אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בחירה ללקוח ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, בחירה ללקוח, לשכנע את המנהל, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפול אישי, התנגדויות מכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, סודות ה nlp, הצלחה במכירות, איך לשכנע את המורה, איך לשכנע, טכניקות משא ומתן, לימודי רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, מניפולציות בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP הפסקת עישון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדות במכירה, רטוריקה, NLP טיפול, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, אימון מכירות, לשכנע אשה לחזור, טיפול זוגי nlp, NLP מאמרים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, כישורי שכנוע, לשכנע אמא, NLP טכניקות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן - חלק 1
...עד ליסודותיו, היא חלק מהותי בדרך הרוחנית להבנת המציאות לעומקה. מהי הגישה של אליעד כהן לביקורת וקושיות שמופנות כלפיו? אליעד כהן מתייחס גם לאופן שבו הוא עצמו מתמודד עם ביקורת שמופנית כלפיו ועם שאלות שמעלות ספקות בקשר לידע שלו. הוא מסביר שהוא משתמש בביקורת ובשאלות הללו כדי לחשוף עוד רבדים של המציאות, כלומר, הוא לא רק מנסה להדוף או להתנגד לביקורת, אלא משתמש בה כדי להתקדם ולפתח עוד ועוד את השיח ואת החקירה של הדברים. למעשה, הביקורת משמשת ככלי להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: בחירה ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, בחירה ללקוח, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות סמנכל מכירות מיינדסט של איש מכירות מומחה לשכנע מצביעים להצביע שיטות שכנוע אנשים האם להמשיך לעשות שיווק? התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר לפתח מוצר לשכנע מישהו להאמין לך ללמוד לשכנע אנשים שנאה לאנשי מכירות עלויות איש מכירות חייב למכור איש מכירות שטח להשקיע בשיווק או במכירות אסטרטגיות משא ומתן לקוח לא רוצה לקבל הנחה בקשה לא הגיונית של לקוח לשכנע מישהו לסלוח על בגידה מניפולציות רוחניות האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? מניפולציות בשכנוע מה זה שיווק שותפים? איך להצליח לשכנע? המוצר שלי לא מספיק טוב לשכנע את השופט הגדלת מחזור מכירות תכונות של מוצר למכור גם מוצרים לכל כיס לכתוב מסרים שיווקיים התנגדויות במכירות איך לקוח מפרש? הלקוח מוכר לאיש המכירות שיטות תמחור מוצר nlp שיטת לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם אנשי שיווק טובים מחלה של אנשי מכירות למה לא לרמות את הלקוח? לגרום למישהו להתאהב לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון טיפים לשכנוע אנשים משא ומתן על שכר עבודה להוזיל את עלות השיווק חוויית הלקוח מחיר של מוצרים לשכנע אקס להחליף את איש המכירות איך לרכוש מוצר יקר? התנגדות במכירות בטלפון מנהלי שיווק לקוחות ממוצעים לחסוך כסף ללקוח אנשי שיווק שיטה לשתילת מחשבות להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים צוות מכירות טלפוני חסרונות מוצר שיטות לניהול משא ומתן טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח איש מכירות אוטומטי איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? הלקוח אומר איך לגרום למישהו לרצות לתת? לקוח איך ללמד אנשי מכירות למכור? לקוח קשה לשכנע אנשים שיש לך כסף לשכנע ללמוד איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? תהליך של הפצת חומרי שיווק לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה למכור בכיף לגרום למישהו להחליף לשנות מוצר לגרום לאנשים nlp חרדת מכירות איך מוכרים מוצר? לשווק ללקוחות חדשים איך לא לתת הנחה ללקוחות? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? איך לא להזדהות? משימות של איש מכירות לקוחות ממליצים בפייסבוק איך לגרום למישהו לתת? לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון לגרום למישהו להקשיב לבקשה שלך האם לקרוא ללקוח בשמו? תוכנית להכנת חומרי שיווק איך לשכנע את השופט? איך נכון להרגיש עם קושי למכור? לספק ללקוח שירות לראות את הבוס כלקוח אסור לאתר את צרכי הלקוח לקרוא ללקוח בשם פרטי fomo של לקוחות שיווק סטרטאפ אובדן לקוחות למכור כשאין לך חשק למכור איך לקוח מבין? לשכנע אקסים להתגעגע עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, מניפולציות, סוגסטיה בנושאי בחירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2520 שניות - עכשיו 26_12_2025 השעה 08:44:30 - wesi28