אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות קמפיין שיווקי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע גבר, סודות ה nlp, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, מדריך אישי, NLP סדנא, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, ייעוץ אישי, לשכנע שופט, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע גבר להתחתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע משקיע, דרכים לשכנע, לשכנע טוב, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע את המפקד, nlp להצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע, NLP סרטונים, לשכנע מישהו לעשות משהו, NLP התניה קלאסית, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, אומנות התקשורת, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, nlp techniques,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀שיווקקמפייןלעשות שיווקקמפיין שיווקיקמפיינים שיווקייםקמפיין פוליטימה זה שיווקאיך לנהל קמפייןשיווק סמויאיך לנהל קמפיין פוליטישיווק עקיףלמה לעשות שיווק ללקוחותשיווק עצמימה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובדאיך לתכנן קמפייןשיווק ומכירותאיזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקיהאם לעשות שיווק כשיש המון ביקושקמפיין בחירותאיזה חומרי שיווקלתכנן מסרים של קמפיין שיווקיאיך לעשות שיווק ללקוחות חדשיםחומרים שיווקייםשיפור ביצועי קמפיין שיווקיאיך לתכנן קמפיין שיווקיחומר שיווקיאיך לעשות שיווק באינטרנטניתוח קמפיין פוליטיתהליכי שיווקחומרים לקמפיין שיווקיתהליך שיווקליצור קמפייןשיווק מוצרניתוח קמפייןמה זה משפך שיווקימי לא צריך לעשות שיווקליצור קמפיין שיווקיאיך לעשות שיווק סמויאיך לעשות קמפיין מוצלחשיווק גלויניהול קמפיין בחירותשיווק ישירקמפיין מוצלחאיך ליצור חומרי שיווקלעשות יותר שיווקקמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחריםיצירת חומרים שיווקייםקמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתייצירת חומר שיווקישיווקי🔍הצג עוד...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין...ליצירת חומרי שיווק, גם בלי קשר לצורך של להפיץ חומרי שיווק. והעסק צריך לצבור לעצמו חומרי שיווק מסוגים שונים. ואז ברגע שיש המון חומרי שיווק, אז הרבה יותר קל ליצור מהם קמפיינים לפי הצורך. וכמובן שאת כל חומרי השיווק הקיימים, כדאי לפרסם אותם בערוצי הפרסום שהעלות של השיווק היא די זולה וכולי. לסיכום, אל תכין חומרי שיווק רק כחלק מתהליך של קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. אלא תכין חומרי שיווק, כתהליך בפני עצמו, בהתאם לתוכנית של הכנת חומרי שיווק וכולי.
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת. איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית? הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות. לדוגמה, אם מוצר יקר נמכר, הפרסומות ימתגו את המחיר כהשקעה משתלמת, כך שהלקוח לא יחשוב על המחיר כעל חיסרון אלא יתרון. הצגת המוצר דרך דמות שמיתממת בעיניו של הצופה, בין אם מדובר בסלבריטי או במישהו שהוא מעריץ, גם היא חלק מהשכנוע, כיוון שדמות כזו מגבירה את...
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
סקס, יחסי מין, הנאה מינית, אסקסואליות, חוסר חשק מיני, תאווה מינית, א מיניות, יצירת משיכה מינית, גמילה מסקס, גמילה מסקס, ליהנות מסקס, אין חשק למין, חרמנות, לגרום למישהו לרצות סקס
...סמל מסוים, הרכב הזה נוסע פחות טוב מזה אבל מה זה המשמעות שהוא נותן לסמל של הרכב, אבל בן אדם יגיד מה יש בזה הרכב הזה אובייקטיבי נוסע פחות טוב מהרכב השני למה אני צריך אותו? בגלל המשמעות בא נסביר מה המשמעות. ש: לספר לו סיפור. אליעד: לספר לו מה קורה לבן אדם להגיד לו נכון אתה רוצה לקבל איזושהי משמעות אבל הדבר הזה הוא רק אם... או רק כש... הוא מייצג כש... זה וזה ואז אם הוא ירצה את המשמעויות של המין והוא יחשוב שיש אותם במין אז הוא ירצה את המין כדי להשיג את המשמעויות האלה, לא בשביל המין בשביל להשיג את המשמעויות...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...שאם מישהו מתחייב לך על תוצאות, אז או שהעלות שלו היא שואפת ל 0 ולא אכפת לו שתשלם לו רק אם זה יצליח, סוג של שיטת מצליח. או שהוא חושב שבסך הכל הוא ירוויח יותר, ביחס לסיכוי שלו להביא תוצאות. או שהוא באמת בטוח בעצמו שהוא יביא תוצאה. וכאשר מישהו בטוח בעצמו שהוא יביא לך תוצאה, שאל את עצמך, האם התוצאה שלך, תלויה אך ורק במי שהתחייב לך לתת לך את התוצאה שביקשת. כי אם לא, דהיינו, אם מישהו מתחייב להביא לך תוצאה, גם כאשר התוצאה שהוא מתחייב עליה, לא תלויה בו ואך ורק בו, הרי שיתכן שיש כאן משהו מסריח שכדאי לבדוק...
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
קבוצה וחברים, חשיבות הקבוצה, חשיבות החברים, לימוד בקבוצה, האם הקבוצה חשובה? מהי חשיבות הקבוצה? אהבת חברים, כתות, מניפולציות של מורים רוחניים, תלות במורה רוחני, חברותא, מנטורים, גורואים, הארה רוחנית, מנהיגי כתות, הצורך בקבוצה
...משמעותי בין מצב שבו אדם נעזר בקבוצה באופן חיובי ומועיל, לבין מצב שבו הוא מאמין שהקבוצה היא גורם קריטי להצלחה האישית שלו באופן מוחלט. למשל, אם אדם שרוצה להצליח בעסקים מתחבר לאנשי עסקים או לומד מהם, זה לגיטימי והגיוני לחלוטין. אותו דבר אם אדם נעזר במאמן אישי או מנטור שיכול לתת לו הכוונה מקצועית. הבעיה מתחילה כשהאדם מתחיל לחשוב שההצלחה שלו בלתי אפשרית ללא אותה קבוצה או אותו מנהיג רוחני, ושהוא תלוי בהם לחלוטין. כאשר האדם מגיע למצב שבו הוא חושב שלקבוצה יש כוח מיסטי או רוחני מיוחד ושהוא לא יכול להצליח...
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
...תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן. אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה הלקוח רוכש את המוצר, היא בגלל התועלת הפנימית והנפשית ברמה הרגשית, שהלקוח משיג באמצעות השימוש במוצר. כי מה שהאדם באמת רוצה, זה להיות מאושר. וכל מה שהאדם עושה, זה כדי להרגיש טוב. וכל הפעולות שהאדם עושה, וכל הרכישות שאותן הוא מבצע, זה הכל כדי שהוא ישתמש במוצר, ושהמוצר ישיג עבורו תועלת כלשהי, שהיא...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל והפעם אסביר לגבי אחת הטעויות הבסיסיות ביותר בניהול קמפיין דיגיטלי, והיא שמנהלים את הקמפיין לפי התפישה...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...אין את אותו הידע והניסיון. התוצאה היא שהלקוח לא מבין בדיוק על מה מדובר, ומפני שלא נעים לו להודות בכך, הוא ימצא תירוץ לסיים את השיחה בנימוס. דוגמה נפוצה לכך היא כאשר הלקוח אומר בסדר, אני אחזור אליך אחר כך, אך למעשה, הוא פשוט מרגיש מבולבל או לא בטוח במה שנאמר לו ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לעשות קמפיין שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות קמפיין שיווקי, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לעשות קמפיין שיווקי, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח לא רוכש מוצר יקר ניהול משא ומתן שכיר שעובד במכירות לימודי מכירות הלקוח תמיד צודק ביטול עסקה עם לקוח יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות לגרום למישהו להפסיק לעשן טכניקות של nlp למתחילים איך להציג ללקוח הנחה? לכתוב ללקוח הצעת מחיר האם אפשר ללמד למכור? מכירות מתנגד לרכישת מוצר מרגיש שהמוצר יקר שכנוע ישיר איך לשכנע ילד לאכול ירקות? התנגדות לקוח מחיר להתכונן לשיחת מכירות הזדהות עם לקוח להשפיע על לקוח לא ליצור תחושת זרות מהלקוח תהליכי שכנוע לשתול מחשבה שלילית לשכנע ילדים לאכול איך נקבע מחיר של מוצר? לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לשבח את המוצר לגרום למישהו להאמין התאמת המוצר ללקוח משפך שיווקי רחב לשכנע מישהו להודות שניצחת למכור פריט בראיון עבודה לשכנע אנשים לחשוב שאתה גאון לעשות מניפולציה לפעמים לקוח עמלות מקובלות לאנשי מכירות תיעדוף משימות של איש מכירות עיצוב מוצר איך למכור חוסר ידיעה? לקוח לא רוצה לדבר בטלפון לשכנע שאתה צודק התת מודע שלך למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? איך לתכנן קמפיין שיווקי? איך לדבר ללקוח? לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה לשכנע מישהו להגיד לך לפרט את הצעת המחיר ללקוח ללמוד להיות איש מכירות כל אחד ניתן לשכנוע מסרים לתת מודע אמון עם האקס לגרום למישהו להשתנות למכור את המספרים של הלוטו לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם לשכנע לקוחות לאהוב אותך שיווק יוצר ביקוש יצירת חוסר אמון ליצור ללקוח רצון חדש מה זה מוצר? איך מוכרים מוצר? מכירות בעסק איך לא לשתול מחשבות? שכנוע שגוי לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך מבוא ל nlp לבקש בצורה משכנעת nlp master ניהול משא ומתן בחוסר תום לב לשכנע אנשים לעשות כרצונך למכור את עצמך לאקסית סדנת nlp פרסומות בתשלום מוצרים דומים לקוח לא רוצה לענות לטלפון לגרום למישהו לחשוב בהיגיון להסתיר חסרונות של מוצר לגלות ללקוח סודות תום לב במשא ומתן לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים איך למכור בלי ביטחון עצמי? לחזור על ההתנגדות של הלקוח לקוחות מבושלים לרכוש אמון אנשי מכירות רובוטיים לבנות איש מכירות רובוטי לבקש כסף מלקוח לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך אנשי מכירות עושים מניפולציות לגרום למישהו לסלוח לעצמו איך עובד שכנוע? דמיון מודרך לגרום למישהו לא להאמין באלוהים שיווק כשיש המון ביקוש בירור צרכים של הלקוח זיהוי טריקים לשכנוע לשכנע מישהו לרצות להקשיב ביחס למוצר לשכנע בת זוג עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, שיפור מכירות, מומחה שיווק בתחום לעשות קמפיין שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6406 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 20:18:54 - wesi28