אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להתנגד ללקוח? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, האם להתנגד ללקוח?, NLP הרצאות, לשכנע את עצמך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, NLP מטרות, איך לשכנע אשה להיות איתך, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, איך לשכנע אשה לחזור, איך לשכנע את, nlp לחינוך ילדים, שכנוע ומכירות, nlp קורס, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, ללמוד איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות, מהו nlp, ניתוח טיעונים, איך לשכנע את עצמי ללמוד, ניתוח טקסטים, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטה לשכנוע ההמון, שינוי הרגלים nlp, nlp וחרדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, nlp טריקים, דמיון מודרך, לשכנע סבא, NLP עוגן, לשכנע את האקס לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, הכנה לראיון, nlp דוגמא, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, NLP פירוש, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: האם להתנגד ללקוח?, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, האם להתנגד ללקוח?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אפשרויות אחרות של הלקוח מומחה שכנוע של תת המודע איך עובדים מבצעי מכירות? למכור ללקוח מוצר מניפולציות שיווקיות ליצור השפעה על אנשים שימור לקוחות ליצור סוגסטיה עמלת מכירות לקרוא ללקוח בשם רשמי איך לשכנע אותו? למכור למישהו יכול לשכנע כל אחד בכל דבר תוכן קידום מכירות לקוח מכחיש מניפולציות שיווק לגרום למישהו לספר תהליך של הפצת חומרי שיווק לשכנע מישהו לא לשכוח אותך שיטות לשיווק עצמי עזרה לאנשי מכירות לשכנע מישהו לשמוע טעויות נפוצות של אנשי מכירות למכור בלי התנגדויות לקוח שחיקה בעבודת מכירות איך למכור ללקוחות? איך ללמוד nlp? למכור שירותי עיצוב סודות השכנוע של התת מודע איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? לטפל בהתנגדות של הלקוח מוצרים גרועים לשכנע מישהו ליהנות לתת לקוח מתנגד להצעת מחיר מאפיינים טכניים של מוצר האם המוצר מתאים ללקוח? הרצון הפנימי של הלקוח לגרום למישהו לרגשות אשמה למה קשה לעבוד במכירות? להציג ללקוח הטבת מחיר לשכנע מישהו שיש לו בחירה למכור ללקוח בעולם המושגים שלו התמודדות עם לקוח עקשן לגרום לאקסים לתת בך אמון איך אפשרי לעשות הרבה כסף כאיש מכירות? חומרי שיווק ויזואליים איך מבצעי מכירות משפיעים? מי לא יעשה עליך מניפולציות? לשקר כדי לשכנע איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? מוצר ברמה גבוה למה לעשות שיווק? היצע של מוצר שווי השוק של מוצר לגרום למישהו להיות בטוח מיתוג מוצרי יוקרה לשכנע אחרים להסכים למה לגייס איש מכירות? הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות חיסרון של הלקוח אמון באנשים שיטות שכנוע של מחזירים בתשובה חומרי שיווק של המתחרים לנסות למכור ללקוח הכנת מידע על מוצר שיטות מניפולציה למתקדמים להביא לקוחות לעסק לומר ללקוח רק את האמת להישמע מתנשא כלפי לקוח אין לי לקוחות לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית מכירות לאנשי מכירות איך למכור את עצמך ללקוח? מבוא למכירות לבחור משרד שיווק לשכנע לקבל תפקיד לספק ערך ללקוח איך להחזיר אמון? אני אצליח למכור לעצור את השיווק להגדיל את כמות המוצרים לדייק בדיבור עם לקוח לגרום למישהו להצדיק אותך לשכנע את הלקוח שהמוצר לשווק ללקוחות חדשים לקרוא את המחשבות של הלקוח מכנה משותף עם לקוח ליצור חומרי שיווק לגרום למישהו לחשוב משהו לקוח לא רוצה לשלם מראש למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? להתפשר במשא ומתן איך יוצרים אמון אישי? לשפר מוצר עובדים ולקוחות להסביר את התמחור ללקוח המוצר עוזר ללקוח אמון אישי לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך איזה חומר שיווקי להכין ראשון? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תורת המשחקים, טיפים, למכור בנושאי האם להתנגד ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0891 שניות - עכשיו 20_11_2025 השעה 00:54:35 - wesi28