אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירה ללקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בחירה ללקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, איך לגרום לאנשים, לשכנע לקוח לקנות, לשכנע את הילד, להתמודד עם התנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מטפל nlp, לשכנע את האקסית לחזור, nlp לימוד חינם, nlp גישת, לשכנע את החברה, NLP טכניקות, להתמודד עם התנגדויות במכירה, זיהוי מסרים תת הכרתיים, התמודדות עם התנגדויות מכירות, דרכים לשכנע אנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp פסיכולוגיה, לשכנע לקוחות לקנות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP פחדים, NLP פיתוי, להתמודד עם התנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לימודי nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע בחורה, איך לשכנע אישה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע בחור, לשכנע את המורה, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע את הבוס, יצירת עוגנים nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת ובשאלות הללו כדי לחשוף עוד רבדים של המציאות, כלומר, הוא לא רק מנסה להדוף או להתנגד לביקורת, אלא משתמש בה כדי להתקדם ולפתח עוד ועוד את השיח ואת החקירה של הדברים. למעשה, הביקורת משמשת ככלי להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בחירה ללקוח, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בחירה ללקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יצירת כימיה עם הלקוח להאמין במוצר איך לא למכור את עצמך ללקוח? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? לשכנע אקסית לנהל אנשי מכירות איך מנתחים משפך שיווקי? להגיע ליותר לקוחות לקוח חוזר לגרום למישהו שאפשר להשתנות האם תמיד צריך לעשות שיווק? זיהוי כאבים של הלקוח איך להתחיל להכין חומר שיווקי? לעצור לקוחות ביקורות חיוביות של לקוחות לשכנע מטופלים לבוא אליך לקוחות באינטרנט למכור פגישה בטלפון שתילת מחשבה חד ערכית איך למכור את עצמך ללקוח? לבנות אמון עם הלקוח כמה מוצרים למכור? איך לבנות אמון עם לקוח? לעשות טוב ללקוח לקוח ששואל כמה זה עולה לקוח לא בטוח מה הוא רוצה שכנוע רעיוני שיטות שכנוע חסרונות מוצר לגרום למישהו לא לנסות אימון לאנשי מכירות נשים בפרסומות משבר אמון לקוח שאכפת לו רק מהמחיר מניפולציות של אליעד כהן טעויות בהצבת יעדי מכירות שיטת שכנוע משולבת מכתב בצורה משכנעת מה הלקוח חושב? לשכנע את הקולות הצפים nlp זה טוב לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה אמון באמצעות השלמת מילים איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? איך לשכנע אנשים לחשוב? לשכנע לקוח לאהוב שכנוע פוליטי אפיון צרכים עם לקוח מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה מוצרים? איך לנתח משפך שיווקי? איך למכור מוצר בינוני? צרכים של לקוח בידול שיווקי למכור מוצר ביותר כסף איך לקוח מפרש? מתי לא לעשות שיווק? לשכנע ילד לאכול תמחור הגיוני ללקוח פגישה פרונטאלית עם לקוח לשכנע לקוח לרכוש מוצר למה ללמוד שכנוע? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? לקבל התנגדות של לקוח לשכנע אדם להיות מאושר איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לשכנע אנשים לחשוב שאתה מקצועי מי ישכנע את מי? איזה מידע להציג ללקוח קודם? מיתוג מוצר יקר לבנות עם לקוח מערכת יחסים לגרום לאנשי המכירות לרצות למכור האם אפשרי לגרום למישהו לשכוח משהו שקרה? על מה הלקוח צריך לחשוב לגרום ללקוחות לאהוב אותך למכור גם מוצרים לכל כיס מחיר ללקוח בתהליך מכירה יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק למכור כוס מים במדבר להסביר מוצר יקר להציג ללקוח הטבת הנחה שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות לגשת ללקוח לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות עובדים כלקוחות מכירות או שיווק מהי המחלה של אנשי המכירות? למכור בשוק תחרותי להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לסגור עסקה תשובה שלילית ללקוח איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? חוסר הסכמה עם לקוח איך לא להשתכנע? לגרום למישהו לרצות לעבוד לשכנע מישהו לעשות דיאטה יצירת אמון עם הלקוח לשכנע אחרים להסכים לפתח מוצר לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון איך להצליח במכירות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, להשפיע, אימון אישי בתחום בחירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7969 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 07:39:12 - wesi28