי הגיוני להתעלם מהמתחרים, ומתי זה לא אפשרי? לסיכום, להתעלם מהמתחרים אפשרי רק כאשר המטרה של העסק או הפעילות היא הנאה אישית, יצירתיות, אומנות, או ביטוי עצמי, ללא ציפייה ברורה להרוויח כסף או למשוך לקוחות באופן...
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
...יותר רע. הדרך השנייה היא להראות לו שאם הוא ישתף פעולה, הוא ירוויח משהו חיובי וגדול יותר ממה שיש לו כרגע. לדוגמה, אם האדם לא מתקשר או לא עונה, אפשר ליצור אצלו מוטיבציה לדבר אתכם על ידי יצירת רושם שתוכלו לספק לו לקוחות נוספים או עסקה משתלמת אחרת, דבר שיגרום לו לרצות מחדש לחדש את הקשר. האם איתור אנשים דומה לאיתור חפצים אבודים? אליעד מדגיש שאיתור אדם דומה באופן עקרוני לאיתור חפצים בכך שבשניהם יש צורך להבין את החסרונות או המגבלות של מה שאנחנו מחפשים. חפצים, אמנם, שונים מאנשים בכך שאין להם רצונות או בחירה...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך. והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים...
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
איך לקבל העלאה בשכר? מפחד לאבד את כספי הפיצויים, רוצה להתפטר, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לבקש העלאה בשכר? מתי לבקש העלאה במשכורת? כמה לבקש העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס?
...שהמעסיק יגדיר להם יעדים גבוהים יותר או אחריות נוספת, ורק אז הם מבקשים העלאה. לדבריו, עובד שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לפעול מראש למקסם את היעדים והביצועים שלו ללא קשר לשאלה אם המעסיק נתן יעדים חדשים. בכך הוא מוכיח למעסיק את הערך שלו מראש, ומקבל יתרון ברור בשלב המשא ומתן. הטעות השנייה שאליעד מציין היא שעובדים רבים מפחדים להגיד בבירור למעסיק שהם מוכנים לעזוב אם לא יקבלו את ההעלאה. העובד צריך להיות מוכן לכך שהמעסיק יאמר לו: אם לא מתאים לך, תעזוב, ולענות בבירור שהוא אכן מוכן לעזוב. לדעת אליעד, רק כאשר...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל להבין טוב יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
...תכנון מקדים לפגישת היכרות לפני פגישת ההיכרות, כדאי לתכנן מראש: מהן המטרות שלנו בפגישה? מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה? איזה מידע נרצה לדלות ממנו? אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר? כיצד נתאים את המסרים שלנו בהתאם להתפתחות השיחה? בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי. הנקודה החשובה פגישת היכרות היא לא סתם דיבורים. כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת...
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
מעריצי ביבי נתניהו, להעריץ את בנימין נתניהו, מצביעי ליכוד, מצביעי הימין, איך לשכנע אנשים? שכנוע באמצעות הקצנה, איך לשנות עמדות של אנשים? איך להשפיע על אנשים? שכנוע פוליטי, שינוי עמדה פוליטית
...כשהם מעריצים את בנימין נתניהו, או כפי שרבים מכנים אותו - ביבי המלך. השאלה המרכזית שאליעד עוסק בה היא איך אפשר באופן אפקטיבי לגרום לאדם שמעריץ באופן מוחלט את נתניהו לשנות את עמדתו, ולהפסיק לומר ביבי המלך. למה ההסברים הלוגיים לא תמיד עובדים על מעריצים? אליעד מסביר כי אחת הדרכים הנפוצות שנוהגים להשתמש בה היא הדרך הלוגית. למשל, אנשים מנסים להסביר למעריצים של נתניהו: תראו איך ביבי פוגע בכם, תראו את ההתנהגות שלו, אך אצל המעריצים השרופים גישה זו לרוב אינה יעילה. הם מפרשים כל ביקורת כהתקפה, ומייד מגיבים...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...של המוצר. כך שהאם הלקוח באמת צריך את המוצר, האם באמת המוצר ימלא ללקוח את הצורך שלו? האם באמת כדאי ללקוח לרכוש את המוצר? אלו שאלות שונות. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך שהוא רוצה למלא אותו באמצעות המוצר. בנוסף, הצורך של הלקוח, יכול כמובן פשוט או מורכב ממספר גורמים וצרכים. לדוגמה, לקוח שרוכש בפעם הראשונה בחייו, רכב. כנראה שהצורך שלו הוא, לנסוע ממקום למקום בצורה יותר נוחה. כי זאת הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מחזיקים רכב כלשהו. כי הם רוצים להגיע ממקום למקום בצורה קלה / נוחה, ולכן הם מחזיקים רכב...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן מסע לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לתכנן מסע לקוח?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לתכנן מסע לקוח?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך למכור מוצרי יוקרה? להציג מוצר איך לא לסרב ללקוח? לשכנע מישהו להפליל לגרום למישהו אחר לאהוב יצירת אמון באמצעות יצירת אמון באמצעות אמפתיה ראיון עבודה לתפקיד איש מכירות חוויית הלקוח בתהליך המכירה רעיונות לחומרי שיווק למכור מוצר בזול איך לגרום למישהו לחשוב שמשהו נכון? לשכנע את עצמך לרצות משהו לגרום למישהו להשתכנע לשכנע מישהו להסכים תותח במכירות לתת ללקוח אפשרות בחירה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח ממה להתחיל לשכנע? אני איש מכירות איך לא להשתכנע? רצונות במשא ומתן לשכנע מישהו לא להאמין מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איש מכירות לא מקצועי לשפר את אנשי המכירות עבודה לאיש מכירות לקוח אומר יקר לי למכור בפעם הראשונה לתת ללקוח אפשרויות למכור מוצר זול לקנות בזול למכור ביוקר הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה משא ומתן על השכר לגרום ללקוחות לרצות לרכוש ראיון עבודה לסמנכל מכירות עלויות של מוצר למה קשה לשכנע? לרמוז ללקוח איך לשכנע את הלקוח? להאמין במוצר של עצמך בקשות של לקוח להתקבל לעבודה במכירות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? לקוח שואל משהו מרגיש שהמוצר יקר כתיבה שיווקית בניית מסע לקוח למה לקוח אחר ביטל עסקה? שיווק כשיש המון ביקוש איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? שיטות לשכנע לשכנע מישהו להרגיש בנוח מוצרי מדף לשכנע מישהו להתרגל לגרום למישהו להודות שניצחת איך לשכנע את השופט? למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה לחזור בך במשא ומתן הלקוח לא מעריך את המוצר עדויות של לקוחות מרוצים לקוח שונא אותך האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? התמודדות עם לקוח עצבני מוצר יקר מידי איך לגרום למישהו לאהוב את עצמו? בעד ונגד nlp לקוח שלא מגיע לפגישה הסברים של איש מכירות להתמודד עם דחייה של לקוח איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק עקרונות שכנוע לגרום למישהו לאהוב את החיים שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לשכנע מישהו להיות מוכן מדידת ביצועי מנהל שיווק לשכנע לקוח להסכים לשכנע מישהו לקבל עזרה שכנוע ישיר באיזה תחום לעשות כסף במכירות? חומרים לקמפיין שיווקי בקשות של לקוח חצוף להוסיף מוצר למלאי מתי ראפור רע? להשיג מכירות ליצור ללקוח כאב חדש איך להציג מחיר ללקוח? לגרום ללקוח לרצות לקנות לשכנע אקסית לקנא למכור קרח למכור ביותר כסף לרכוש לקוחות לשכנע מישהו לא להסתיר חשיבה יצירתית במכירות האם למכור מוצר בינוני? לגרום ללקוח להרגיש חלש אמון של לקוח במוצר לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית איך לתת הנחה ללקוח? שתילת מחשבה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה במכירות, מומחה בשיווק, דיבייטינג בנושאי איך לתכנן מסע לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 05:06:18 - wesi28