אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתנגד ללקוח ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, להתנגד ללקוח, ספרים nlp, לשכנע את הילד, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, NLP עוגן, איך לשכנע אנשים לתרום, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp טריקים, דמיון מודרך nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, סודות ההשפעה, התניה קלאסית, לשכנע טוב, לדעת לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, nlp וחרדות, אסטרטגיות מכירה, להצליח למכור, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, איך ליצור הזדהות, לשכנע חברים לצאת, טיפים לשכנע, NLP מה זה, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע את הלקוח, רטוריקה, סודות המכירה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע לקוח לקנות, מיומנויות מכירה, אומנות השכנוע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, איך לגרום לאישה, לשכנע בחורה לשכב איתך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: להתנגד ללקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, להתנגד ללקוח, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אנשי מכירות עושים מניפולציות על לקוחות מחיר שוק של מוצר באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? להתמודד עם לקוח שמתלבט הצגת טווח מחירים ללקוח לשכנע מישהו להתחתן הכנת חומרים שיווקיים הפרת חוזה על ידי לקוח למכור ללקוח לאתר את צרכי הלקוח סודות השיווק באינטרנט nlp תת מודע מודע ותת מודע שיווק לעסק חדש הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה לשכנע מישהו לשכנע סמנכל שיווק איך להשיג אופי של איש מכירות? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? תשובה שלילית ללקוח למכור קורס באינטרנט מטרות במכירות להישחק במכירות שיווק עסקים תסריט שיחה עם לקוח nlp שכנוע לקוחות מתלוננים באינטרנט הצלחה במשא ומתן מה המוצר נותן ללקוח? האם להעלות את המחיר ללקוחות? שיווק אורגני בחינם טיפים לשכנוע לקוחות אימון מכירות שתילת מחשבה שלילית לגרום ללקוח להאמין בך משא ומתן על מחיר יכולת רטורית צוות מכירות לוגיקה של ניהול משא ומתן מי מתאים להיות איש מכירות? לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? איך לשווק מוצר? איך לפנות ללקוח? למה הלקוח לא סוגר עסקה? ארגון המידע של מחלקת המכירות שיווק ועזרי מכירה הפרת הסכמים על ידי לקוחות לגרום לאיש המכירות שלך לגרום למישהו להניח לך למה לתת הנחה ללקוח? מניעי הרכישה של הלקוח למכור בפעם הראשונה לשכנע מישהו לספר לך לראיין איש מכירות אמון אישי שיווק תקלה יזומה במוצרים לשקר ללקוח לבנות אמון עם לקוח אני לא מצליח למכור לגרום ללקוח לרצות לרכוש היכרות עם לקוחות ניהול מנהלי מכירות איך לדעת מתי הלקוח משקר? איך לעשות מניפולציה? מה הלקוח שלך רוצה? שיקולים בבחירת מנהל שיווק ליצור את חומרי השיווק המתאימים מכירות ושכנוע לכתוב נאום משכנע ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק איך לתת הנחה ללקוח? מה הכי חשוב להסביר ללקוח? לעמוד בעומס לקוחות לגרום ללקוחות לרדוף אחריך להיות איש מכירות תותח לא להסתיר מידע מהלקוח לשכנע מישהו לומר איזה שיטת שכנוע עדיפה? לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך מה התת מודע חושב? לקוח לא מרוצה לשכנע אנשים להאמין מוצר שלא כלכלי למכור אותו לשכנע אותה שאתה צודק לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות להשפיע על מישהו להקטין את עלויות השיווק מוצר יקר מידי התאמת מוצר יוצר אמון איך למכור נכון ולהרוויח יותר... איך להגיב ללקוח? להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה מנהל שיווק מה זה שיווק טוב? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? יחסי מוכר לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיווק, דמיון מודרך, שיפור מכירות בתחום להתנגד ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7676 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 03:37:56 - wesi28