אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות?, טכניקות שכנוע, איך לשכנע את המורה, טיפול בהתנגדויות, להצליח למכור, סודות המשא ומתן, התמודדות עם התנגדות קניה, איך לשכנע בוויכוח, ייעוץ לאישי ציבור, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP לעסקים, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, nlp לאנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP כלים, nlp קורס, אימון אישי למנהלים, איך לשכנע אנשים לתרום, איך לשכנע לקוח לקנות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, NLP עקרונות, שכנוע, התמודדות עם התנגדות במכירות, NLP התניה קלאסית, סודות השכנוע, מומחה מכירות, nlp גישת, סודות ה nlp, NLP לימוד באינטרנט, יכולת שכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, nlp תרגול, NLP סרטונים, אימון אישי לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להפסיקלקוחותלקוחמה זה מוצרהאם לספק מוצר ללקוחותלהפסיק לספק מוצר ללקוחותלהפסיקיקרמוצראיך לשכנע לקוחותאיך להפסיק לאהוב את האקסיתלגרום ללקוחותאיך להפסיק לחשוב על האקסיתאיך למכור מוצר יקר ללקוחאיך להפסיק לחשוב על מישהואיך למכור מוצרים יקריםהלקוח מתנגד למחיראיך להפסיק לאהוב את האקסלקוח אומר יקר ליאיך להפסיק לחשוב על האקסלקוח אומר שהמוצר יקרלקוח מתנגד למחיראיך להפסיק לאהוב מישהולמה המוצר כל כך יקריקר ללקוחלקוחות מתענייניםאיך להפסיק לאהוב מישהיאיך למכור מוצר יקראיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחקשה למכור מוצר יקרהתנגדויות לקוחותאיך להפסיק לאהוב אותהמרגיש שהמוצר יקראיך להפסיק לאהוב אותואיך לשכנע לקוחאיך להפסיק לחשוב עליומה זה מוצר יקרלהפסיק לחשוב על מישהילמה המוצר יקרמוצר יקר מידילמה לגרום ללקוחלהפסיק לאהוב בן אדםהמוצר יקר ליאיך להפסיק להתגעגעהתנגדויות של לקוחלקוחות חדשיםמוצרים יקריםהתנגדות של לקוחאיך לשדר ללקוחותמחיר של מוצרהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותלהעביר ללקוחותלהפסיק לאהוב ידידאיך לקנות מוצרלספק🔍הצג עוד...🚀חפש נושאים...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי: כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע: - עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות. - הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם. - הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת. - צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית. על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי. איך...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...שתרגיש בו באותו רגע. לדוגמה, כשאדם עושה אימון ספורטיבי של חמש דקות בלבד, הוא יכול להגיד לעצמו שבאותו רגע הוא מחזק את השרירים שלו, גם אם עדיין אין ירידה במשקל. הדגש הוא תמיד על מציאת תועלת מיידית, אפילו קטנה, שתשאיר את האדם עם תחושת הצלחה ומוטיבציה להמשיך. איך להפוך תועלת ארוכת טווח לתועלת מיידית? אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי חיסכון כספי. אדם שרוצה לחסוך מיליון שקל עלול להתייאש אם הוא יבדוק מדי יום כמה כסף יש לו, ויגלה שרחוק מהיעד. במקום זאת, אליעד מציע שיתמקד בתועלת קטנה ומיידית כמו לחסוך שקל אחד...
האם יש סיבה לחיות? למה לחיות? מה הסיבה לחיות? רצון לחיות, רצון למות, רצון להתאבד, סיבה למה לחיות, סיבה למה לא להתאבד, לא רוצה לחיות, רוצה למות, לשכנע מישהו לא למות, לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לא למות?
האם יש סיבה לחיות? למה לחיות? מה הסיבה לחיות? רצון לחיות, רצון למות, רצון להתאבד, סיבה למה לחיות, סיבה למה לא להתאבד, לא רוצה לחיות, רוצה למות, לשכנע מישהו לא למות, לשכנע מישהו לא להתאבד, למה לא למות?
...או לא. הוא יהיה במצב פסיבי. לעומת זאת, אדם שמוטרד ומתייסר ורוצה למות, זהו סימן שהוא עדיין מחפש משמעות או מניח שישנה משמעות, ולכן הוא עדיין סובל ומוטרד. אליעד מסביר שאם באמת אין סיבה מוחלטת לחיים, אז אין גם סיבה מוחלטת למות, ולכן הרצון למות הוא סימן שהאדם עדיין לא הבין באמת שאין משמעות. הרצון למות מעיד שהאדם לא הגיע לתובנה האמיתית והעמוקה שאין סיבה אמיתית לחיים. אם הוא היה מגיע לתובנה הזאת באמת, הוא היה נעשה שווה - נפש לגמרי, ולא היה מתייסר או מוטרד כלל מהשאלה אם לחיות או למות. למה לא צריך לפחד להודות...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
...דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש. דוגמה נוספת: נניח שאתה מוכר שירותי שיפוץ והלקוח שלך רוצה לשפץ את הבית. ונניח שאתה יודע שהכאב של הלקוח הוא, שהוא רוצה שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...אם היה ניתן לקרוא את מחשבות הלקוח, הלקוח היה מרגיש תחושת קרבה, אך גם תחושת חשש. ברגע שהמוכר יודע בדיוק מה הלקוח רוצה, וההצעה תואמת את ציפיותיו, הלקוח עשוי להרגיש שהמוכר מבין אותו היטב. אבל אם הלקוח חושד שהמוכר יודע עליו יותר מדי, זה יכול להוביל לחוסר אמון. איך להתאים את המכירה מבלי לשאול יותר מדי שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש...
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
להרוויח כסף בלי למכור, איך למכור המון אם אתה שונא למכור? הצלחה עסקית בלי מכירות, איך להצליח בעסק אם אני שונא למכור? מה לעשות אם לא אוהב למכור? מפחד למכור, האם חייב למכור? לגייס איש מכירות, מחלקת מכירות, שיווק או מכירות, תהליכי שיווק
...שיווק אפקטיביים, אשר יגרמו ללקוחות בעצמם לרצות לרכוש את המוצר או השירות ללא התנגדות. מה ההבדל בין מכירות לשיווק על פי אליעד כהן? אליעד מדגיש את ההבדל המרכזי בין מכירות לשיווק בצורה ברורה: מכירה: עוסקת בשכנוע ישיר של הלקוח לקנות, כולל התמודדות עם התנגדויות ושאלות של הלקוח, או ניסיון להסביר מדוע כדאי לו לקנות דווקא ממך. שיווק: מתמקד בלגרום ללקוח להבין בעצמו שיש לך מוצר או שירות טוב שיכול להועיל לו. כלומר, השיווק מביא לכך שהלקוחות כבר מגיעים מראש כשהם משוכנעים בערך של המוצר, ובכך מפחית משמעותית את...
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
איך לגרום לילדים לאכול פירות וירקות? איך לגרום לילדים לאכול בריא? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? ילד שלא אוהב ירקות, ילד שמסרב לאכול ירקות, הילד לא אוכל ירקות, הילד לא רוצה לאכול, הדרכת הורים, חינוך ילדים
...זאת בדיוק. במקום לפתח גמישות מחשבתית, הוא מתנגד באופן מוחלט לשינוי. מהו הפתרון האמיתי שיגרום לילדים לאכול ירקות ופירות? הפתרון העמוק שאליעד כהן מציע הוא לשנות את האווירה הכללית בבית ואת הגישה הפנימית של ההורים. לא מדובר רק בדוגמה אישית של אכילת ירקות, אלא בדוגמה אישית של גמישות מחשבתית, קבלה של שינויים, ונכונות להתמודד עם מצבים לא נוחים ולא מוכרים. ההורה צריך להראות לילד שלו שלא חייבים לפחד לנסות משהו חדש, שזה לא נורא אם משהו לא הולך בדיוק כפי שרצינו, ושאפשר לחיות טוב גם אם לא הכל מתנהל לפי הרצון...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
...כי לכל אדם יש את האני שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה אני. ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מהאני שלו. כגון לדוגמה אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מהאני שלו. ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא האני שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא האני שלו, ושהוא נפרד מהאני שלו. וכאשר האדם מסתכל לדוגמה במראה, אז בעצם...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
...שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, לפני כן צריכים לשאול את השאלות הבאות: מה היתרונות שלך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות?, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות גרועות ללקוח איך לעבוד עם לקוחות בעסק? למנוע שתילת מחשבות שכנוע והעברת מסרים האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? טיפים לאיש מכירות איך לגרום למישהו לחשוב עליך? מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? קורס למכירות מידע מקצועי ללקוח איך למכור בצורה אישית? לגרום למישהו לתת לך הנחה פרובוקציות בשיווק לפרסם את המחיר ללקוח לשכנע מישהו שיש לו בחירה משפך מכירות איך לשכנע בחורות? לשכנע אדם לראות שכנוע ישיר או שכנוע עקיף מניפולציות באהבה לגרום ללקוח להחליט לקנות להיות מומחה ל nlp איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? לרכוש מוצר יקר איך לגרום למישהו להצביע לך? למה לשאול את הלקוח שאלות? לקרוא ללקוח בכינוי חיבה שנאה לאנשי מכירות לגרום למישהו להשיב איך לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? מניפולציות אמיתיות איך להתגונן משתילת מחשבות? אמונות בתת מודע ליצור אמון באמצעות השלמת מילים מסר לתת מודע עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח חוויית הלקוח בתהליך המכירה למכור מוצר בעייתי האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? רצון לתת ללקוח איך למצוא לקוחות טובים? לא מאמין במוצר לשכנע בעלי תפקידים מניפולציה על תת המודע החזר השקעה שיווקית המוצר מתאים ללקוח לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר איך לעמוד בעומס מכירות? איך לשכנע את האקסית לחזור אליך? איך להשפיע על הבן שלי? לפטר את הלקוח זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי איך למכור מוצר בינוני? לשדר אמינות ללקוח שכנוע רעיוני איך לשכנע פקיד? להציג ללקוח דירה לדוגמה לבחור את הלקוחות לשכנע מישהו לא לענות לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו להתמודד עם התנגדויות לקוח לשאול את הלקוח שאלות התאמה תכונות של איש מכירות דיוק במכירות שיווק ללקוחות שיווק אורגני בלבד אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע מצביעים? להיות מומחה מכירות לגרום למישהו להתאהב בך באיזה מילים להשתמש בפרסומות? לשכנע ילד לאכול ירקות טכניקות לשכנוע למכור מוצר בלי אנרגיה איזה חומרי שיווק ליצור? שיווק והעלאת מחירים שכנוע בעסקים איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? מלחמת המכירות יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים לשכנע את הלקוח שהמוצר מנהל כאיש מכירות לשכנע מישהי לרצות לשכב איתך מתי להציג את עצמך ללקוח? מומחה לתת מודע למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? לשכנע אנשים אחרים מנהל שיווק תשובה שלילית ללקוח לייצר מודעות למוצר להצליח לשכנע להשפיע על הבוס הדרכת מכירות ושירות לקוח לא אידיאלי איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? לשכנע מישהי לאהוב אותך איזה יעדי מכירות להציב? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי, מומחה בשיווק, תורת המשחקים בתחום האם להפסיק לספק מוצר ללקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.1582 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 08:13:28 - wesi28