אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לתעדף לקוחות?, לשכנע מישהו לקנות, nlp לחינוך ילדים, הדרכת מכירות, מכירות ושיווק, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP שיטת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, להתראיין בטלוויזיה, NLP לימודים, איך לשכנע אשה להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, סודות התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טיפול בחרדות, לדעת לשכנע, לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, סודות הסוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, NLP שפת גוף, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכנע עובדת, שיווק, חוקים בשכנוע והשפעה, סודות הרטוריקה, אומנות הנאום, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע בחורות, אומנות הראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחותלקוחלתעדףלתעדף לקוחותאיך לתעדף משימותאיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך לתעדף משאביםלקוח אומר שהמוצר יקראיך לדעת לתעדףהלקוח מתנגד למחירלמה חשוב לתעדףלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחירלקוחות פוטנציאליםיקר ללקוחלקוחות מתענייניםאיך לתעדף את הכנת חומרי השיווקאיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחלתת ללקוחותאיך לתעדף תהליכי מכירההתנגדויות לקוחותאיך לשכנע לקוחלמה לגרום ללקוחהאם לתת הנחה ללקוחותהתנגדויות של לקוחלקוחות חדשיםהתנגדות של לקוחאיך לשדר ללקוחותהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחטיפול בהתנגדויות לקוחותאיך למכור ללקוחותלהעביר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותמתי למכור ללקוחלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלהציע ללקוחותלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיך להשיג לקוחותאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחלבחור את הלקוחותאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוח🔍הצג עוד...
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח? תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה
ניהול זמן של אנשי מכירות, איך לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם? איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך לתעדף ...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
...אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש...
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
...שלך. אבל כל הסטייט אוף מיינד שונה לחלוטין, בין שכיר לבין עצמאי. איך עצמאי יודע כמה כסף לבקש מלקוח? יש לזה המון שיקולים והמון הסברים כפי שניתן לראות כאן /?key=11455. כך גם השכיר צריך לדעת שיש לו מתחרים ושיש לו לקוחות פוטנציאלים. ושהוא צריך לעשות שיווק, ושהוא צריך לדעת לתמחר את העבודה שלו, ושהוא צריך לדעת האם הוא צריך להשקיע יותר בלפתח את המוצר שלו כשכיר, דהיינו, ידע מקצועי או שהוא צריך לשפר את כישורי השיווק שלו, דהיינו, השקעה במחלקת שיווק או שאולי הוא צריך לעבוד על משהו אחר לחלוטין. ולבקש העלאה במשכורת...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
...אותו. ולכן אפשר לומר שתמיד זה איכשהו הכסף, כל מוצר תוריד אותו בחצי מחיר מישהו יקנה אותו לכן אפשר לומר שההתנגדות הכי נפוצה זה הכסף. עכשיו מישהו לדוגמה נגיד שעושה לך נגיד קורס מכירות NLP דברים כאלה והוא רוצה למכור לך כאיש מכירות את הקורס שלו, הוא אומר מה הכי רע לך? שאתה לא מוכר נכון, למה אתה הכי לא מוכר? כי אומרים לך זה כסף אז הוא עושה לך בכלל הפוך כסף זה רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף. כי אם אתה תאמין בזה זה יגדיל לך את החיסרון מזה שהלקוח אמר לך שאין לו כסף ואז תגיד מה זה רק תירוץ מה זאת אומרת כל פעם...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
...הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי שלהם. הרבה מהם מוכרים מוצרים שהם בעצמם לא היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש...
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
שכל או רגש, מעל השכל האנושי, מחוץ לשכל האנושי, מציאות אובייקטיבית, הארה רוחנית, מודעות עצמית, גבולות השכל, מגבלות השכל, שכנוע שכלי, שכנוע רגשי, דרך רוחנית
...לתפוס לבין מה שהרגש יכול לתפוס. אליעד כהן מדבר על כך שלפעמים תפיסה שהיא לגמרי שכלית לא מצליחה להחזיק מים, אך כאשר אנו נוגעים ברגש, תחושותינו יכולות להאיר את הדרך ולהגיד לנו מה נכון עבורנו. הוא מביא את הדוגמה של אדם שמרגיש משהו בצורה חזקה ומאוד ברורה, ולמרות שהשכל שלו לא מצליח לתפוס את כל התמונה, הרגש שלו מצליח להראות לו את הדרך הנכונה. מהו תהליך ההבנה השכלית לעומת תהליך ההבנה הרגשית? תהליך ההבנה השכלית והרגשית הם שונים במהותם. בעוד שהשכל מבוסס על היגיון וניתוח, הרגש לעיתים מדבר בשפה של חוויות, תחושות...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
...ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר...
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
...מי שאחראי על מצבו. איך להבין מה אדם אחר צריך לחשוב כדי להשתכנע? כדי לשכנע מישהו בעקיפין, חשוב קודם כל להבין איך הוא חושב. המשכנע צריך לדמיין שהוא האדם השני, ולשאול: אם הייתי הוא, עם האמונות, הדעות, המחשבות וההנחות שלו - מה הייתי צריך לחשוב כדי לבצע פעולה מסוימת? חשוב לשים לב לנקודת מבטו של האדם השני, ולא להניח שמה שברור למשכנע ברור גם לאחר. הדרך לעשות זאת היא קודם כל לעשות סקירה מקיפה על האדם שרוצים לשכנע - מה טוב לו, מה רע לו, במה הוא מאמין, מה חשוב לו ומה לא. לאחר מכן, אפשר להבין מהן ההנחות שאם...
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
ילד לא רוצה ללמוד, איך להסביר דברים? מיומנויות תקשורת, חינוך ילדים, איך להסביר לילדים? איך לשכנע ילדים? שיטות חינוך, שיטות הוראה, לגרום לילד ללמוד, לגרום לילד לרצות למשהו, הדרכת הורים, חלק 2
...חשוב לו, אם הוא לא רואה בו ערך? אליעד מציע כמה גישות בהן אפשר להשתמש כדי לשכנע ילד ללמוד, כאשר הוא מציין ששיחה ישירה ושימוש בהיגיון הם חלק מהפתרונות. הוא מסביר שהורה צריך לחשוב מה באמת חשוב לו - האם חשוב לו שהילד ילמד את השיעור הזה או שיש בעיות אחרות שצריך לשים עליהן דגש? אליעד מציע שגם אם הילד לא רואה ערך בלימודים, ההורה יכול לנסות להראות לו את התועלת בצורה שתעניין אותו, כמו להסביר איך למידה עשויה להשפיע על עתידו, גם אם השיעור עצמו לא מעניין. בהמשך, אליעד פונה לעקרון חשוב אחר - יצירת עניין בלמידה...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
...לקוחות שמחפשים שירות ממוקד עשויים להעדיף איש מקצוע שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית, דבר שמסייע בהבניית מותג. קל יותר לשווק את העסק: קהל היעד ברור יותר, מה שמאפשר יצירת מסרים שיווקיים ממוקדים. תחרות נמוכה יותר: נישה ייחודית מייצרת פחות תחרות ישירה. לקוחות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתעדף לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לתעדף לקוחות?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לתעדף לקוחות?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כסף לבקש על מוצר איך לשכנע שיש סיבה? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות איזה חומרי שיווק להכין? כימיה עם הלקוח הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה למכור בזול חייב למכור האם אני עושה שיווק טוב? להגדיל את החשיפה של המוצר תהליכי שכנוע לשכנע למכור כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר כמות לקוחות פוטנציאלים איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... להפחיד את הלקוח בתהליך מכירה מוצר בעטיפה איך למכור סמים? רעיון למוצר חדש בניית משפך שיווקי אני שונא למכור לזהות הזדמנויות לשכנע גיוס מנהל שיווק איך לענות ללקוח שאומר? איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? להרגיש בנוח למכור לתת ללקוחות שירות תגמול איש מכירות איך לשווק מוצרי מידע? השקעה בשיווק לטווח קצר שכר איש מכירות למכור לאנשים שיווק לפי תיעדופים אמון עם הלקוח אמון עם אנשים שכנוע בטקסט לקוח לא רוכש מוצר יקר שיווק לטווח מיידי להיראות כמו איש מכירות למכור יותר... איך לגרום למישהו לחשוב עליך? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? לשכנע מישהו לשנוא אמפתיה כלפי לקוח לתת סיבה להנחה ללקוח אסור ליצור הזדהות איך להגדיל מכירות? מוצר יוקרתי איך לא לתת הנחה ללקוח? להתחבר עם לקוח לצמצם את סל המוצרים חומרי שיווק ויזואליים לקוחות שלא מכירים אותך אלטרנטיבות של לקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? לשכנע מישהי שמנה לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות התנגדויות מכירות בטלפון איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? האפשרויות האחרות של הלקוח לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לענות לשאלה של לקוח איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? שכנוע ובחירה חופשית לענות מראש להתנגדויות של הלקוח לעבוד עם המון לקוחות התמודדות עם לקוחות בעייתיים זיהוי מניפולציות בטקסט איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? תחושה של זרות עם לקוח איך ליצור תוכן שיווקי? מחיר שמותאם אישית ללקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? לגרום ללקוח לרצות לפגוש אותך לתכנן הכנת חומרי שיווק לידים של לקוחות לתת מוטיבציה לאנשי מכירות התנסות הלקוחות במוצר מניעי הרכישה של לקוח שכנוע גלוי לקוחות לא מרוצים לשכנע ילד להאמין לקוח שרוצה הכי זול שיש שמחה של לקוח לשכנע ילד לאהוב משהו השפעה סמויה חוק סימון מוצרים הגדלת אמון של לקוח לשכנע אנשים לא חכמים לגרום למישהו לא לשקר להסתיר את היתרונות של המוצר לשכנע בוחרים להצביע לך ליצור חוסר אמון להציג ללקוח שירות לדוגמה חייב לעשות איתור צרכי לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, טיפים, תורת המשחקים בנושאי איך לתעדף לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 21_09_2025 השעה 23:13:09 - wesi28