אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתמודד עם לקוח בעייתי ✔יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתמודד עם לקוח בעייתי, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע לקוחות, רטוריקה, טיפול זוגי nlp, אומנות הסוגסטיה, טכניקות משא ומתן, שפת גוף, ללמוד איך לשכנע, NLP עקרונות, לשכנע משקיע, nlp שינוי, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפול אישי, שיטות מכירה, לשכנע את חברה שלך, NLP הפסקת עישון, איך לכתוב טקסט משכנע, התמודדות עם התנגדויות קניה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, הגדלת מכירות, ניתוח טקסטים, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, לשכנע גבר, סוגסטיה, אמנות הנאום, מסרים לתת מודע, גישת NLP, NLP שפת גוף, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, איך למכור, nlp למתקדמים, התמודדות עם התנגדות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות?

קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת.

הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: "זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, " מומלץ לעצור ולשאול: "איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח?"

האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים?

אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום להשתמש בתחושת הבטן כדי להימנע מהעסקה לחלוטין, אפשר להיעזר באינטואיציה דווקא ככלי ליצירתיות, כלומר, לשאול את עצמנו: "למה העסקה הזו נראית לי בעייתית? אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהיא תהפוך לטובה?"

איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת?

אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי", ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: "איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח?"

למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או אולי להציע לו מוצר חלופי במחיר שמתאים לתקציב שלו. הגישה הזו דורשת יצירתיות, אך היא יכולה להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית.

מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים?

אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק ל"תבנית" שלהם. לקוח שנראה "בעייתי" או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים.

לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם "בעייתיים", יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך.

מדוע לקוחות "בעייתיים" יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים?

אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך.

למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: "אני גובה יותר כי אתה בעייתי, " אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך.

האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב?

אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם "לא טובים בתנאים מסוימים". כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה אפשר למצוא את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים.

לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כ"בעייתית", הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת לא משתלמת במחיר המקורי, אפשר לחשוב איך לשנות את המחיר, את השירות או את תנאי התשלום כדי להפוך אותה לכדאית.

האם ככל שיהיו יותר לקוחות כך יהיו פחות בעיות?

אליעד מוסיף פרספקטיבה נוספת ומציין שככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תוכל להיות בררן יותר ולבחור את הלקוחות הטובים ביותר עבורך. אך גם במצב כזה, אסור להיות מהיר מדי בלסווג לקוח כ"בעייתי" או עסקה כ"לא טובה". גם אם יהיו לך המון לקוחות טובים, עדיין היצירתיות והיכולת שלך להתמודד עם הבעייתיים יעניקו לך יתרון עצום.

לסיכום, כשאתה נתקל בלקוח או בעסקה שנראים בעייתיים, עומדות בפניך שתי אפשרויות מרכזיות:
  • לברוח מהעסקה או מהלקוח הבעייתי.
  • להיות יצירתי, לחפש איך להפוך את המצב הבעייתי לעסקה משתלמת וטובה.
הבחירה ביצירתיות תביא לך יתרון תחרותי משמעותי ותגדיל את הצלחת העסק שלך בטווח הארוך.
איך להתמודד עם עסקאות לא טובות ולקוחות בעייתיים?

שלום חברים

יש שתי דרכים להסתכל על עסקאות לא טובות ועל לקוחות בעייתיים. דרך אחת אומרת שאם אנחנו רוצים להצליח בחיים, ואם העסק שלנו רוצה לשגשג, עלינו להימנע ככל האפשר מעסקאות לא טובות ומלקוחות בעייתיים, כי הם עלולים לגרום לכאבי ראש ולהפסדים. אבל האם זה באמת נכון?

האם תמיד נכון להימנע מלקוחות ובעיות?

כמובן, עדיף להימנע מעסקאות לא טובות ולקוחות לא מתאימים. אבל יש דבר נוסף שצריך לשים אליו לב - הרבה פעמים אנחנו מעריכים, על סמך תחושת בטן, שלקוח מסוים הוא בעייתי או שהעסקה לא כדאית, ואז נשאלת השאלה: מה עושים?

שתי גישות אפשריות

1. לברוח מהעסקה - לומר לעצמנו: "הנה, יש לי אינטואיציה טובה, אני סומך עליה, ולכן אני לא נכנס לעסקה הזאת".

2. לנסות להיות יצירתיים - לבדוק איך אפשר להפוך את העסקה לרווחית ולהוציא ממנה משהו חיובי.

דוגמה מעשית

נניח שיש לנו מוצר שמחירו 1,000 שקלים, והגיע לקוח שמתעניין בו, אבל יש לו רק 500 שקלים.

האפשרות הראשונה היא לומר: "הלקוח הזה בעייתי, העסקה לא משתלמת לי, עדיף לוותר".

האפשרות השנייה היא לנסות לחשוב יצירתית ולשאול: איך בכל זאת ניתן להפוך את העסקה לרווחית כך שגם הלקוח יהיה מרוצה וגם העסק ייהנה?

כוח היצירתיות בעסקים

ככל שהעסק שלך יידע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה.

לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות משתלמים, וזה יעניק לך יתרון תחרותי.

למה עסקאות מורכבות עשויות להיות הכי משתלמות?

לפעמים העסקאות שאנשים מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות "בעייתיים" הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה את המורכבות של הלקוח.

לסיכום

ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כ"לא טובים". אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים שהופכים את העסקה לפחות משתלמת. אם תצליח לזהות ולשנות את התנאים, תוכל להפוך יותר עסקאות למוצלחות.

אז בפעם הבאה שאתה נתקל בעסקה שנראית בעייתית, יש לך שתי אפשרויות: לברוח - או לחשוב מחוץ לקופסה ולהפוך אותה להזדמנות. ככל שתהיה יצירתי יותר, כך תצליח יותר.

לקריאה נוספת, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושאים כמו "לקוחות בעייתיים", "עסקאות בעייתיות", "יצירתיות עם לקוחות" ועוד.

בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להתמודד עם לקוח בעייתי, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, להתמודד עם לקוח בעייתי, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מוצרים ברמה גבוה לשכנע אנשים בקלות לגרום למישהו להירגע לשכנע מישהו לא לחשוד ניהול מכירות בטלפון מניפולציות על לקוחות לגרום למישהו לא להתלונן עליך מה הלקוח באמת רוצה? הרגשת קרבה עם לקוח איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק? איך לעשות המון כסף במכירות? לגרום למישהו להרגיש אשם למכור מוצר בהפסד איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? לגרום למישהו לרגשות אשמה איך לשכנע אקסית? האם אפשר להצליח בעסק בלי למכור? סמנכל מכירות התלבטות של לקוח אסור ליצור הזדהות שיקולים בהצגת המחיר ללקוח לשכנע אישה לחשוב הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה לגרום למישהו לא להיפגע עולם המושגים של הלקוח למכור באינטרנט מודע או תת מודע לאהוב להתווכח עם לקוח לנסח משפט בצורה משכנעת לגרום למישהו להרגיש ייחודי איך זה לעבוד במכירות? ביצועים של משפך שיווקי לקוח צריך לחשוב על זה... לשכנע מישהו להקשיב למשהו ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט איך לשכנע מישהו לעשות משהו? התנגדויות במשא ומתן לגרום למישהו לרצות רק אותך לגרום למישהו לבקש עזרה לשכנע אותך לשכנע מישהו לאהוב אותך לשכנע את השופט למה חשוב ללקוח? לגרום למישהו לסמוך עליך לשכנע מצביעים להצביע לך מנהלי מכירות איך אפשר לשכנע? לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות איך להגיב ללקוח? לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי התנגדות במכירות בטלפון סדר לאתר את צרכי הלקוח איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה קושי למכור מוצר לא מושלם להציג מוצר לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לגרום ללקוחות לרצות אותך איך לעשות בירור צרכי הלקוח? איך לשכנע ילד לאכול ירקות? לגרום למישהו לאהוב את המראה שלך איך למכור עט? יעדי מכירות מלחיצים לענות ללקוח ששואל שאלה לשכנע בחור לא לאהוב בניית אסטרטגיה שיווקית שיווק למתחרים לתת ללקוחות להשתמש במוצר תורת המשחקים במשא ומתן ניהול מחלקת מכירות להתאים מוצר ללקוח לרמוז ללקוח מניפולציה רעה לשכנע מישהו לספר את האמת להדחיק בתת מודע איך לא לעשות ראפור? כמה חומרי שיווק להכין? לדבר ללקוחות שלך לקוח שחוזר בו מעסקה לגרום למישהו להסיר אחריות התנגדות הלקוח לקוח לא מאמין לאיש המכירות לגרום למישהו לכבד אותך לקוח מקבל הנחה לשכנע מישהו לא לאהוב אותך איך עושים סוגסטיה? יעדי מכירות ניהול מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך לקוח לא קונה ממך פרסום למוצרי יוקרה לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים איך למכור ללקוח מוצר? לשכנע פקידים מתי למכור בהפסד? לשכנע את הלקוח שהמוצר לרכוש מוצר לקוח מפחד להחליט מה לעשות כשאין לקוחות? לשכנע מישהו לחשוב עליך לגרום למישהו ליהנות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, מומחה שיווק, מומחה מכירות בנושאי להתמודד עם לקוח בעייתי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 22:11:45 - wesi28