איתור צרכי הלקוח - מה זה
צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר
לאתר את צרכי הלקוח? למה
לאתר את צרכי הלקוח? איך
לאתר את צרכי הלקוח? איך לא
לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור
לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם
הצרכים של הלקוח? - חלק 4 וכאשר אנחנו באים
לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי
איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ... המכירות לא מודעים אליה כדלקמן. והסיבה הראשונה לכך
שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום ... של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות
איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות ... בנשק הזה כנגדו. כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות
איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ... כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות. אבל בתהליך של
איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא
שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את ... והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה
הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר ... אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על
הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר ... מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס
לצרכים של הלקוח. כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת
צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת ... לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של
איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא ... של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין
צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את
צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק. ולכן, כמו שצריכים לדעת
לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי ... מהלקוח, שמצד זה כן חובה וחשוב לוודא שהמוצר מתאים
לצרכי הלקוח, לבין לא להיות צדיק יותר מהאפיפיור ולא ... להציף אל מול הלקוח את כל החסרונות שיש במוצר ביחס
לצרכי הלקוח, כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות החסרונות ... רק בגלל היתרונות שלה. ולכן בשורה התחתונה, תהליך של
איתור צרכי הלקוח, הוא תהליך מורכב. שצריכים לדעת מה ... או לא לסמוך עליו. וצריכים לדעת איך לאתר באמת את
צרכי הלקוח, גם אלו שהלקוח לא מודע אליהם בעצמו, ... צרכים רגשיים וכיוב. וכמובן שצריכים לדעת איך להשתמש
בצרכי הלקוח, כדי להתאים את תהליך המכירה אל הלקוח, ...