אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי צרכי הלקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי צרכי הלקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, ללמוד דיבייטינג, טיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדות במכירות, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp הצלחה במכירות, קורס nlp, טיפים לשכנע, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, ללמוד למכור, שפת גוף, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, קורס דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP סדנא, NLP מה זה, לשכנע את החברה, סודות הסוגסטיה, איך לשכנע לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיפור כושר שכנוע, להתמודד עם התנגדות במכירות בטלפון, שתילת מחשבה, לשכנע בראיון, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע שכן, להתמודד עם התנגדות לקוח, לשכנע, מכירות, כושר שכנוע, איך לשכנע גבר להתחתן, לימוד nlp בחינם,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי צרכי הלקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, זיהוי צרכי הלקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות חוויית אמון לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו מה לדרוש במשא ומתן? מוטיבציה למכירות לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים טיפול בהתנגדויות במשא ומתן מניפולציה טובה לשדר ללקוחות לומר ללקוח רק את האמת להביא תועלת ללקוח לגרום למישהו לא להסכים לגרום למישהו להתייחס למה אני לא מאמין במוצר שלי? איך מודדים תהליך שיווקי? תת המודע של הלקוח הערך האובייקטיבי של מוצר לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות לגרום למישהו לסגור עסקה לגרום למישהו לא לקחת אותך מצב שאין מכירות איך מנטורים למכירות עושים מניפולציות? איך ליצור הזדהות רגשית חזקה? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? חומרי שיווק רובוטיים מה זה מוצר יקר? להתמודד עם לקוח עצבני סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה מחיר מכירה של מוצר איפה לומדים לשתול מחשבות? לשכנע מישהו א מיני ניתוח תהליכי שכנוע איך לקוח מפרש? שיווק עקיף איך להאמין במוצר שלי? שיווק למתחילים כמות מוצרים למה צריך לשקר את הלקוח? טעויות של nlp לשכנע את עצמך שהחיים שלך טובים לשכנע אותי לשכנע מישהו בתור חבר לשכנע אקס להתגעגע למה המוצר זול? לבנות אמון עם לקוח לדבר ללקוחות שלך לעבוד בתור איש מכירות שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח הסיבה של הלקוח עבודה בתור איש מכירות לדבר על המוצר טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים גורמים למחיר מוצר לשכנע בחורה להתאהב בך לתאר ללקוח מוצר השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח מוטיבציה לאיש מכירות לגרום למישהו להסיר אחריות לרכוש את אמון הלקוח שאלות לאנשי מכירות משא ומתן עסקי לקוח אידיאלי יכולת ללמד מישהו למכור מאפיינים טכניים של מוצר כושר שכנוע מעולה אמצעי שכנוע בטקסט לשפר יכולות שכנוע להעלות קמפיין שיווקי לגרום למישהו לאהוב אותך מחדש חומרי שיווק למכור סדנא ביותר כסף לשכנע בחורה לאהוב ליצור הזדהות עם לקוח לטפל בהמון לקוחות להשפיע על עצמך איך לשכנע בבית המשפט? ניהול מכירות להתעלם מהשאלה של הלקוח חוק סימון מוצרים לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה לאתר את הצרכים של הלקוח מושגים של לקוח לגרום ללקוחות לחזור שיווק הדגמה ללקוח איך ללמוד שכנוע? כל אחד יכול להיות איש מכירות חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לקוח שואל כמה זה עולה לקוחות משמיצים לעשות קמפיין שיווקי השפעה סמויה לשכנע גבר להיזכר לקוח עם בקשות מוזרות להציב גבול ללקוח לגייס מנהל שיווק איך להציג ללקוח מחיר מוצר? לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לגרום למישהו להיות מכור למשהו? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, הדרכת מכירות, השפעה בתחום זיהוי צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9365 שניות - עכשיו 12_11_2025 השעה 04:09:49 - wesi28