אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי צרכי לקוח ✔צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, זיהוי צרכי לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך אפשר לשכנע אנשים, לשכנע לקנות, לשכנע את אבא, לשכנע את, לימודי רטוריקה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, אסטרטגיות משא ומתן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, השפעה על אנשים, nlp מטפל, לשכנע בחורה לצאת איתך, להשפיע על התת מודע, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע בעל לעוד ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP הרזיה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, ללמוד nlp באינטרנט, איך לשכנע אנשים להגיד כן, לשכנע את הלקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, טיפים לשכנע, NLP ודמיון מודרך, לשכנע מישהו לעשות משהו, NLP תקשורת, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, להשפיע, NLP שפע, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, טיפול בהתנגדות מכירות, ניהול משא ומתן, לשכנע שוטר, NLP פיתוי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך לשכנע לקוחות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה לקנות? מה הוא רוצה לרכוש? מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי.

ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח בכלל מתאים לנו ולמוצרים שלנו. אולי הלקוח רוצה לדוגמה לרכוש רק משאית ויש לנו רק אופנועים. סיבה 2 - כדי לדעת איזו משאית להתאים ללקוח, בהתאם למה שהוא צריך, מתוך המשאיות שיש לנו. סיבה 3 - שהיא ההמשך של סיבה 2, כדי שאם נציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר שיש לנו להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי.

ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ולמוצרים שלנו. 2 - כדי לסגור עסקה באמצעות יצירת התאמה יותר טובה של המוצר ושל תהליך המכירה אל הלקוח.

אז מה נעשה קודם? שאלות איתור צרכים שמטרתן סינון הלקוחות, או שאלות זיהוי צרים של יצירת התאמה עם הלקוח? כנראה שנרצה קודם לעשות סינון ללקוחות שלנו, אא"כ אין לנו שום לקוחות כלשהם, שאז אולי נרצה קודם ליצור התאמה ואחר כך סינון. כמו אנשים שבאפליקציית היכרויות, עושים לכולם לייק ורק אחר כך מסננים את מי שמתאים להם מתוך מי שענה להם. כי מי שיש לו מספיק פניות נכנסות, כנראה שקודם כל יסנן ורק אחר כך ינסה ליצור התאמה.

אז נניח שעשינו שאלות סינון והלקוח יכול להתאים לנו, עכשיו נעשה איתור צרכים שמטרתו לסגור עסקה עם הלקוח. אז כאן עלינו לדעת ולזכור, כי איתור צרכים, יכול לקרב אלינו את הלקוח, אבל גם יכול להרחיק את הלקוח מאיתנו. כי יכול להיות שיש לו צרכים, שלא תואמים את המוצר שלנו.

וצריכים לזכור שיש הבדל בין מה שהלקוח מחפש ובין מה שהלקוח אומר וחושב שהוא מחפש, לבין מה שהלקוח צריך ורוצה, לבין מה שהלקוח ירכוש בסופו של דבר. ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים.

ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה ראשונה שכן עשויה להשתנות בסופו של דבר.

לדוגמה, רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית, כנראה שלא ירכשו אופנוע. אבל רוב האנשים שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ישתנו. או לדוגמה, מי שחושב לרכוש אופנוע בסכום של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך.

כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמה, איזה צבע רכב אתה רוצה? אולי נוכל למלא את רצונו? כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו.

וחשוב שלא לנעול את הלקוח על צרכים שיש לו, שהם לא מהותיים לעסקה ושאולי בגללם תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים.

לדוגמה, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, אם הוא מחפש משאית או אופנוע, אבל לא נשאל אותו איזה צבע הוא מחפש, אם אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: זיהוי צרכי לקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, זיהוי צרכי לקוח, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מניפולציות מכירה ביצועים של משפך שיווקי לגרום למישהו לא להיקשר טעויות רטוריות האם לתת אמון מחדש? לשכנע מישהו להאמין ניהול מחלקת מכירות איך למכור נכון ולהרוויח יותר... אווירה של אמון ניסוח יותר משכנע לקוח לא אידיאלי אפשרויות בחירה ללקוח משפך שיווקי רחב האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? להצליח למכור בלי לשקר שכנוע חזותי מנהל המכירות אשם לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך לגרום למישהו להאמין למשהו מומחה מכירות למכור שירות ללקוח אין אמון בעצמו למה קשה לי למכור? התניה משכנעת להתייחס אל הבוס כלקוח לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים להפיץ חומרי שיווק איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? מניפולציות על לקוחות הרגשת קרבה עם לקוח שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח לגרום למישהו לא להיות תלוי בך רגשית שכנוע לא נכון לשתול מחשבה למוכר לגרום למישהו להיכנס לנעליים שלך fomo של לקוח לתת את המוצר בחינם לשכנע מטופלים להתמיד בטיפול אפיון צרכים עם הלקוח להוציא עיזים במשא ומתן לאבד לקוחות מתי להכין חומרי שיווק? הכאב החדש של הלקוח לתת ללקוח הנחה לקוחות שמכירים אותך אתה לא הלקוח של עצמך איך ללמוד למכור? לקוח רוכש מוצר אוטומציה של מוצרים להבין נכון את הלקוח חוק סימון מוצרי מזון הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה להתייחס לבוס כאל לקוח לשכנע אנשים שיש לך כסף אנשי מכירות מרמים לקוחות לגרום למישהו לאהוב את החיים שכנוע סובייקטיבי מרגיש לא בנוח למכור ביקורת של לקוחות על העסק שלך שיטות שכנוע גלויות הסברים של איש מכירות מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? למכור מוצר יקר לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות ליהנות מעבודה במכירות אנשי מכירות מתחילים לשכנע בחורות לגרום למישהו להיות מכור אליך לגרום למישהו לחשוק בך להסביר מוצר יקר האם להיות כנה עם הלקוח? לשכנע לקוח להרגיש טוב להשקיע בשיווק פרסומות בתשלום לתת ללקוח את המחיר בטלפון לשכנע מישהי לאהוב עיזים במשא ומתן המסע שהלקוח עובר איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה תהליך מסע הלקוח לקוחות רעים לקוחות משוגעים לשכנע בצורה נכונה לגרום למישהו להגיד לך לקוח מתנגד להצעת מחיר למכור ללקוח מוצר גרוע לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג לשכנע מישהו לתת בך אמון לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק איך להציג ללקוח מחיר? איך למכור את מוצר גרוע? לקוחות שלא מכירים את המוצר איזה מידע להציג ללקוח קודם? דרכי שכנוע בפרסומות לקוח מבטל עסקה לשכנע מישהו לא לריב למכור חוסר ידיעה כידיעה יכולות השכנוע וההשפעה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, קואצינג, קאוצינג בתחום זיהוי צרכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2349 שניות - עכשיו 19_11_2025 השעה 01:13:16 - wesi28