אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירה ללקוח ✔לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בחירה ללקוח, לשכנע את האקס לחזור, לשכנע בחורה לצאת איתי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP פיתוי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, לשכנע אנשים לבחור בך, שאלות קשות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ניהול משא ומתן, איך לשכנע את עצמך, תעמולה, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, סודות השיווק, אסטרטגיה שיווקית, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, ייעוץ לאנשי מכירות, לשכנע את בעלי, להתמודד עם התנגדויות במכירה, אסטרטגיות מכירה, NLP התניה, ייעוץ אסטרטגי למנהלים, איך למכור מוצר, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שינוי עמדות, nlp לאנשי מכירות, איך לשכנע את חברה שלך, NLP התניה קלאסית, איך לשכנע את המורה, שיפור יכולת שכנוע, איך לשכנע את אשתי, לשכנע אשה להתחתן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
וכאן נדבר על הנושא של להציע ללקוח מספר הצעות ואפשרויות בחירה שונות, כאשר אחת מהן או חלקן יהיו גרועות, כדי לגרום ללקוח לבחור באפשרות שתהיה יותר טובה עבורו, מבין כל האפשרויות האחרות. ונדבר גם על איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? ואיך לשכנע לקוח שמוצר שווה את הכסף שלו? ואיך לקבע את המחיר אצל הלקוח? ועוד.

כי יש לוגיקה שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד.

וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות הבחירה הגרועות שאנחנו נותנים ללקוח, לא יראו אפשרויות גרועות מידי. במובן שחייבים לוודא שלא מציעים ללקוח אפשרויות בחירה, כאשר חלק מאפשרויות הבחירה של הלקוח, יראו מוזרות מידי ולא הגיוניות מידי עבור הלקוח.

כי אם בתוך כל האפשרויות שאנחנו נותנים ללקוח, ניתן לו גם אפשרות מאוד גרועה בעיניו, זה עלול לגרום ללקוח לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ואז זה עלול לגרום לו לא לרצות לבצע איתנו עסקה, גם לא באפשרות אחרת שהיא מושלמת עבורו.

לדוגמה: לא כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה עלול לגרום לו לחשוב שאנחנו מרמים אותו וכיו"ב, ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו.

ועכשיו אוסיף כאן לוגיקה איך אפשרי להציע ללקוח אפשרויות גרועות, גם כאלו שיראו לו קיצוניות, אבל עם פחות סיכוי שיגרם נזק לעסקה?

והדרך היא, באמצעות זה שמציגים ללקוח את האפשרות הגרועה, לא כאפשרות ריאלית עבורו, אלא כסיפור על מישהו אחר שכבר בחר באפשרות האחרת, גם אם עבור הלקוח הנוכחי שלנו, האפשרות נראית כגרועה.

לדוגמה: נניח שאנחנו רוצים למכור ללקוח נכס מסוים, במחיר X שנראה לו הגיוני. אפשרי שנציג ללקוח מלאי של נכסים, עם נכס שבעיני הלקוח הוא הרבה יותר טוב ועם תג מחיר הרבה יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את הנכס היקר, כאפשרות בחירה עבורו כרגע, אלא כאפשרות בחירה שהייתה קיימת ושמישהו אחר כבר בחר אותה.

אסביר שוב: אנחנו לא רוצים לומר ללקוח שהוא צריך לבחור בין אפשרויות, שאחת מהן תיראה לו מאוד גרועה ומאוד לא ברורה. כן הגיוני לדוגמה, שהלקוח יבין שכעיקרון היו כאן כל מיני אפשרויות בחירה, כאשר אחת מאפשרויות הבחירה הזו, יכולה לצורך העניין להיות אפשרות של המוצר הכי טוב, ונאמר ללקוח שהמוצר הכי טוב, עולה מחיר מאוד גבוה. אבל נאמר ללקוח שכרגע הוא לא יכול לבחור את האפשרות הזאת, כי מישהו אחר כבר בחר את האפשרות הזאת עבורו.

בלוגיקה הזאת, מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן מבין שהיו כאן כל מיני אפשרויות, ושמישהו אחר כבר רכש את המוצר הכי טוב במחיר הכי גבוה.

ומה אנחנו מרוויחים כאן? אנחנו מרוויחים כאן נקודת עוגן ונקודת ייחוס של הלקוח, שהאפשרות בחירה שיש לו כרגע, היא הרבה יותר טובה עבורו, ביחס לאפשרויות שהיו קיימות עבורו קודם, שאחת מהן נחשבת לגרועה עבורו / לפחות טובה עבורו, אילו הוא היה צריך לבחור אותה.

אסביר שוב, אנחנו לא ניתן ללקוח אפשרות לבחור בפועל, באפשרות שמבחינתו היא גרועה מידי, אבל כן נספר לו שבעבר היתה עוד אפשרות אחרת, שכרגע היא כבר לא זמינה עבורו. ושהוא היה יכול לבחור בה, אילו היא היתה זמינה. אבל כרגע היא לא זמינה. ונאמר לו, שמישהו אחר, החליט שהאפשרות הזאת טובה עבורו.

ויש כאן לוגיקה שקשורה לעניין של שווי השוק של מוצר. שבה אנחנו נותנים ללקוח כמה אפשרויות, כאשר בין כל האפשרויות יש אפשרות יקרה, שהלקוח יכול להאמין שיש מישהו שרוכש את האפשרות הזאת, ואז מכך הלקוח יכול להסיק על שווי השוק של מוצר אחר שאנחנו רוצים למכור לו.

אבל החידוד כאן הוא, שאם נאמר ללקוח שיש לו כרגע כמה אפשרויות, עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח כמה אפשרויות שהיו קיימות ברמה העקרונית ולומר ללקוח שהאפשרות היקרה ביותר, כבר לא נמצאת במלאי וכיו"ב. כאשר זה אמור לגרום ללקוח להאמין ששווי השוק של מה שכן במלאי, כן הגיוני בעיניו.

עוד אוסיף, כי גם אם מספרים ללקוח על אפשרות שהייתה קיימת, שבעיניו תיתפש כגרועה וכלא מתאימה, צריכים לשים לב שהיא לא תהיה גרועה מידי, באופן שהוא לא יחשוב שאנחנו רימינו מישהו אחר. דהיינו, גם אם מספרים ללקוח שיש אפשרות אחרת, שמישהו אחר כבר בחר בה, צריכים לשים לב, שהלקוח 1 - יחשוב שהסיפור שלנו אמין ולא בדיוני. 2 - שהלקוח לא יחשוב, שאנחנו רימינו את הלקוח האחר.

ואז אם הלקוח מאמין שמישהו אחר רכש את המוצר האחר, היותר יקר, זה נותן ללקוח שלנו כרגע, נקודת עוגן, שמעלה את שווי השוק של המוצר שכרגע זמין עבורו.

לסיכום: כאשר מציעים ללקוח אפשרויות בחירה שונות, גם אם רוצים לכוון אותו לאפשרות ספציפית, באמצעות הצגת אפשרויות גרועות, צריכים לוודא שהאפשרויות הגרועות לא גרועות מידי וצריכים להבין איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות.

ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות בחירה ללקוח וגם בנושא של להציע כמה הצעות גרועות ללקוח וגם בנושא של שווי שוק של מוצר ועוד.
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
...את מה שאנחנו רוצים לומר לו למהות וצורה ולנסות לומר לו את המהות של מה שאנחנו רוצים לומר לו אבל בצורה אחרת שהוא יסכים לקבל אותה. שימו לב לדוגמה נגיד בן אדם בא ועושה רעה אתה רוצה לישון והוא עושה רעש, עכשיו הוא נגיד לדוגמה נגיד שהוא רואה טלוויזיה ורואה טלוויזיה בווליום ואנחנו מפריע לנו הרעש, אפשרות אחת זה להגיד מה מפריע לי שהוא עושה רעש? אז בא נגיד לו אדוני תנמיך את הטלוויזיה זה עושה לי רעש אל תרעיש, אל תדליק את הטלוויזיה כל כך גבוהה זאת אפשרות אחת. מה עוד יכול להיות שיקרה? שהוא יגיד לא, אני כן רוצה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בחירה ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בחירה ללקוח, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתקבל לעבודה כאיש מכירות איך להשפיע על אנשים? בקשה לא סבירה של לקוחות איש מכירות כמו רובוט להבין מה האלטרנטיבות של הלקוח אסטרטגיית ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם עובדים לא לגרום ללקוח להרגיש רע לשכנע בחורה לחשוב טיפים לשכנוע אנשים איך לשכנע דתי? לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה לשכנע חולה נפש למכור בכיף למכור בהפסד איך לרמוז ללקוח? לתת ללקוח לבחור יצירת הזדהות עם הלקוח לגייס מנהל מכירות מה לקוחות שואלים? למכור כמה שיותר לגרום ללקוח לקנות אצלך שכנוע כסף מנהל השיווק אשם שיקוף של הלקוח לשכנע שאתה מנומס לגרום למישהו לא להרגיש... לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך שכנוע בשלבים לגרום ללקוח להרגיש בנוח לגרום למישהו לסגור עסקה כאן ועכשיו מול לקוח היצע וביקוש ושיווק ביחס למוצר nlp למתקדמים הצלחה במכירות מוצר לדוגמה לראיין לתפקיד של איש מכירות למכור ללקוח פוטנציאלי לתכנן משפך שיווקי להביא לקוחות חדשים מניפולציות של מנטורים איך המחיר משפיע על הלקוח? לא מוכן למכור איך לשכנע אותו? לגרום למישהו לבקש עזרה מניפולציות רעות מחיר השוק של מוצר roi שיווקי לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח לשתול מחשבות בת מודע איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? לשנות מחיר של מוצר שימוש בבחורות בפרסומות בטלוויזיה הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה משימות של איש מכירות לשכנע מישהו להביא מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים? לעבוד עם לקוחות בעיתיים לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות מה הלקוח חושב על המתחרים? לתמחר ללקוח לשכנע מישהו לבקש עזרה איך מודדים תהליך שיווקי? לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית מה הלקוח חושב שהוא צריך? פחד למכור חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה טכניקות שכנוע להציג את עצמך ללקוח שיחה משכנעת תחרות שיווקית טיפים למכירות באינטרנט פגישה עם לקוחות פרסום חומרי שיווק לגרום למישהו לרצות אותך לשקר לקוח מוצר ממשי כדאיות ייצור מוצר איך לענות ללקוח שאומר? אין לי חשק למכור איך למכור? כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? סימולציה לאיש מכירות לשכנע מישהו לא לרצות להתאבד איך מוכרים מוצר? התחייבות ללקוח על התוצאה לקוחות של העסק שלך הצגת המחיר ללקוח איך לפרסם ללקוחות? לגרום למישהו להימשך אלי תהליך של יצירת חומרי שיווק לגרום למישהו להתאהב בי איך לשכנע מישהו? לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה יצירת אמון באמצעות אמפתיה איך להשפיע על לקוח? לגרום למישהו לשכוח לגרום ללקוח לקנות מוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, למכור, שכנוע בתחום בחירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4541 שניות - עכשיו 11_11_2025 השעה 04:31:14 - wesi28