אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, אומנות הסוגסטיה, הכוח לשכנע, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות לקוח, NLP טיפול בחרדות, להתמודד עם התנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיווק ומכירות, איך לשכנע גבר לחזור, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע בנות, כלים לטיפול בהתנגדויות לקוח, תשובות בראיון, קורס nlp, NLP הרזיה, NLP מדריך, שאלות קשות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע עובדת, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע גבר להיות איתך, שתילת מחשבות, מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע הורים, NLP שיווק, nlp בחינם, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, ייעוץ פוליטי, התנגדויות מכירה, סודות השכנוע, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, יועץ אסטרטגי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
6:28התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור...שומע מהמוכר בעיקר על כמה הרכב חסכוני בדלק, ועשוי לחשוב: אם כל כך מדברים על חיסכון בדלק, אולי הרכב בכלל לא בטיחותי. אם המוכר מתמקד בזה, אולי בטיחות זה לא הצד החזק של הרכב. לכן, חשוב לשמור על הסבר רחב וכללי עד שהלקוח בעצמו יחשוף יותר מידע לגבי הצורך המדויק שלו. איך לזהות את מה שהלקוח באמת מחפש? כדי להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, אליעד מציע כמה דרכים פרקטיות: לשאול שאלות ממוקדות כמו מה הכי חשוב לך במוצר? להציג בפני הלקוח כמה אפשרויות או יתרונות שונים של המוצר, ולראות לאיזו אפשרות הלקוח מגיב יותר או...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח...בכאב חדש, במובן של ליצור ללקוח רצון חדש, שהוא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא מוצר אחר. כי הוא יעדיף דווקא את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך...
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות? איך לראיין עובדים?
הדרכת מנהלי מכירות, איך לראיין איש מכירות? סימולציה לאיש מכירות? איך לראיין מנהל מכירות? ראיון עבודה לאיש מכירות? טיפול בהתנגדויות מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש מכירות? איך לעבוד במכירות...לבדוק / לחשוב על זה. ואז כנראה שאיש המכירות מורגל להגיב בתגובה של על מה אתה צריך לחשוב. אבל אז אפשרי לסובב את איש המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון אני צריך לחשוב עוד על הפרטים, לבדוק עוד אפשרויות, אני רוצה עוד קצת לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר, כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח...
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות...מה המהות למה הוא מחפש את זה, מה הסיבה הפנימית שהוא צריך מה מניע אותו, מה נמצא מאחורי זה שהוא אמר לך אני רוצה שתיתן לי פרטים, אפשר בבקשה לקבל פרטים על הדבר הזה?, מה עומד מאחורה מה יש לפני ה - אני רוצה לקבל פרטים על זה. אוקי ולכן צריך לשים לב כשמוכרים מוצר ללקוח צריך לזכור הלקוח רוצה למלא את הרצון שלו, את החיסרון שלו המוצר לא מעניין אותו מה שמעניין אותו זה שהוא ממלא את החיסרון שלו. אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר נסה להבין מה החסרונות שלו עד כמה המוצר שלך באמת או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה...שאתה יודע מה הלקוח שלך / רוצה / צריך / לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו / לפני שביררת מידע על הלקוח שלך / לפני שאתה מכיר את הלקוח שלך / לפני שהלקוח שלך מרגיש שאכפת לך ממנו. ואיך? באמצעות זה שתשאל את הלקוח מידע עליו כלקוח, לפני שתתחיל למכור לו משהו. בנוסף, כשיהיה לך מידע על הלקוח לפני שתתחיל למכור, אז בנוסף גם תוכל להתאים את המכירה שלך, ללקוח הספציפי שלך, לפי המידע שקיבלת ממנו. ושים לב: אם תפנה לחבר קרוב שלך ותבקש ממנו לקנות ממנו משהו, בדכ הוא קודם כל יעצור אותך ויבדוק אם אתה בכלל צריך את המוצר...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות...שתי מילים עוד שני ביטויים, עוד שני פירושים עוד שתי משמעויות שאתה מוסיף שהוא לא בדיוק אמר את זה הוא אמר דומה לזה, הוא אמר משהו שמכך אתה מבין ואתה מסיק ואתה מניח שהוא רוצה את זה ואת זה, הוא לא אמר את זה אתה רק מפרש שהוא רוצה את זה. ומפה נובעת האי הבנה והרבה פעמים נופלת בגלל זה מכירה, בגלל הטעות של עובדה ופירושים יש מה עובדתית הלקוח אמר שהוא רוצה ויש מה המוכר פירש ומבין וחושב שהלקוח רוצה וזה לא בהכרח מה שהלקוח אמר שהוא רוצה, זה לא בהכרח מה שאתה חושב שהוא רוצה זה לא בהכרח תואם גם אם זה דומה זה לא בהכרח...
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות של לקוח
הדרכת מכירות - איך לעשות איתור צרכי הלקוח תוך כדי שהלקוח שואל שאלות? איך לענות לשאלה של לקוח? איך לענות ללקוח ששואל שאלה? סוגים של שאלות של לקוחות, שאלה ספציפית של לקוח, שאלה כללית של לקוח, שאלה פתוחה של לקוח, שאלה סגורה של לקוח, איך לענות בשאלה? שאלות...כי לפעמים לקוח יכול לשאול שאלה מאוד ספציפית, לדוגמה האם נפח המנוע של הרכב הוא X או Y והלקוח יכול לשאול שאלה יותר כללית כגון מה נפח המנוע של הרכב או עוד יותר כללית כגון איך המנוע של הרכב וכיוב. ולפעמים הלקוח מצפה לתשובה ספציפית, כאשר אנחנו נעדיף קודם כל לעשות איתור צרכים של הלקוח. אז איך להתמודד? והתשובה היא, שקודם כל כעיקרון, ככל שהלקוח שואל שאלה יותר ספציפית, ככה זה מגדיל את הסיכוי שנצטרך לתת ללקוח תשובה לשאלה ולא לענות לו בשאלה לשאלה שלו. דהיינו, אם הלקוח שואל שאלה יותר מעורפלת, יהיה לנו יותר...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח...בהם בתהליך השיווק והמכירה שלך ללקוח. באמצעות זה שתדבר על נקודות הכאב של הלקוח ועל הפתרונות של המוצר לכאבים של הלקוח שלך. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי צריך להפריד בין השאלה של מהם הכאבים של הלקוח והצרכים של הלקוח שאותם יש ללקוח כרגע ושבגללם הלקוח שוקל לרכוש את המוצר שלך, לבין השאלה איך ובאיזה תרחיש הלקוח שלך בסופו של דבר יבצע בפועל את העסקה ויבצע את הרכישה. כי מאוד יכול להיות שללקוח שלך יש כאב מסוים. ולמוצר שלך יש פתרון בדיוק לכאב הספציפי הזה של הלקוח שלך. אבל מאוד יכול להיות שגם אם הלקוח שלך יהיה...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא...גדל הסיכוי שהוא יסמוך עליך ויחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך. מה יש לקחת בחשבון? מצד שני, אם מישהו שואל אותך הרבה שאלות על הצרכים שלך ונכנס לפרטים הקטנים, זה לא בהכרח אומר שההצעה שלו באמת מתאימה לך. ייתכן שמדובר בטכניקת מכירה שנועדה לגרום לך להרגיש שהמוצר מתאים לך, גם אם זה לא המצב בפועל. לסיכום אם אתה מוכר מוצר או שירות, חשוב לשאול את הלקוח מה הוא מחפש כדי ליצור תחושת התאמה. אך כלקוח, כדאי לזכור שהשאלות האלו לא תמיד מעידות על כך שההצעה שמגיעה אחריהן היא באמת המתאימה ביותר. לקריאה נוספת על...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה? איך לדעת מה האדם השני...מצבים ברורים שבהם כדאי לשאול ישירות את הצד השני על רצונותיו, למשל: כאשר חשוב לנו להבין את צרכי הצד השני כדי להתאים לו הצעה מדויקת. לדוגמה, כשאנו מגייסים עובד לתפקיד מסוים, חשוב לוודא שהעובד רוצה בדיוק את התפקיד שאנחנו מציעים, כדי שלא תהיה אי - התאמה בין הציפיות של העובד לתפקיד. כאשר אנו רוצים לוודא שהדרישות של הצד השני מתאימות לצרכים שלנו, כדי שנוכל להחליט אם העסקה או השותפות אכן משתלמת לנו. באילו מצבים אסור לשאול ישירות מה האדם השני רוצה? למרות היתרונות של השאלה הישירה, קיימים מצבים שבהם לשאול...
1 2 3 4 5 6 7 8 9
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכים של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של לקוח, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איתור צרכים של לקוח, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר איך השיווק עוזר למכירות? איך להתחיל לעבוד במכירות? טכניקות שכנוע מתקדמות התנגדות מכירות בטלפון תכונות של איש מכירות איך לעשות מניפולציה על מישהו? חשיבה שלילית במכירות איך לאהוב למכור? למה לגרום ללקוח? להבין לקוחות טיימינג של שכנוע מומחה שיווק אנשי מכירות מרמים לקוחות להחליף את איש המכירות לזהות מניפולציות ניהול מכירות בטלפון לומר ללקוח את כל האמת איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? למכור למישהו לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור ללקוח ולא לעצמך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? לקוחות קשים להתפשר במשא ומתן איך לשכנע אנשים לחשוב שאתה מומחה בתחומך? להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות מניפולציה איכותית לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה איך למכור מוצר ביותר כסף? לשכנע אקסית לחזור אליך לגרום ללקוחות להתחבר אליך החזר ההשקעה של השיווק איך להיות מומחה למכירות? שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים מוצרים מתחרים איך למכור ללקוח יותר טוב? לספר ללקוח על המוצר לגרום למישהו להגיע למפגש לקוח רוצה לקנות האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? להצליח במשא ומתן איך לעשות איתור צרכי הלקוח? לעמוד בפני מניפולציות איזה שיטת שכנוע עדיפה? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? לימודי nlp סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה לנצח במשא ומתן מחלקת מכירות אמצעי שכנוע לשוניים כמה הנחה לתת ללקוח? אושר למכור למכור את שיחת המכירה לכתוב מסר משכנע צוות מכירות טלפוני למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? לוגיקה של ניהול משא ומתן מניפולציות של גורואים איך לגרום למישהו להבין? איך להתחיל תהליך שיווקי? השכנוע של ביבי לגרום ללקוח לומר לגרום למישהו לרצות לתת לך קשיים של אנשי מכירות איך להצליח בתור איש מכירות? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר... לקוח משלם תורת המכירות שיווק מוצרי יוקרה פחד ממכירות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח הנחה ללקוחות ללמוד לעשות מניפולציות לשכנע בחורה לרצות לשכב איך להציב יעדי מכירות? להשפיע על רצונות לשתול מחשבה לעצמך לעבור ראיון לאיש מכירות למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? חסרונות המוצר לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהו לבחור בך לשכנע נשים שאני רוצה פיתוח מוצרים מניפולציות בשיווק זיהוי התנגדות הלקוח למכור מוצר פיתוח מוצר מה זה ראפור? לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר אמון אישי חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח טיפים למכירות למכור גם מוצרים פגומים הצגת היתרונות ללקוח איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך להציג ללקוח מחיר מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, מכירות, קואצ'ר בנושאי איתור צרכים של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6094 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 05:36:23 - wesi28