אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגלות אמפתיה ללקוח ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגלות אמפתיה ללקוח, איך לשכנע, טכניקות משא ומתן, לימודי רטוריקה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע אשה להתחתן, מניפולציות בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP הפסקת עישון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בחורות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדות במכירה, רטוריקה, NLP טיפול, להתמודד עם התנגדות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, איך לשכנע בעל לעוד ילד, אימון מכירות, לשכנע אשה לחזור, טיפול זוגי nlp, NLP מאמרים, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה, כישורי שכנוע, לשכנע אמא, NLP טכניקות, טיפול בהתנגדות לקוח, nlp להורדה, nlp לימוד בחינם, NLP סדנא, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, ייעוץ רטורי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפים למכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגלות אמפתיה ללקוח, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לגלות אמפתיה ללקוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לשמר לקוח? המלצות של לקוחות בפייסבוק לקבל חשיפה לעוד לקוחות לשכנע ילד להכין שיעורים יועץ מקצועי או איש מכירות צרכי הלקוח אחרי רכישה תרתי משמע בשכנוע דוגמאות לשתילת מחשבות איך לשקר לקוח? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לבנות אסטרטגיה שיווקית לשכנע עובד לבצע איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר? לגרום למישהו להפסיק להאמין באלוהים סוגסטיה ושתילת מחשבות הצבת גבולות ללקוח לגרום ללקוח לומר כן לקוח מבקש הנחה מוגזמת איך לא להסכים עם לקוח? להיכנס לתת מודע שיטת מכירות איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה... לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מחיר סופי ללקוח לכתוב טקסט שיווקי ניהול המכירות והשיווק בארגון סדר לאתר את צרכי הלקוח הדרכת מכירות הצלחה בשכנוע ללמד אנשי מכירות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים להפוך את הלקוח לחבר להציע ללקוח תהליך מסע הלקוח דינאמיקה במשא ומתן nlp זו תרמית כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? בניית אמון מחדש מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? למה להכאיב ללקוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה... איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? מהן 3 המטרות של השיווק? לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו איך למכור את עצמך ללקוח? פיתוי לתת מודע מתי ליצור הזדהות? התנגדות מכירות לבנות עם הלקוח מערכת יחסים לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך חומרי שיווק כתובים יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות מניפולציה איכותית לגרום למישהו לכבד למכור פריט אקראי למישהו אקראי דוגמה לטקסט שכנוע שיווק נכון איפה ללמוד מכירות? להשפיע על רובוט למה לא לרמות לקוח? שיפור ביצועי קמפיין שיווקי תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לתמחר מוצר יותר יקר איך להתחבר עם לקוח? למכור ללקוחות מוצר לגרום לאנשים nlp פשוט למכור לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לא להסתיר לשכנע את עצמך לא לעשן ספרים על מכירות לנסות למכור ללקוח לשכנע מישהו להגיע דרכי שכנוע בפרסומות שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע הוצאות השיווק והמכירה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו ניתוח השיווק לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לגרום ללקוח להתחבר איתך טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים זיהוי התנגדות הלקוח קושי למכור מוצר כמה לנסות לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו להרגיש קירבה בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? לשכנע מטופלים לבוא אליך לשכנע אותי לגרום למישהו לומר איך לשכנע את האקסית? ייחודיות שיווקית אגרסיביות כלפי לקוח לגרום ללקוחות להמליץ עליך להסתדר בלי חומרי שיווק מוצר שירות לקוחות העלאת מחירים ללקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, אימון אישי, שכנוע בנושא לגלות אמפתיה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.1094 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 03:20:24 - wesi28