אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לתכנן קמפיין שיווקי?, NLP וסוגסטיה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, איך לשכנע אשה לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ייעוץ רטורי, טיפול בהתנגדות במכירה, NLP שיטות, שיטות לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, nlp השפעה על אחרים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP תרגילים, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את הלקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בחורה לצאת איתי, לשכנע בטיעון, אומנות הנאום, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, אומנות הפרזנטציה, לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP טיפול, איך לשכנע את בעלי, סוגסטיה עצמית, הדרכת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםאיך לתכנןשיווקקמפייןקמפיין שיווקיאיך לתכנן קמפייןלתכנן קמפיין שיווקיאיך לתכנן שיווקלתכנןקמפיינים שיווקייםקמפיין פוליטימה זה שיווקלתכנן קמפייןאיך לנהל קמפייןלתכנן מסרים של קמפיין שיווקישיווק סמויתכנוןאיך לנהל קמפיין פוליטישיווק עקיףשיווק עצמיאיך לתכנן משימותאיזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקיקמפיין בחירותשיווק ומכירותאיך לתכנן תוכניתאיזה חומרי שיווקאיך לתכנן תוכנית עסקיתניתוח קמפיין פוליטיחומרים שיווקייםאיך לתכנן סדר יוםחומר שיווקיאיך לתכנן תהליכיםליצור קמפייןאיך לתכנן הכנת חומרי שיווקניתוח קמפייןתהליכי שיווקאיך לתכנן מסע לקוחביצועי קמפיין שיווקיליצור קמפיין שיווקיתהליך שיווקאיך לתכנן משימהלהעלות קמפיין שיווקיאיך לעשות קמפיין מוצלחשיווק מוצראיך לתכנן עסקלעשות קמפיין שיווקימה זה משפך שיווקיאיך לתכנן דף נחיתה לייצר לידיםניהול קמפיין בחירותאיך נכון לתכנן כתיבת הסכםשיווקי🔍הצג עוד...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק...שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון...כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא. אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
...היא להבחין בין המהות של המסר שלנו לבין הדרך בה אנו מבטאים אותו. במקום להציג את הבקשה באופן ישיר שעלול להוביל לקונפליקט, ניתן לנסח את אותה המהות בצורה שונה כך שהצד השני יקבל אותה. דוגמה להתמודדות עם רעש: אם מישהו צופה בטלוויזיה בקול רם ומפריע לנו, אפשרות אחת היא לבקש ממנו להנמיך את הווליום ישירות. אבל, אם הוא יסרב, אפשר להציע פתרון אחר, לדוגמה: - אתה יכול להמשיך לשמוע את המוסיקה בקול רם, אבל אולי תשתמש באוזניות? - תוכל להרעיש, אבל לסגור את הדלת כדי שזה לא יפריע לי? במקום להפסיק את הפעולה שהוא נהנה...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
...של העסק? ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה. אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
...להצליח בשיווק לאורך זמן? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מחפשים נוסחה מהירה למכור, אבל הוא מדגיש שנוסחאות כאלה בסופו של דבר לא עובדות לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק לעשות כסף מהיר בלי לתת ערך אמיתי, כנראה שתתקשו להצליח. אליעד מדגים...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...מסוים במוצר מסוים, אבל הוא לדוגמה לא ידע לשווק את המוצר הכי טוב, לקהל יעד שאולי לא מחפש את היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש. או לדוגמה מישהו...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
...רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב הלקוח. וכאשר הלקוח חושב שיש לו את סך כל המידע שהוא צריך לגבי המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין...
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
מניפולציות של מנטורים לכסף, למה קשה להתעשר? איך להתעשר מהר? איך להתעשר בקלות? למה קשה להרוויח כסף? איזה תחום הכי רווחי? שקרים של מנטורים להתעשרות, איך עובדים על אנשים? הגדלת הכנסות, איך לבחור מנטור לכספים?
...תקטן. זהו עקרון כלכלי בסיסי שנקרא עצה וביקוש - ככל שיש יותר תחרות, כך הרווחים קטנים. אם יש לך יתרון תחרותי משמעותי, תוכל להרוויח יותר, אך ברוב המקרים, בשוק פתוח, הרווחיות יורדת ככל שיותר אנשים מנסים להיכנס אליו. מדוע ניהול הרבה חברות לא מעיד על הצלחה? עוד מניפולציה נפוצה היא מנטורים שטוענים כי ניהלו 50 חברות או הקימו 100 עסקים. אך גם כאן מדובר באשליה. עצם העובדה שמישהו הקים או ניהל הרבה חברות אינה מעידה על הצלחה כלכלית. אפשר להקים חברה בקלות, אך השאלה האמיתית היא כמה כסף הרוויחו מכל חברה. ייתכן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן קמפיין שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לתכנן קמפיין שיווקי?, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לתכנן קמפיין שיווקי?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לאבד לקוחות? לגרום למישהו לא למות לשכנע אדם אחר nlp לילדים למכור יעוץ למשכנתאות עזרי מכירה ללקוחות קיימים שיפור תהליכי השיווק לשכנע אישה לגרום למישהו לא לשקר לך שיטות שכנוע עובדים לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך לגרום למישהו לאהוב למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לשכנע מישהו להתאהב בך לשכנע מישהו להבין דברים נשים בפרסומות להשפיע על מישהו לעשות משהו לגרום למישהו להצדיק אותך התמודדות עם לקוחות קשים תחושת אמון למכור את עצמך לאקס להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף תחושת קרבה עם לקוח לגרום למישהו להבדיל החזר השקעה בשיווק איך להאמין במוצר שלי? להביא לקוחות לעסק למכור לשכנע מישהו להקשיב למשהו לשכנע מישהו לחשוב מחשבה מומחה במכירות לגרום למישהו לא ליהנות להתמודד עם התנגדויות של לקוחות לגרום למישהו להפסיק להאמין שיווק בשוק תחרותי להסביר את המחיר היקר ללקוח השפעה של שילוב צבעים למכור את עצמך להשפיע על רצונות שכנוע של פוליטיקאים אילו מוצרים למכור? למכור מוצר קשה למכירה העברת מסרים לתת מודע שפת הלקוח השפעה סמויה על המודעות של הלקוח הוצאות שיווק ומכירה אסטרטגיית מכירות איך לומדים nlp? להשתמש בדמיון מודרך לשכנע מישהו להיזכר לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? בעיות עם לקוחות יעדי מכירות מלחיצים ניהול מכירות איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? לשחרר את הלקוח לגרום למישהו לא להסכים התנגדויות שירות לקוחות לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך המחיר בעיני הלקוח טירגוט שיווקי מניפולציות על אנשים הצלחה במשא ומתן לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לחשוף מידע ללקוחות מתי לשקר ללקוח? לתת הנחה ללקוחות להתמודד עם לקוחות בעייתיים איתור צרכי הלקוח לפני רכישה הגדלת מוצרים חומרי שיווק עקיף הנחה ללקוח במשא ומתן שיווק רוחני לגרום למישהו לרצות להקשיב לימוד מכירות למכור ללקוח פגישה לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו איתור התקציב של הלקוח ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לשכנע לקוחות איך משכנעים לקוח? תכנון תהליכי שיווק איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? לגרום למישהו לרצות לחיות לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה לעשות שטיפת מוח ללקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח הפצת חומר שיווקי כמה להקשיב ללקוח? למכור ללקוח עצוב לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום למישהו לא לרצות להיפרד מה הלקוח באמת צריך? לשכנע יותר מידי לחץ על הלקוח השפעה שלילית איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, דיבייטינג, מומחה מכירות בנושאי איך לתכנן קמפיין שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 08:50:06 - wesi28