אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, יצירת קרבה עם לקוח, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בחורה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כושר שכנוע ושינוי עמדות, פרסומות, לשכנע לקנות, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע דוד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע אשה להיות איתך, זוגיות nlp, שכנוע ושינוי עמדות, מדריך אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, התמודדות עם התנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את הבעל, טיפים למכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות, אימון מכירות, NLP טיפול בחרדות, לשכנע את, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP פירוש, זיהוי מניפולציות בטקסט, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע את האשה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, להשפיע על תת המודע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מיומנויות שכנוע, NLP איך זה עובד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחיצירת קרבהקרבה עם לקוחלשכנעאיך ליצור קרבה עם לקוחלקוחותאיך למכור מוצר יקר ללקוחיצירת קרבה רגשיתלקוח אומר שהמוצר יקרהלקוח מתנגד למחירלקוח אומר יקר לילקוח מתנגד למחיריקר ללקוחאיך לגרום ללקוח שלךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע לקוחותאיך לשכנע לקוחלגרום ללקוחותאיך ליצור תחושת קרבה עם הלקוחלמה לגרום ללקוחהתנגדויות של לקוחהתנגדות של לקוחהתנגדויות לקוחהתנגדות לקוחאיך למכור ללקוחותמתי למכור ללקוחהלקוח אומרלאתר את הצרכים של הלקוחלמה לאתר את צרכי הלקוחאיתור הצרכים של הלקוחאיתור צרכים של הלקוחאיתור צרכים עם לקוחאיתור צרכים של לקוחאיתור צרכי הלקוחאיתור צרכי לקוחצרכים של לקוחצורך של לקוחצרכי הלקוחצרכי לקוחלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםלקוח פוטנציאלילקוח מתענייןמול לקוחותמול לקוחהלקוח רוצהאיך לגרום ללקוח שלך לקנותאיך לשכנע את הלקוח לקנותאיך לגרום ללקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לקנותאיך לשכנע לקוח לרכושלשכנע את הלקוח לרכושלשכנע לקוח שלך לקנותיצירתקרבה🔍הצג עוד...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה ... הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
...את העסק. למה כל העולם הוא סביבה תחרותית אחת גדולה? ראשית, חשוב להבין שכל העולם בנוי על תחרות. כל בחירה של אדם היא למעשה הכרעה בין מתחרים. כאשר אתה פותח מקרר, המאכלים בתוכו מתחרים על תשומת ליבך. כאשר אתה רואה טלוויזיה, התוכניות מתחרות על תשומת הלב שלך. אפילו צפייה בסרטון, כמו הסרטון הזה עצמו, היא החלטה שהתחרתה באינספור אפשרויות אחרות שיכולת לעשות באותו רגע. מכיוון שבני אדם תמיד רוצים להרגיש טוב יותר, כל מוצר, שירות או פעולה שרוצים שייבחרו על ידי הלקוח, נמצאים בתחרות מתמדת עם אינספור אלטרנטיבות. לדוגמה...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
...הביא כדוגמה סיפור מפורסם על אדם שחלם שיש אוצר מתחת לגשר מסוים. האדם הלך לאותו גשר וגילה שם שומר שמספר לו שגם הוא חלם על אוצר, אך שהאוצר נמצא דווקא בביתו של האיש שחיפש אותו. כשהאדם חזר לביתו, הוא אכן מצא את האוצר. מוסר ההשכל הוא שלפעמים הפתרונות לבעיות שלנו נמצאים קרוב הרבה יותר משאנחנו חושבים, ואין צורך לחפש פתרונות מורכבים או רחוקים כאשר ניתן פשוט לשפר את הקיים. מתי נכון לתת תשובה לשאלה עסקית? עוד נושא שאליעד דן בו הוא השאלה מתי נכון להתחיל לתת פתרונות מעשיים לבעיה עסקית. לדבריו, הרבה אנשים מנסים...
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
איך לגרום למישהו להיות בעדך? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע מישהו? איך לשתול מחשבה? איך להשפיע על אנשים?
...היא כיצד אפשר לגרום לאנשים להיות בעדך, לשכנע אותם, לגרום להם לאהוב אותך, ובאופן ספציפי, כיצד לשתול מחשבות ולהשפיע על אחרים כך שידווחו או יספרו דברים בצורה שמשרתת את האינטרסים שלך. האם אפשר לקבל דיווח שהוא גם עובדתי וגם מוטה לטובתך? לפי אליעד, קודם כל צריך להבין את המהות של דיווח. דיווח בהגדרה הוא מסירת עובדות, כלומר, תיאור מצב כפי שהוא קרה. לדוגמה, אם אדם מספר לך שיש אבק על השולחן, זה דיווח. הדיווח עצמו אמור להיות נייטרלי, בלי קשר לשאלה אם הוא בעדך או נגדך. לפי אליעד, דיווח כשלעצמו אינו יכול להיות...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
...כיצד פועלת הגישה השלישית - הצגת הטענה כמוגבלת למצב אחר? בגישה השלישית, אנחנו לא שוללים את דברי האדם השני, אלא ממקמים אותם בהקשר אחר. לדוגמה, אם מישהו טוען עכשיו יום, נוכל לומר לו: נכון, עכשיו יום במדינה אחרת שבה השעה היא יום, אך אצלנו כאן השעה לילה. בגישה זו, הצד השני לא מרגיש שהוא טועה, אלא מבין שדבריו נכונים בהקשר אחר. מתי נרצה להשתמש בכל גישה? הבחירה בגישה המתאימה תלויה במטרה שלנו: אם אנחנו רוצים לשמור על יחסים טובים ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, שבהן אנחנו לא שוללים את הטענות...
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
...ולא אחרת, מה היתרונות שבדבר. רק אם אתה יש לך את השכל של אלוהים, רק אם אתה בראת, רק אם אתה תכננת את מערכת ההפעלה של המוח ואתה יודע בדיוק את כל הפונקציות ואת כל התהליכים ואם אומרים לו ככה הוא חושב ככה רק אז אתה יכול להגיד אני באמת מומחה לשכנוע כי בראתי את המערכת, אני יודע איך עובדת המערכת כי אני יצרתי, אני תכננתי אותה, אני מהמתכננים שבה, אני בניתי את המנגנון אבל אם אתה לא מבין את המערכת כפי מה שהיוצר של המערכת מבין את המערכת אז אתה לא באמת מומחה לשכנוע. ואיך אתה יכול להיות מומחה לשכנוע מספר אחד בעולם...
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
ניהול דיונים, האם דוגמה היא הוכחה? מתי דוגמה היא הוכחה? סוגים של הוכחות, דוגמה או הוכחה, רטוריקה, ויכוחים, לוגיקה, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, הפרט לא מעיד על הכלל, הסקת מסקנות, לכל נברא יש בורא, שום דבר לא נוצר מעצמו
...מציין בהמשך את ההבחנה החשובה שאין לטעון כי פרט אחד מעיד על כלל רחב יותר. הכלל עצמו לא תמיד ניתן להוכיח דרך פרט יחיד. כך, במקרה של הדוגמה על היפני הרזה, כל פרט לא יכול להוות הוכחה לכלל. דוגמה כזו, גם אם היא נכונה, לא יכולה להיבחן כהוכחה עבור כלל רחב יותר. כדי להוכיח את הכלל, דרושה הוכחה ששופכת אור על כלל רחב שמכסה את כל האפשרויות והמצבים. האם הדוגמה יכולה לשמש כהוכחה במקרים אחרים? אליעד גם מציין את ההיבט הפילוסופי של השאלה, במיוחד בהקשר של טענות כמו הכל נוצר ממישהו או לכל נברא יש בורא. דוגמה שניתנת...
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
יחסי עבודה, אגו של הבוס, לפתור בעיות בעבודה, לשנות את הבוס, לשכנע את הבוס, להשפיע על הבוס, לשכנע בני אדם, יחסי עובדים, בעיות עם המעביד, להשפיע על אנשים, פסיכולוגיה הפוכה
...אתם תמלאו לו את האגו בדרכים אחרות הוא פחות יהיה באגו עליכם בדרכים הספציפיות. אני אתן לך טריק אם נגיד יש מישהו שמציק לך, אתה רוצה שהוא יפסיק להציק לך לפעמים מה שאתה צריך לעשות זה לעשות לו מאוד טוב ואז הוא יפחד להציק לך כי הוא יפחד שהוא יאבד את הטוב. זאת אומרת אם נגיד כל בוקר הייתם מתחילים להחמיא לו וזה ולא יודע מה, הוא היה מרגיש מאוד טוב ואז עושים לו כזה שאם הוא לא נחמד, מפסיקים להחמיא לו. אז הוא אומר רגע עכשיו אם אני לא אהיה נחמד הם לא יחמיאו לי יותר, הוא אומר אני מקבל יותר תועלת מזה שהם מחמיאים...
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
כסף, מנטורים לכסף, ממה עשית את הכסף שלך? מניפולציות של מנטורים לעסקים, בחירת יועץ עסקי, איך עשית את הכסף שלך? מה הניסיון העסקי שלך? איך לבחור מנטור? סנדלר לא הולך יחף, קורסים באינטרנט, לעשות כסף באינטרנט, לחלק עצות לאחרים
...והדרך היחידה שבה התלמידים שלו מרוויחים כסף היא על ידי יצירת קורסים משלהם על איך לעשות כסף באינטרנט. כך נוצרת שרשרת של אנשים שכל אחד מהם מלמד אחרים כיצד למכור את אותו הרעיון בדיוק, ללא מוצר ממשי מאחוריו. זאת תרמית, משום שההצלחה תלויה בכך שאחרים יקנו מהם את האשליה. מה ההבדל בין עסק אמיתי לבין עסקי אוויר? אליעד כהן מדגים היטב את ההבדל בין עסק אמיתי לעסקי אוויר: עסק אמיתי מוכר מוצר או שירות אמיתי שנותן ערך אמיתי ללקוחות מרוצים. למשל, אדם שהקים רשת חנויות לאופניים או רשת מסעדות מצליחה, יכול ללמד איך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת קרבה עם לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: יצירת קרבה עם לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, יצירת קרבה עם לקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות טיפול בהתנגדויות לקוח לתכנן הכנת חומרי שיווק לגרום ללקוחות להתחבר אליך לשכנע מישהו להתאהב תשתית שכנוע למכור מוצר קשה למכירה חוויית אמון לשכנע ילד להכין שיעורים איך לשכנע מישהו לעשות? למה לא רק להאמין במוצר? לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות איך לבנות טבלת יעדי מכירות? לשכנע אותה שאתה צודק העברת מסרים לתת מודע הגיוני למכור מוצר בהפסד לימודי nlp איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? בקשה לא הגיונית של לקוח איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? הדגמה ללקוחות איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך? לתמחר מוצר ביוקר איך לשכנע בוחרים להצביע לך? לאיזה לקוח למכור קודם? לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה להיות יועץ של הלקוח כמה הלקוח מוכן לשלם? טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות לגרום למישהו לא להטיל ספק לשכנע מישהו אחר להרגיש... ליצור חומרים למשפך שיווקי לגרום למישהו לאכול בריא איך ללמוד איך לשכנע אנשים? ללמוד דיבייט מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? איך ליצור אמון עם אנשים? למכור כשאין לך חשק למכור איך למכור נכון ולהרוויח יותר... ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? ייחודיות שיווקית מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? למכור בלי איש מכירות שכנוע תת ההכרה פחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח להוציא עיזים במשא ומתן לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר בוס כלקוח ניתוח טקסט משכנע לספק מוצר ללקוחות מתנגד לרכישת מוצר מחיר של מוצר להתקבל לעבודה כאיש מכירות ללמוד שיווק ומכירות איך למכור את מוצר גרוע? תהליך מסע הלקוח לקוח לא רוצה הזדהות מוצר בחינם לנתח חומרי שיווק של המתחרים משפך שיווקי אורגני למה מישהו מנסה לשכנע אחרים? איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? יציבות של לקוחות איך למכור סדנא? מתי לעצור את השיווק? שיטות שיווק מוצרי יוקרה הטבה ללקוח לקנות את המוצר שיווק יוצר ביקוש למתחרים להכיר את דרך החשיבה של הלקוח מוצר יחודי איך לטפל בהתנגדות לקוח? להבין את צרכי הלקוח איך לשכנע בוס? לקרוא ללקוח בשמו מנטורים לשיווק דיגיטלי למכור משהו בראיון עבודה איך לבנות מסע לקוח? עלויות שיווק בתור איש מכירות תהליך חיפוש לקוחות שלם עם המוצר מוצרים למכור לתת את המוצר בחינם איך לא לדפוק לקוח? לגרום למישהו לבקש ממך איזה מגוון מוצרים להחזיק במלאי? שיווק ישיר משא ומתן על המחיר לנהל צוות מכירות שאלות סינון צרכי הלקוח איך לגרום לאנשים להשתכנע? איך לשפר את אנשי המכירות? ביטול עסקה עם לקוח לגרום למישהו לספר לך מכירות או שיווק מוצר פחות טוב לא לדבר על המאפיינים של המוצר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שינוי עמדות, דמיון מודרך, מומחה מכירות בנושא יצירת קרבה עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 5.2734 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 23:53:52 - wesi28