אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איתור צרכים של לקוח, NLP ודמיון מודרך, אומנות הנאום, לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע את חברה שלך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע בוויכוח, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, כושר שכנוע ושינוי עמדות, איך לשכנע עובדת, שאלות בראיון, לשכנע לקנות מוצר, טיפים לאנשי מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את הבעל, NLP ביקורת, טקסט טיעוני, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירה, NLP מה זה, שיטת טיפול nlp, איך לשכנע את אשתי, מומחה בשיווק, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, ראפור, לשכנע לקוחות לקנות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע מישהו לעשות משהו, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, הכנה לראיון בטלוויזיה, איך לשכנע הורים, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע בראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחאיתור צרכיםאיתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחריםבאיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים של לקוח מאוכזבמתחריםאפיון צרכיםלקוחותלמכור מוצר יקר ללקוחלקוח מאוכזב של המתחריםבירור צרכיםכמה לאתר את צרכי הלקוחלקוח אומר שהמוצר יקרלקוח של המתחריםהלקוח מתנגד למחירזיהוי צרכיםלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחיראיזה איתור צרכים לעשות ללקוחמהם הצרכים של הלקוחמה הצורך של הלקוחלמה לא לאתר את צרכי הלקוחיקר ללקוחלעשות איתור צרכי לקוחאיך לשכנע את הלקוחאיזה איתור צרכים לא לעשותצרכים של הלקוחאיתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוחאיך לשכנע לקוחותסוגים של איתור צרכיםבירור צרכי הלקוחצורך אמיתי של לקוחלגרום ללקוח שלךאיך להבין את צרכי הלקוחבירור צרכים של הלקוחאיך לשכנע לקוחזיהוי צרכים של הלקוחלגרום ללקוחותצרכיםאיתורצרכי🔍הצג עוד...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי...יענה על הצרכים או על הרצונות האישיים שלו, ולא לסבך אותו עם מידע מיותר שלא תורם להבנה שלו. מה לעשות אם אינכם יודעים איך לדבר בשפת הלקוח? אם אתם מתקשים לדבר בשפה של הלקוח או לא בטוחים כיצד לעשות זאת, הדבר הטוב ביותר הוא ללמוד. אנשי מכירות צריכים להתאים את עצמם ללקוחותיהם, ולא לצפות שהלקוח יתאים את עצמו אליהם. ללמוד לדבר בשפת הלקוח מצריך להכיר לעומק את עולמו, להבין את הצרכים שלו, את עולם המושגים שהוא משתמש בו, ואף לשאול שאלות מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה מניע אותו. מדובר במיומנות...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם...רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם להם בטעות לחשוב, שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך...עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו...
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ...אבל לא כלפיך. כי אם אתה לדוגמה אומר, שמישהו מתייחס אליך מאוד טוב ושהוא זמין עבורך וכיוב, מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס לעסקים המתחרים שלך. אבל אתה יכול גם לספר כמה המוצר והשירות שאתה מספק, הוא מאוד מורכב לביצוע וכולי. ואז דרך זה לשבח את העובד שלך, שהוא מבצע את העבודה הכי מורכבת, בפרויקט הכי מורכב. והפרויקט הכי מורכב, בעצם, את זה שמבצע אותו ושמנהל אותו, באמצעות הספקים הכי מקצועיים שיש. ובאותו...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג...המוצר שלך, עם דגש על ההבדלים שבין המוצר שלך לבין מוצרים מתחרים. השלב השני יהיה, לחשוב, על איך מכינים חומרי שיווק, שמטרתם לא תהיה לשתול ללקוחות מסר בתת מודע באמצעות הדהוד של המסר השיווקי, אלא באמצעות זה שאנחנו נגרום ללקוח שלך להתנסות במוצר שלך ולהרגיש את המוצר שלך, כמה שיותר. רצוי גם באמצעות לספק ערך ללקוח שלך. דהיינו, נכין חומרי שיווק, שיעזרו ללקוח שלך להתנסות ולחוות את השימוש במוצר שלך. ורצוי באמצעות הכנת חומרי שיווק שיספקו כמה שיותר ערך אמיתי ללקוח שלך. לדוגמה, כתיבת התוכן הזה ממש שאתה קורא כרגע...
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר...ויחיד. ויש לזה יתרונות וחסרונות כמו כל דבר אחר בחיים. אבל מחויב המציאות לחשוב כמו עצמאי. ומה זה אומר בדיוק בפועל? זה אומר שעליך בתור שכיר ללמוד לחשוב כמו עצמאי, וללמוד איך ליישם את זה בפועל במקום העבודה שלך כשכיר. וגם כדאי ללמוד לנהל עסק וללמוד שיווק וללמוד מכירות וללמוד תמחור וללמוד ניהול וללמוד כל דבר שעצמאי צריך ללמוד, כדי שתוכל להצליח לפתח קריירה ולהצליח להתעשר גם בתור שכיר.
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה...לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח. ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה. היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק...רוצה לסגור את העסקה הבאה שלך? (מידע נוסף אפשרי לראות כאן לבחור את הלקוח וגם כאן הלקוח האידיאלי שלך). שאלה 2 - נניח שהיית פוגש את הלקוח הזה, והיית צריך לומר לו דבר אחד שיגרום לו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו במשפט אחד? ואם היו לך כמה דקות לשכנע אותו להיות הלקוח שלך, מה היית אומר לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של...טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך?...לעשות סוג של צנזורה על התוכן המקצועי, כדי לא להעביר את כולו באופן מלא, כדי שעדיין תהיה תלות כלשהי בין הלקוח לבין מספק השירות, הרי שאני מפיץ את כל המידע באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות. לסיכום: הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכים של לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איתור צרכים של לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איתור צרכים של לקוח, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצרים ברמה ירודה למכור למישהו פרסום מה הצורך של הלקוח? לשכנע מישהו לטפל בעצמו מוצר סוג א למה להשקיע בלקוחות? לתכנן את מסע הלקוח מוצר קשה למכירה ניהול מכירות לשכנע אקס לחזור אליך איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק למה חשוב ללקוח מי המוכר? למכור לעצמי זיהוי מניפולציות ייעול תהליכי המכירות לסגור פגישה עם לקוח לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית לשכנע אנשים עקשנים בקשה חצופה של לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר הלקוחות שלך צריכים לבחור לקוחות חמים למכור בקלות מוצר מושלם שימוש במפורסמים בפרסומות סוגים של משא ומתן לשכנע מישהו להצביע האפשרות הכי טובה של הלקוח פחד לא למכור להשפיע על תת המודע לתת ללקוח אפשרויות גרועות למכור את עצמך לאקס לגרום למישהו לסלוח לגרום למישהו להרגיש רע מתי לוותר על הלקוח? למכור הרבה בזול לקוח שקודם כל שואל מה המחיר לשכנע ילד להכין שיעורים הלקוח תמיד צודק לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות איך ליצור לקוח חוזר? מוצרים פשוטים תקשורת שכנועית לתאר מוצר מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? לשכנע אקסית לא להתאהב במישהו חדש לגרום למישהו אחר להרגיש... תודה משכנעת מוכר ללקוח יחסי אמון איך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? לגרום למישהו באופן אקראי לשכנע ילדים למכור בלי להתאמץ איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? לקוח אומר שהוא לא מעוניין לשכנע את הבנקאי לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך להתגונן משתילת מחשבות לדבר על המוצר האלטרנטיבות של הלקוח מסע הלקוח לשכנע בן זוג לפטר את הלקוחות ליצור מכנה משותף עם הלקוח להגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות אבל בתת מודע תשתית שכנוע לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוח להסכים למכור כמה שיותר לקוחות באינטרנט איך להסביר ללקוח? לשתול מחשבה לעצמך להביא ערך ללקוח שתילת מחשבות מחזור המכירות לשכנע הורים לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג מלחמת המכירות היצע וביקוש מול לקוחות התנגדות של לקוח הסרטון השיווקי הראשון שלך לשכנע אישה להתאהב לנתח חומרי שיווק של המתחרים מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? ביטויים משכנעים דיבייט איך לא להסכים עם לקוח? לקוח מרוצה לזהות את הכאב של הלקוח איך למכור בלי חשק? מה הלקוח מחפש? אובדן לקוחות והעלאת מחירים לקוחות שממליצים עליך השכנוע של התת מודע תיאום פגישה עם לקוח מניפולציה בשאלה שיווק באופן כללי איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, שיווק, אימון עיסקי בתחום איתור צרכים של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3789 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 14:27:44 - wesi28