אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, לשכנע את החברה, לשכנע דוד, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, nlp למתחילים, שפת גוף, לשכנע את בעלי, איך לשכנע בנות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שיטות מכירה, עקרונות ה nlp, NLP טיפולים, לשכנע לקנות מוצר, התמודדות עם התנגדויות במכירות, NLP הרזיה, ייעוץ רטורי, NLP טיפול בדיכאון, לשכנע בחור, התנגדויות מכירה, איך לשכנע אנשים לבחור בך, טיפול בהתנגדות, סודות ההשפעה, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, nlp מטפל, לשכנע גבר להתחתן, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, חוקים בשכנוע והשפעה, אסטרטגיות מכירה, קורס דמיון מודרך, ללמוד איך לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, שינוי עמדות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםתהליךמחירלקוחמכירהתהליך מכירהמחיר ללקוחמכירה ללקוחמחיר מכירההצגת המחיר ללקוחהצגת מחיר ללקוחהצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירהמחיר ללקוח בתהליך מכירהתהליכי מכירהלקוחותהמחיר הוא רק תירוץתהליך מכירותהצעת מחיר ללקוחלמכור מוצר יקר ללקוחהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפוןהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפוןהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפוןלקוח אומר שהמוצר יקרלהתווכח על המחיראיך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלךהתנגדויות בזמן מכירה בטלפוןהלקוח מתנגד למחירלקוח מתנגד למחירהתנגדויות בתהליך מכירותהתנגדות בשיחת מכירה בטלפוןלקוח אומר יקר ליהמחיר גבוה מידיטווח מחירים בשיחת מכירה טלפוניתהתנגדויות במכירה בטלפוןהמחיר יקר מידיניתוח תהליךהתנגדויות בתהליך מכירהיקר ללקוחמחיר גבוה מידיתהליך למידההתנגדויות מכירה בטלפוןאיך לשכנע את הלקוחהתנגדות למחירתהליך קבלת החלטותהתנגדויות בשיחת מכירהאיך לשכנע לקוחותמחיר יקר מידיתהליך שכנועהתנגדות במכירה בטלפוןלגרום ללקוח שלךהצגת🔍הצג עוד...
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
איך לאתר אנשים? איך למצוא אנשים? איך למצוא מישהו? איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך למצוא אבידה?
...איך משפרים את תהליך החיפוש אחר אנשים? אליעד מדגיש שבנוסף לשימוש באסטרטגיות המוכרות, אפשר לשפר את החיפוש באמצעות איסוף מידע מוקדם ואינטנסיבי. מידע זה כולל איסוף מודיעיני על הרגליו, צרכיו ופעולותיו של האדם. ככל שיש יותר מידע, כך אפשר לנבא טוב יותר היכן הוא יהיה או מה תהיה הפעולה הבאה שלו, ולהגביר את הסיכוי לאתר אותו במהירות. לדוגמה, אם ידוע על אדם מסוים שהוא אוהב לבקר במקומות ספציפיים או שיש לו הרגלים קבועים, איסוף מידע זה יאפשר לצמצם את החיפוש לאזורים אלה בצורה יעילה יותר. איך למצוא מישהו שנעלם?...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
...האם אדם אחד מקבל את ההחלטה או כמה אנשים מקבלים את ההחלטה במשותף, לגבי רכישת המוצר שלך? האם תהליך הרכישה של המוצר שלך, הוא בעיקרו רגשי או יותר שכלי? האם תהליך הרכישה של לקוחות שלך, הוא תהליך מתמשך או קצר ומזדמן? האם הלקוחות שלך הם אקראיים, או שאתה צריך לבנות תהליך שיווקי ארוך עם משפך שיווקי ארוך? איפה מסתובבים הלקוחות שלך? איפה הם נחשפים למסרים השיווקיים שלך? כמה מידע יש לך על הלקוחות שלך? מה ידוע לך עליהם? מהו מערך המכירות שלך? כמה לידים אתה יכול לקבל? מהי ההכשרה של אנשי המכירות שלך? כמה הם מקצועיים...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
...מאשר המתחרה הקרוב שלך. ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך. לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו...
2 אסטרטגיות שכנוע - למה בן אדם חושב כך או אחרת? מה גורם למישהו לחשוב משהו? מהן 2 הגישות להשפעה על אנשים? מהן 2 הדרכים לשכנע מישהו? מהן 2 הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, מהם 2 הגורמים שבהם תלוי מה מישהו חושב? שינוי עמדות, מה האמת? מה טוב?
...יותר נכון איך להתמודד ואיך לנהל את תהליך השכנוע. האם להתמקד בלהסביר לו מהי האמת, ושדעתו היא אינה האמת. דהיינו, לתקוף את דעתו בטענות לוגיות. או שצריך דווקא להתמקד בהיבט הרגשי, לגרום לו לחשוב, שדעתו הנוכחית עושה לו רע. ושדווקא אם הוא ישנה את דעתו, דווקא אז הוא ירגיש יותר טוב. כי הרבה פעמים בן אדם מחזיק בדעה מסוימת, כי עושה לו טוב להחזיק בה. ומנסים לשכנע אותו שהוא טועה, ברמה הלוגית, מצד האמת. אבל הוא ממשיך להחזיק בדעתו, בגלל שהוא מפחד לאבד את הטוב, שהיא גורמת לו להרגיש. ולפעמים מנסים להסביר למישהו...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
...ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, שיכול להקטין את שיעור החשיפות? תשובה: לא. והאם עלינו לעשות קמפיין שיקטין את כמות ההקלקות על הבאנר שלנו? תשובה: לא. אבל זה לא ממש נכון. כי כל זה נכון, אך ורק בתנאי שהמודעה שלנו מגיעה אך ורק לקהל היעד שלנו. דהיינו, אם אנחנו מטרגטים את המודעה שלנו, לקהל היעד שלנו. אז, אם אנחנו לא מגיעים לכל קהל היעד שלנו, אלא רק לחלק מקהל היעד שלנו, הרי שיהיה נכון לומר, שכדאי שנגדיל...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...חושב בעיקר על עצמו ועל איך המוצר או השירות יוכל לעזור לו, לפתור לו בעיה או לתת לו ערך מוסף משמעותי. הוא לא מעוניין להיכנס לפרטים טכניים מסובכים או מושגים מקצועיים מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: מה יוצא לי מזה?. לכן, חשוב מאוד להסביר ללקוח כיצד המוצר או השירות יענה על הצרכים או על הרצונות האישיים שלו, ולא לסבך אותו עם מידע מיותר שלא תורם להבנה שלו. מה לעשות אם אינכם יודעים איך לדבר בשפת הלקוח? אם אתם מתקשים לדבר בשפה של הלקוח או לא בטוחים כיצד לעשות זאת, הדבר...
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
שתילת מחשבות, התגוננות משתילת מחשבות, איך למנוע שתילת מחשבות? איך להימנע משתילת מחשבות? איך להתגונן משתילת מחשבות? איך להגן על עצמך משתילת מחשבות? מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? מה לעשות כדי שלא ישקרו אותך? שכנוע
...בך מחשבה. מה לעשות בפועל כדי להימנע משתילת מחשבות? כדי להתגונן בפועל מפני שתילת מחשבות, אליעד כהן מציע ללמוד את כל הטכניקות השונות שקשורות לשתילת מחשבות. הוא ממליץ לחפש מידע על דרכי שכנוע, טכניקות של מניפולציות פסיכולוגיות, ואפילו כיצד לשקר ולרמות אנשים. ככל שתכיר טוב יותר את הטכניקות הללו, כך תוכל לזהות אותן בקלות רבה יותר כשהן מופנות אליך. לדוגמה, אם אתה לומד על טכניקת מניפולציה של יצירת לחץ או חוסר ביטחון, ברגע שמישהו ינסה לייצר אצלך לחץ כדי לשתול מחשבה, תוכל לעצור ולומר לעצמך: רגע, יש כאן ניסיון...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
...המילולית בלבד. דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר שיווקי כלשהו, ולהסביר בעל פה את המסר שלו ללקוח. אבל במציאות, אנחנו לא רוצים להסתפק רק בלומר ללקוח משהו, אלא אנחנו גם רוצים להמחיש לו, עם עוד חושים, לדוגמה באמצעות של תמונה / סרטון / סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח. כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב...
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
...מניפולציות בתקשורת בין - אישית כיצד לזהות שכנוע שטחי לעומת שכנוע עמוק יחסי תוכן מול תדמית כלים להבחנת עומק רעיוני אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לא לאבד לקוחות? לגרום למישהו לא למות לשכנע אדם אחר nlp לילדים למכור יעוץ למשכנתאות עזרי מכירה ללקוחות קיימים שיפור תהליכי השיווק לשכנע אישה לגרום למישהו לא לשקר לך שיטות שכנוע עובדים לגרום למישהו להבין את נקודת המבט שלך לגרום למישהו לאהוב למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לשכנע מישהו להתאהב בך לשכנע מישהו להבין דברים נשים בפרסומות להשפיע על מישהו לעשות משהו לגרום למישהו להצדיק אותך התמודדות עם לקוחות קשים תחושת אמון למכור את עצמך לאקס להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף תחושת קרבה עם לקוח לגרום למישהו להבדיל החזר השקעה בשיווק איך להאמין במוצר שלי? להביא לקוחות לעסק למכור לשכנע מישהו להקשיב למשהו לשכנע מישהו לחשוב מחשבה מומחה במכירות לגרום למישהו לא ליהנות להתמודד עם התנגדויות של לקוחות לגרום למישהו להפסיק להאמין שיווק בשוק תחרותי להסביר את המחיר היקר ללקוח השפעה של שילוב צבעים למכור את עצמך להשפיע על רצונות שכנוע של פוליטיקאים אילו מוצרים למכור? למכור מוצר קשה למכירה העברת מסרים לתת מודע שפת הלקוח השפעה סמויה על המודעות של הלקוח הוצאות שיווק ומכירה אסטרטגיית מכירות איך לומדים nlp? להשתמש בדמיון מודרך לשכנע מישהו להיזכר לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? בעיות עם לקוחות יעדי מכירות מלחיצים ניהול מכירות איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? לשחרר את הלקוח לגרום למישהו לא להסכים התנגדויות שירות לקוחות לשכנע מישהו להפסיק לאהוב אותך המחיר בעיני הלקוח טירגוט שיווקי מניפולציות על אנשים הצלחה במשא ומתן לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו האם איש מכירות צריך לדעת לקבל לא... לחשוף מידע ללקוחות מתי לשקר ללקוח? לתת הנחה ללקוחות להתמודד עם לקוחות בעייתיים איתור צרכי הלקוח לפני רכישה הגדלת מוצרים חומרי שיווק עקיף הנחה ללקוח במשא ומתן שיווק רוחני לגרום למישהו לרצות להקשיב לימוד מכירות למכור ללקוח פגישה לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו איתור התקציב של הלקוח ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק איך לשכנע מישהו להסכים איתך? לשכנע לקוחות איך משכנעים לקוח? תכנון תהליכי שיווק איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? לגרום למישהו לרצות לחיות לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה לעשות שטיפת מוח ללקוח לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח הפצת חומר שיווקי כמה להקשיב ללקוח? למכור ללקוח עצוב לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום למישהו לא לרצות להיפרד מה הלקוח באמת צריך? לשכנע יותר מידי לחץ על הלקוח השפעה שלילית איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, לקוחות, מומחה שיווק בתחום הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0957 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 06:13:01 - wesi28