... הלקוח, למה לא לברר את
צרכי הלקוח? למה לא
לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי
צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח? איך לזהות את
צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה זו אליעד כהן ... מוכרים יכולים להבין את
צרכי הלקוח ולהתאים את המוצר או השירות שמוצע לו בצורה שלא ... הנושא המרכזי הוא הבנת
הצרכים של הלקוח לפני שמתחילים בתהליך המכירה. אליעד מסביר כי ... על המוכר להבין את
הצרכים של הלקוח לפני שהוא מציע לו פתרונות. המוכר צריך להבין מה ... קורה אם המוכר יודע את
הצרכים של הלקוח מראש? אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח ... ביותר היא להבין את
הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו ... בין השורות, להבין את
הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת. אם המוכר ... מצליח להתאים את המוצר
לצרכים של הלקוח? כאשר המוכר לא מצליח להתאים את המוצר
לצרכים של הלקוח או לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק ... המוכר מצליח להבין את
הצרכים של הלקוח ולהתאים את הצעת המוצר בצורה מדויקת, הלקוח ... עם לקוח איך להבין את
צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ... עם הלקוח איך לזהות את
צרכי הלקוח מבלי להרגיש חוסר אמון? בהרצאה הזו ניתנת תובנה ... למכור, חשוב להבין את
הצרכים של הלקוח, לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור. למה לא כדאי ... קורה אם המוכר יודע את
הצרכים של הלקוח מראש? אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד ... ביותר היא להבין את
הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו ... מצליח להתאים את המוצר
לצרכים של הלקוח? אם המוכר לא מצליח להתאים את המוצר או לשדר ... עם לקוח איך להבין את
צרכי הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא יודע מה הוא רוצה איך ... מכאן נגזר הנושא של
איתור צרכי הלקוח, בירור
צרכי הלקוח, להבין מה הלקוח רוצה, מה הלקוח צריך, לפני שאתה ... חסרונות כאשר מבררים את
צרכי הלקוח. לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה ... מה שם? כל הנושא הזה של
איתור צרכי הלקוח, בירור צורכי הלקוח, אפיון
צרכי הלקוח, כל הדברים האלה, יש בהם גם חיסרון. למה? ואני ... בעצם אומר שבתהליך של
איתור צרכי הלקוח לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב ... לראש של הלקוח. ולכן
באיתור צרכי הלקוח מהיבט מסוים אנחנו מנסים להתחבר לראש של ... אבל מהיבט אחר גם בכל
איתור צרכי הלקוח אנחנו בעצם משדרים ללקוח: אנחנו, אני ואתה ...