אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להעלות קמפיין שיווקי, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את עצמך, NLP למטפלים, סוגסטיה עצמית, מאמן אישי, התמודדות עם התנגדויות קניה, שיטת טיפול nlp, nlp בעברית, לכתוב טקסט משכנע, לשכנע את האשה, הכוח לשכנע, איך לשכנע את חברה שלך, טיפים למכירות, איך לשכנע את בן הזוג, חוקים בהשפעה ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, גישת ה nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, תשובות לשאלות בראיון, שכנוע עצמי, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, NLP לעסקים, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע טוב, nlp טכניקה, השפעה על התת מודע, דמיון מודרך, NLP דיכאון, איך למכור נכון, איך לשכנע, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, סודות השכנוע, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר ... במשך הזמן... לסיכום, העסק צריך לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק ולהכין חומרי שיווק ולא רק כצורך של מחלקת שיווק להעלות קמפיין שיווקי כזה או אחר.
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
מניפולציות של המוח, איך המוח עובד עליך? האם משהו עושה לי טוב? למה אני רוצה משהו? האם משהו באמת טוב לי? האם משהו באמת רע לי? למה אני רוצה אותה? למה אני רוצה לעשן? למה אני נהנה ממשהו? אני חושב משמע אני קיים, נטל ההוכחה
...כיצד הוא יוצר בתוכנו תחושה שמשהו מסוים עושה לנו טוב או רע, ואיך אנו מאמינים באופן אוטומטי למחשבות ולתחושות שלנו בלי לבדוק אותן לעומק. האם כשנוח לנו יותר, זה אומר שקודם היה לא נוח? אליעד כהן מתחיל בהסבר של דוגמה פשוטה ויומיומית: אדם שוכב במיטה והמוח שלו אומר לו פתאום תזוז, כי לא נוח לך. האדם מתלבט: האם באמת לא נוח לי, או שהמוח שלי רק אומר לי את זה? הוא מחליט לבדוק את הטענה: אם אזוז ויהיה לי יותר נוח, האם זה מוכיח שקודם היה לי פחות נוח? אליעד מסביר שהמוח אומר לנו להאמין בכך שאם לאחר פעולה מסוימת הרגשנו...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה בין השלב שבו התקבל הליד, לבין השלב שבו תואמה פגישה ראשונה וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את האפשרות לקביעת פגישה. ומקביעת הפגישה איך הוא משפר את התהליך לסגירת עסקה וכולי. והתהליך הזה של ניתוח תהליכי המכירה, הוא לא דורש רק יכולת תקשורת בין אישית של מכירה מול לקוח, שאת זה עושה בעיקר...
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
זוגיות כמראה, איך לפרגן? על מה לפרגן? השתקפות עצמית, על מה אנשים מפרגנים? מה אתה חושב על עצמך? דימוי עצמי, אהבה עצמית, מערכות יחסים, איך לפרגן לבחורה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב?
...אני מרגישה יפה זה אומר שכבר חשבת שאת יפה כשאני נמצאת ליד מישהו אני מרגישה מכוערת זה אומר שכבר חשבת שאת מכוערת קודם, אוקי עכשיו מה אנחנו לוקחים מכאן אם הבנו את כל זה אנחנו לוקחים מכאן עוד דבר שזה בעצם אומר שמה שאתה מרגיש ביחס לאנשים אחרים זה סוג של מראה זאת אומרת אם אתה עכשיו מסתכל במראה ואתה רואה מישהו מכוער אתה יכול להאשים את המראה לא אתה המכוער אתה רואה מישהו נחמד אתה יכול לפרגן למראה איזה מראה נחמדה אתה הנחמד. עד כאן זה נכון האם יהיה הגיוני שבן אדם מסתכל במראה ורואה מישהו מכוער והוא ישנא את המראה...
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
רטוריקה, איך לשכנע אנשים? האם זה בגלל הרצון או בגלל הצורה? למה רע לך? האם זה בגלל שאתה לא רוצה או בגלל מה שקורה? מהי סיבתיות? סיבה ותוצאה, אמונות תפלות, קריאת תהילים, צדקה, אמונות של דתיים
...מוכיח קשר סיבתי אמיתי. ייתכן שאדם קורא תהילים ואכן מחלים, אך לא בהכרח שקריאת התהילים היא הגורם להחלמה. לכן אליעד ממליץ לבדוק אפשרות של סיבות נוספות, או לשאול מה ההוכחה שהחלמה זו קשורה דווקא לתהילים. הוא מדגיש שחשוב להראות לאדם שאתה מאמין שהוא אכן קרא תהילים ושהחולה התרפא, אבל אחר כך לשאול אותו מדוע הוא בטוח שזה קרה דווקא בגלל התהילים ולא בגלל סיבות אחרות. איך לזהות סיבתיות אמיתית? אליעד מסביר כיצד לזהות סיבתיות נכונה: כאשר אירוע קורה באופן קבוע לאחר אירוע אחר, ניתן להניח שיש סיבתיות. אך הוא מזהיר...
איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחביבים משותפים? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך באמצעות תחביבים משותפים? איך למצוא תחביבים משותפים? למה חשובים תחביבים משותפים? איך תחביבים משותפים יגרמו למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים?
איך לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחביבים משותפים? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך באמצעות תחביבים משותפים? איך למצוא תחביבים משותפים? למה חשובים תחביבים משותפים? איך תחביבים משותפים יגרמו למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים?
...הטובה. למשל, אם גבר אוהב כדורגל ונהנה מאוד לצפות במשחקים, וברגע שאישה מצטרפת אליו לצפייה במשחקים והחוויה שלו משתפרת, היא הופכת אוטומטית לגורם חיובי בחייו, והוא נקשר אליה ואוהב אותה יותר. אך חשוב מאוד להקפיד שההשתלבות תהיה חיובית. אם אתה מצטרף לתחביבים של האדם השני, אך נוצר מצב שבו אתה מפריע לו ליהנות או פוגע באיכות החוויה שלו, אתה עלול להפוך לחלק שלילי בחוויה זו, והאדם לא ירצה בחברתך. לדוגמה, אם בחורה מצטרפת לבחור בזמן צפייה בכדורגל אבל פוגעת בהנאה שלו, הבחור לא ירצה שהיא תהיה חלק מהפעילות הזו,...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
...לשתול מחשבות כדי לטפל בהתנגדויות מראש? טכניקה נוספת שאליעד מציג היא שתילת סיבות לא נכונות. אם אנחנו יודעים שאדם יתנגד לפעולה מסוימת, אפשר להציג מראש סיבה לא נכונה או מגוחכת להתנגדות שלו. כאשר האדם ישאל את עצמו למה הוא לא רוצה לבצע את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות שיעורים כי סתם לא בא לו, נגיד לו: אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי הוא...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...ולהרוס לך את העסקה. איך זה יכול להיות? תשובה: 1 - לדוגמה כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, שלפעמים הלקוח חושב שיש לו צורך מסוים. אבל הוא חושב את זה בטעות. ויתכן שאם הלקוח יספר לך על הצורך שלו, הוא עלול לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחויבת. 2 - דוגמה נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל...
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
שכנוע עצמי, לרדת במשקל, ירידה במשקל, דיאטה, שמירה על המשקל, אהבה עצמית, לאהוב את עצמך, לקבל את עצמך, קבלה עצמית, לחסוך כסף, חיסכון כספי, לבזבז כסף
...ש: בשאר התסכולים הסיבות לזה שהוא אוכל אולי יש לו תסכול בגלל שהוא נמוך לא בגלל שהוא שמן. אליעד: אז קודם כל אז מה שאמרת זאת התשובה אם התסכול המרכזי שהוא מנסה לפתור באכילה זה את זה שהוא שמן כי לפעמים בן אדם שמן נגיד דחו אותו חברתית ואז הוא בדיכאון אז הוא הולך להתנחם באוכל, אז אם זאת הסיבה שבגללה הוא אוכל אז אם הוא יקבל את עצמו איכשהו ויאהב את עצמו איכשהו למרות שאין לו חברים למרות שאין לו כלום נגיד אז ממילא הוא לא צריך יותר לאכול בשביל להתמודד עם הריקנות מזה שהוא לא אוהב את עצמו שהוא שמן. אוקי לעומת...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
...יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה. ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך. ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להעלות קמפיין שיווקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להעלות קמפיין שיווקי, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, להעלות קמפיין שיווקי, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בחורה להיזכר לשכנע מישהו לאהוב דברים למכור מוצר ביותר כסף שכנוע לקוחות לגייס איש מכירות אמון מחדש מה צריך כדי להיות איש מכירות? לשכנע מישהו לסלוח לך לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו לגרום למישהו לפתח חוש הומור סוגים של חומרי שיווק עקיף מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? איך לסגור עסקה עם לקוח? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר כמה כסף לבקש מלקוחות? תוכן שיווקי פרובוקטיבי שכנוע הפוך לעשות את הלקוח מאושר לשכנע אנשים להשתכנע השכנוע של ביבי איך לומדים לשכנע? לתמחר מוצר חדש לבחור איש מכירות לאיזה לקוחות לשווק? השמה לאנשי מכירות זיהוי צרכים של לקוח איך מבצע משפיע על הלקוח? לשכנע אנשים מתלבטים לשכנע לקוח לרכוש מוצר במחיר מוצר במתנה מכירות לאנשי מכירות מומחה לשכנוע ראיון לסמנכל מכירות מוצר עם תקלות חומרים לקמפיין שיווקי למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה הגדלת מוצרים לתת מוטיבציה לאנשי מכירות מכירות באמצעות שיווק הצגת מחיר ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש משהו? מה הצורך של הלקוח? לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לגרום למישהו לא לשקר אותך למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים הזדהות רגשית לשכנע מישהו לשנוא אדם אימון שיווקי חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה למה הלקוח לא רוכש? לגרום ללקוח להוסיף מוצר למלאי איך לא למכור ללקוח? איך להציג הנחה על מוצר? איך לשכנע אנשים לחשוב? התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק לשכנע מישהו להתגעגע אליך לשכנע מישהו לא לענות לעמוד בפני מניפולציות לשכנע אדם אחר כמה הלקוח מוכן לשלם? למצוא לקוחות טובים שיחה יוצאת ללקוח איך לבנות אמון? זכותו של לקוח באיזה מילים למכור? להביע הזדהות עם ההתנגדות לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים השפעה שלילית לימוד מכירות בטלפון להחליש את ההתנגדות של הלקוח להציב יעדי מכירות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב למכור מוצר לא מוגמר למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו אנשי מכירות רובוטיים יעוץ למנהלי שיווק לגרום למישהו לא להתאהב בך שיווק לא יעיל מוצר לא שווה את הכסף לגרום למישהו להניח לך להשפיע על אנשים לשכנע מישהו לאהוב רק אותך לקנות בזול ולמכור ביוקר לגרום למישהו להיפרד מומחי nlp להתמודד עם דחייה של לקוח לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה במה תלויה איכות השיווק? כתיבה שכנועית איך לרצות למכור? לגרום למישהו לרצות להיות איתך למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? למכור קרח לאסקימואים להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים למכור מוצר שצריך לשפר ניהול מלאי מוצרים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, מומחה שיווק, משא ומתן בנושא להעלות קמפיין שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7031 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 04:38:39 - wesi28