אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל משא ומתן עם לקוח ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לנהל משא ומתן עם לקוח, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP למטפלים, הגדלת המכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, אימון אישי לפוליטיקאים, מאמן אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע את עצמי ללמוד, שתילת מחשבה, nlp הפרעות אכילה, פרסומות, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP הפסקת עישון, NLP הרצאות, שכנוע עצמי, איך לגרום לאישה, לשכנע בחורה לצאת איתך, איך לשכנע עובדת, לשכנע בוויכוח, NLP תרגילים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, יועץ תקשורת, לשכנע את הבוס, הזדהות רגשית, אומנות התקשורת, תשובות בראיון, לשכנע שכנה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את האשה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לנהל משא ומתן עם לקוח, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, לנהל משא ומתן עם לקוח, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר מתי לחשוף את המחיר ללקוח? למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... איך למכור את המוצר הכי יקר? סוגים של שאלות של לקוחות ניהול משא ומתן על מחיר לגרום ללקוח להחליט לקנות איך לא לגרום למישהו להרגיש רע? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח לשתול מחשבות בת מודע שיווק לשוק חדש לשאול את הלקוח מה הוא רוצה לספק ערך ללקוח שיווק לטווח הקצר הזדהות מלאה לשכנע את הפקיד מומחה במכירות לשכנע מישהו להיקשר למשהו איך לגרום למישהו לקנות ממך? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע עובד בעבודה נולדת איש מכירות פסיכולוגיה מול nlp להציע ללקוח מספר הצעות לקוחות קיימים למכור את המוצר הכי יקר שיש קורס מכירות ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע מניפולציות במכירות למכור מוצר לא מוגמר השקעה במכירות שאלות הסינון של הלקוח למה לשאול את הלקוח שאלות? בעד ונגד nlp התנגדויות לקוח מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו להצביע לשכנע אישה לגרום למישהו לשתף מאפיינים טכניים של מוצר איך לדבר עם לקוח? לשכנע פקידים לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית מהי התנגדות הלקוחות? תיעוד המידע של מחלקת המכירות איך למכור את עצמך ללקוח? לגרום למישהו לקנא לגרום למישהו לומר לך את האמת איך לשכנע פקידים? השפעה גלויה התת מודע שלך לשכנע מישהו להירגע לזהות את סוג הלקוח המוצר שלך יקר לבנות תהליך שיווק האם המוצר מתאים ללקוח? להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? לתת ללקוח איך לשכנע את הלקוח? לגרום למישהו לשנוא את עצמו מומחה מכירות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? להתקבל למנהל מכירות שאלות נפוצות של לקוחות שיווק יוצר ביקוש שאלות ראיון עבודה מכירות מניפולציות של מחזירים בתשובה מה כדאי להסביר ללקוח? סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה משבר אמון אחרי בגידה לקוח לחץ על לקוח להתגונן משכנוע לא רוצה מוצר להתייחס ללקוח כמו לחבר ממי לא ללמוד nlp? למה הלקוח שונא אותך? הגדלת לקוחות מי מתאים לעבוד במכירות? מה הלקוח מקבל מהמוצר? לצמצם את סל המוצרים למכור את שיחת המכירה איך להחזיר אמון? לטפל בהתנגדות של הלקוח לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה איך למכור מחיר יקר? להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות באיזה מוצר להתמקד? כתיבה שיווקית חרדה של איש מכירות חשדנות של לקוח להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות תת מודע והצלחה להתמודד עם קושי למכור לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה... לקוחות ממליצים עליך מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, קואצ'ר, מאמן עיסקי בנושאי לנהל משא ומתן עם לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0469 שניות - עכשיו 23_11_2025 השעה 08:37:37 - wesi28