אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, דימויים של הלקוח, nlp ביטחון עצמי, מיומנויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, הצלחה בשכנוע, איך לשכנע גבר, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, זיהוי מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדויות מכירות, NLP דוגמאות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, איך להשפיע על התת מודע, nlp וידאו, NLP שפת גוף, nlp לצפייה, מה זה nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיטות nlp, לשכנע את ההורים, איך לשכנע ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP מה זה, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את הילד, סודות השכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, יכולת לשכנע, איך לשכנע את המורה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP פוביה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, לשכנע אבא, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך ...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
...את הרושם של הכרה אישית ותחושת חיבור לאדם, כי כאשר אנו קוראים לאדם בשם הפרטי שלו, אנו לא רואים אותו כזר אלא כמי שיש לנו קשר אישי איתו. אליעד מסביר שהשימוש בשם פרטי לא חייב להיות רק כאשר אנחנו מדברים ישירות עם אותו אדם, אלא גם בהקשרים אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות בסיטואציה ישירה עם אותו אדם. השימוש בשם הפרטי מעורר אסוציאציות אישיות שמובילות לתחושת חיבור וקרבה...
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
...טוב הוא מרגיש ממך, וכמה הטוב הזה חשוב לו, כמה הוא תלוי בתחושה הטובה הזו, עד כמה טוב לו איתך מאחד עד עשר? כמה הוא חושב שהוא יכול להשיג את הטוב הזה במקומות אחרים? עכשיו, איך אתה יכול לדעת מה מישהו אחר מרגיש? אתה יכול לדעת, על פי כמה הוא שמח שהוא אתך. לפי הדיבור שלו, כמה כיף לו שהוא אתך, כמה הוא מתאר איך היה לו נחמד, טוב, נעים, רע, לפי איך שהיה לו או נגיד, אם הוא מודה לך, לא מודה לך, לפי זה אתה יכול לדעת עד כמה הוא אוהב אותך. זה הסימן. כי אם אתה תשאל את אותו בן אדם, יכול להיות שמישהו יגיד לך, אלף אלפי...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...שנצטרך לשנות את הקמפיין, או כמובן להעלות קמפיין נוסף, שיהיה לו מסר שונה, קהל יעד שונה, טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן אחזור ואומר, כי אחת הטעויות הנפוצות היא, להתמקד בלהגדיל חשיפות באופן כללי. וזה רלוונטי גם לסוג התכנים שמעלים לאינטרנט, שלפעמים מעלים תכנים שמגדילים חשיפות מצד אחד, אבל לא מגדילים חשיפות של קהל היעד שלנו, ולא מגדילים חשיפות של קהל יעד איכותי שבסוף התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
...שבו אתה שואל שאלה שלא באמת דורשת תשובה, אלא רק מציינת נושא. לדוגמה, במקום לשאול אם להביא משהו, אתה עשוי לשאול האם כדאי להביא משהו? וזה משנה את המשמעות של השאלה כך שהיא נשמעת יותר כמו הצעה מאשר שאלה אינפורמטיבית. מהו כוחה של שאלת מניפולציה? בהמשך, המרצה מציין את השפעת השאלות המניפולטיביות, שבהן אתה לא שואל את מה שאתה באמת רוצה לדעת, אלא בעצם מנסה להנחות את הצד השני לקראת תשובה מסוימת. לדוגמה, במקום לשאול האם אתה רוצה עזרה? אתה עשוי לשאול האם אתה צריך עזרה? כדי להניע את האדם להרגיש צורך לקבל את עזרתך...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
...הסודות, לא רק שיכול לשכנע כל אחד בכל דבר, אלא שהוא גם יכול לגרום לכל דבר לקרות. השכנוע הוא רק מקרה פרטי של כוח רחב יותר - היכולת לגרום לכל דבר להתקיים על פי רצונו. אך אם כך, כיצד ייתכן שמציאותית רואים שהוא אינו מצליח לשכנע כל אדם? למה החכם בוחר שלא לשכנע? התשובה היא שהחכם בוחר באופן מודע ומכוון לצמצם את כוחו, כלומר, לא להשתמש בכל יכולותיו. הסיבה לכך היא שהוא רוצה להשאיר לבני האדם בחירה חופשית. הוא לא מפעיל את כוחו במלואו כדי לאפשר לאנשים לפעול בעצמם. מה הקשר בין צמצום יכולתו של החכם לבריאת העולם...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...חלשה מדי (זה לא כל כך נורא לעשן), לא תהיה לו סיבה מספיק חזקה להפסיק. זהו פרדוקס שנמצא גם בביקורת עצמית. האם יש דרך מוחלטת להעביר ביקורת שתתקבל בוודאות? לפי אליעד, אין דרך או נוסחה מוחלטת שתמיד תעבוד ושתגרום לכל אחד לקבל ביקורת ולשנות את התנהגותו. הסיבה לכך היא שכל פעולה יכולה ליצור את התוצאה ההפוכה ממה שהתכוונו. למשל, אפילו במקרה קיצוני, אם אדם צמא במדבר ואתה מציע לו מים, ייתכן שהוא יסרב לשתות כי הוא ייפגע מעצם ההצעה (אני יודע לבד איפה יש מים, לא צריך שתראה לי!). כלומר, אין פעולה שטובה באופן מוחלט...
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
איך אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, חיזור אובססיבי, חיזור גורלי, חיזור יתר, רצון לתת ורצון לקבל בחיזור, לאהוב מישהו בלי תנאים, לתת אהבה בלי תנאים
...החופש האישי של האדם. למה אנשים לא אוהבים את מי שאוהב אותם יותר מדי? כאשר אדם אוהב מישהו בצורה אובססיבית, הוא בעצם מבטא חוסר ביטחון עצמי. כל ניסיון כזה מהווה קריאה לעזרה רגשית, משום שהאדם שמפגין את האהבה האובססיבית לא אוהב את עצמו מספיק והוא מחפש מילוי פנימי דרך קשר עם אחרים. האדם שמולו יזהה את הצורך הזה ויחווה את המצב כמצוקה רגשית, דבר שיגרום לו להתרחק. בני אדם לא נמשכים למי שמחפש כל הזמן אישור מאחרים, הם נמשכים לאנשים שמשדרים ביטחון עצמי ויכולת להיות עצמם ללא תלות באישור של אחרים. מה הדרך הנכונה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על דימויים של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: דימויים של הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, דימויים של הלקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לבקש בצורה משכנעת? לספק ערך ללקוח ללמד את אנשי המכירות למכור מניפולציות והשפעה על אנשים שיטות לשכנע אנשים לקוחות טובים טקסט שיווקי לגרום ללקוח שלך לקנות איזו הצעה להציע ללקוח? התאמת רצונות במשא ומתן למכור שירות למה לאתר את צרכי הלקוח? שיטות לשינוי עמדות איך ללמד אנשי מכירות? למה קשה למכור? השפעה על אנשים לבקש בקשה בצורה משכנעת טבלת יעדי מכירות לקבל הנחה על מוצר תוכן שיווקי פרובוקטיבי לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים איך לעשות שיווק סמוי? האם לספק מוצר ללקוחות? לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון לשכנע מישהו לסלוח לך למכור מוצר בלי יתרונות שיפור תהליכי השיווק איך אפשר לשכנע? שיווק למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים יצירת אמון עם שותפים עסקיים איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? למה לקוח מבקש הנחה? לשכנע מישהו לא לנסות איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה? ליצור הסכמה עם הלקוח שיווק באמצעות תכנים מקצועיים איך לגרום למישהו לאהוב אותך כמו שאתה... להעלות את המחיר ללקוחות לתת אמון מחדש אחרי בגידה בקשה משכנעת לומר ללקוח רק את האמת להתמקד בכאב של הלקוח להצליח לשכנע אנשים ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק נוסחה לגרום למישהו להימשך אליך לשנות את המוצר טיפול בלקוח מתלונן מומחה לתת מודע למה המוצר יקר? לגרום ללקוח להאמין התמודדות עם מוצרים מתחרים לדבר נכון עם לקוח מכירות באמצעות שיווק יצירת אמון עם לקוח קושי למכור מוצר לא מושלם לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר להוביל לקוח מחיר של מוצרים האם לגייס איש מכירות? למכור את המוצר הטוב ביותר תורת המשחקים במשא ומתן העלאת מחיר ללקוחות להצליח בתפקיד איש מכירות למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך להתחיל משא ומתן? מה הלקוח חושב על התמחור? מניפולציות של מנטורים למכירות לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? לשכנע מישהו לרצות פחות משהו איך לשכנע מישהו לאהוב משהו? לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש לשכנע מישהו לרצות סקס לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוחות משמיצים אותי באינטרנט לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? לבקש כסף מלקוח לגרום למישהו לסלוח על בגידה למכור את המוצר הכי יקר לגרום לאנשים לתת בך אמון לבנות אמון עם האקס הרגשה של קרבה עם לקוח איך למכור בלי ביטחון עצמי? איש מכירות שטח לסגור פגישה עם לקוח ביטול עסקה על ידי לקוח לגרום למישהו להשתכנע לשכנע שאתה מנומס לקוחות לא טובים איך להוביל לקוח? יצירת חומרי שיווק איכותיים אפשרויות בחירה של לקוח אי אפשר למכור שיווק טבעי להתמודד עם מניפולציות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, מומחה בשיווק, מומחה מכירות בתחום דימויים של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1758 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 14:20:25 - wesi28