אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות יותר שיווק, לשכנע אנשים בכל דבר, nlp טכניקה, הזדהות רגשית, עזרה איך לשכנע, לשכנע אשה לחזור, לשכנע אנשים לקנות מוצר, nlp למומחים, nlp טריקים, שכנוע עצמי, NLP מאמרים, איך לשכנע טוב, איך לשכנע אנשים לבחור בך, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע את אמא, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע בנות, להתראיין לטלוויזיה, איך לשכנע לקוח לקנות, מסרים לתת מודע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות מכירה, nlp לימודי, לשכנע בחורה לצאת איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, לשכנע אנשים לבחור בך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע לקנות, איך למכור מוצר, טיפול בהתנגדויות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, אימון nlp, איך לשכנע את ההורים, טכניקת nlp, ראיון בתקשורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀מה זה שיווקלמה לעשות שיווקשיווקאיך לעשות שיווקשיווק סמוישיווק עקיףשיווק ומכירותשיווק עצמיאיזה חומרי שיווקחומרים שיווקייםחומר שיווקיתהליכי שיווקתהליך שיווקמה זה משפך שיווקילמה לעשות שיווק ללקוחותשיווק גלוימה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובדשיווק ישירהאם לעשות שיווק כשיש המון ביקושאיך ליצור חומרי שיווקיצירת חומרים שיווקייםאיך לעשות שיווק ללקוחות חדשיםיצירת חומר שיווקייצירת חומרי שיווקיעוץ שיווקימנהלי שיווקאנשי שיווקאיך לעשות שיווק באינטרנטמנהל שיווקאיש שיווקאיזה סרטון שיווקי לעשותייחודיות שיווקיתאיך להתחיל לעשות שיווקבידול שיווקינישה שיווקיתהאם להמשיך לעשות שיווקקמפיינים שיווקייםקמפיין שיווקישיווק נכוןתהליך שיווקימתי לא לעשות שיווקמתי להכין חומרי שיווקהכנת חומרים שיווקייםאסטרטגיה שיווקיתהכנת חומר שיווקיהכנת חומרי שיווקמה זה שיווק טובמסרים שיווקייםלהשקיע בשיווקמסרים שיווקיםמה זה שיווק שותפיםעלויות השיווקשיווקיחומרישיווקיים🔍הצג עוד...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
...ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך? ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה. והשאלה...
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
הדרכה להורים, איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לא לצעוק? לגרום לילד להתנהג בצורה בוגרת, לחנך ילד נכון, איך להעיר לילד? איך לגרום לילד לחשוב? איך לגרום לילד להירגע? בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים
...כאשר הילד מבין שהוא מגיב מתוך הנחות אלו, ניתן לעבוד איתו על כך שיש דרכים נוספות וטובות יותר להתמודד עם המציאות, במקום לצעוק או להתרגז. מדוע חשוב ללמד את הילד להטיל ספק ברגשות ובמחשבות שלו? אליעד כהן מסביר שהמיומנות החשובה ביותר שניתן ללמד ילד היא היכולת להטיל ספק במה שהוא מרגיש וחושב. אם הילדה אומרת זה מגעיל אותי, ההורה יכול לעזור לה לבחון את זה - האם זה באמת מגעיל, או שזה רק נראה לה מגעיל? אולי הטעם דווקא טעים לה, ורק המראה מפריע לה? ככל שהילד לומד לשאול את עצמו שאלות אלו, הוא יוכל להירגע ולהתמודד...
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
שכנוע עצמי, איך ליצור מוטיבציה עצמית? איך לשתול לעצמך מחשבה? איך להשפיע על עצמך? איך להתמיד? איך לא להתייאש? איך לייצר כוח רצון? איך ליצור התמדה ונחישות? לעשות ספורט, לרדת במשקל, לעשות דיאטה
...תועלת מיידית בכל פעולה? אליעד מסביר שכדי לשכנע את עצמך לבצע פעולה לאורך זמן, אתה צריך למצוא תועלת מיידית, משהו שתרגיש בו באותו רגע. לדוגמה, כשאדם עושה אימון ספורטיבי של חמש דקות בלבד, הוא יכול להגיד לעצמו שבאותו רגע הוא מחזק את השרירים שלו, גם אם עדיין אין ירידה במשקל. הדגש הוא תמיד על מציאת תועלת מיידית, אפילו קטנה, שתשאיר את האדם עם תחושת הצלחה ומוטיבציה להמשיך. איך להפוך תועלת ארוכת טווח לתועלת מיידית? אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי חיסכון כספי. אדם שרוצה לחסוך מיליון שקל עלול להתייאש אם הוא יבדוק...
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
...אלא גם ירגיש שהוא בחר אותה באופן עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה. לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה? שאלת המפתח מה אתה רוצה? היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה חייב להיות חכם ומדוד. לפעמים עדיף לא לשאול ישירות, אלא לכוון את האדם השני בצורה עקיפה, כך שהוא עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו. לדעת מתי להשתמש בשאלה הישירה ומתי להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. ניהול משא...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
...להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על יתרונות. שיווק נכון מציג את היכולות בצורה שמושכת את הלקוח. בידול עסקי ומיתוג יכולים ליצור יתרונות מדומים, אך לא תמיד יש בכך צורך. הלקוח רוצה פתרון לצורך שלו, ואתה צריך להציע את היכולות הנדרשות, לא את היתרונות על פני אחרים. איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות...
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
שכנוע ובחירה חופשית, האם אפשר לשכנע כל אחד? המהות של השכנוע, אין אפשרות לשכנע, יש אפשרות לשכנע, בחירה חופשית, חופש הבחירה, רצון חופשי, סיבתיות ואקראיות, סיבה ותוצאה
...סיבות ונסיבות, או שאולי בכלל אין שום קשר סיבתי בין הדברים והוא יצליח או ייכשל במקרה. האם יש קשר ברור בין האירועים, או שהכל מקרי? אליעד מציין כי הרבה פעמים אנשים חושבים שיש קשר בין אירועים רק משום שהם מתרחשים במקביל. למשל, אם בתקופת ראש ממשלה מסוים יש יותר בזבוזים, אנשים יכולים לטעון כי הוא האחראי לכך. אבל במציאות, יכול להיות שהאירועים התרחשו במקביל במקרה, ללא קשר סיבתי אמיתי. כך גם לגבי שכנוע - יכול להיות שמישהו השתכנע במקרה, ולא בגלל מאמצי השכנוע. הוא נותן דוגמה של אדם שנפגע בתאונת דרכים. האם התאונה...
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
...שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ואיש המכירות מציין בפניו שהרכב הזה הוא הרכב הטוב בעולם בגלל שיש לו מערכת ABS עם EPS אוטומטי. זו מערכת נהדרת, אבל האם זה באמת מה שהלקוח רוצה לשמוע? האם המידע הזה לבד משכנע אותו לרכוש את הרכב? התשובה היא: לא בהכרח. מדוע? משום שהלקוח לא קונה את הרכב בגלל מערכת ABS או EPS, אלא בגלל מה שהמערכת הזאת עושה עבורו. לדוגמה, אם איש המכירות היה אומר לו: הרכב הזה מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת שמונעת החלקה בכביש רטוב ומסייעת לך לשמור על שליטה גם בתנאי דרך קשים. זה אומר שתוכל לנהוג בביטחון...
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
יעדי מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה למכירות
...עצמו. אליעד: נכון ומאיזה בחינה זה כן טוב? ש: שזה יכול לפקס אותו יותר. אליעד: יפה עכשיו השאלה היא האם זה הכי טוב, זאת אומרת בן אדם נגיד שרוצה להעלות לעצמו את המוטיבציה הוא אומר לעצמו היום נגיד אני מציב לעצמי רף למכור אלף דולר נגיד. ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן. אליעד: השאלה אבל האם זה האידיאל האם לקבוע לעצמך מטרה האם זה האידיאל מה אתה אומר? ש: לדעתי בדרך זה כי אין בהתחלה אבל האידיאל זה להגיע למצב שאתה מקבל כל כך הרבה פניות שאתה כבר. אליעד: מה הקשר רגע בא נניח שאתה מקבל כל היום פניות אז...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
...נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר. במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים. האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות. האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות. חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה. שאל את עצמך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לעשות יותר שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות יותר שיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לעשות יותר שיווק, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע לקוח לנהל משא ומתן על שכר למה לקוח צריך לחשוב על זה... איך למכור מוצר בעייתי? להאמין במוצר של עצמך לקוח שדופק ברז מרגיש שהמוצר יקר לשכנע ילד לאהוב חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה איפה ללמוד nlp? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך ליצור לקוחות חוזרים? לענות ללקוח ששואל שאלה מניפולציות של מנטורים לכסף איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן? עזרי מכירה לאיש מכירות ביבי נתניהו כאיש מכירות טכניקות של nlp איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לגרום לאנשי המכירות למכור איך לאהוב עבודה במכירות? תמחור עסקה מול לקוחות למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? טעויות של מכירות התאמת המחיר ללקוח סודות השכנוע למתקדמים לומר ללקוח את האמת יצירת חומר שיווקי שכנוע של פוליטיקאים איך מנטור מכירות משכנע עסקים? לשכנע אנשים להאמין באיזה מילים להסביר ללקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? מוצרים לא איכותיים איך ליצור הזדהות עם לקוח? מה השווי האמיתי של המוצר? לקוח חושש לעשות טעות חוסר ההשפעה של ברק אובמה אמון אחרי בגידה התלבטות של לקוח מילוי צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? לקנות בזול ולמכור ביוקר צרכי הלקוח אחרי רכישה סדנא למכירות לקרוא ללקוח בשמו איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? להצליח למכור ללקוח להוביל לקוח יצירתית במכירות האם איש מכירות טוב? השפעה גלויה על המודעות של הלקוח בתור איש מכירות מה זה מכירות? לשכנע אנשים לשנות את דעתם האם לתת אמון? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך להביא עוד לקוחות לעסק למה ראפור רע? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע מישהו לרצות אותך נתינת אמון מה הכי חשוב ללקוח? תת מודע או מודע היצע וביקוש מול לקוחות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לגרום למישהו לריב עם מישהו היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר כמה המוצר באמת שווה? מניפולציות של גורואים לכסף לנסח משפט משכנע לפתח שיחה עם לקוחות עבודה בתור איש מכירות מניפולציות של הקורונה לאהוב מוצר שיטות ליצירת ראפור הכפשות של לקוחות ליצור אמון עם הלקוח לבחור חברת שיווק איך יוצרים שכנוע עצמי? למכור קרח לגרום למישהו להסכים איתך למה הלקוח רוצה רק להתכתב? הבעת הזדהות עם התנגדות לשכנע עובדים להקשיב לך roi שיווקי איך לא להזדהות עם מישהו? איך לשקר לקוח? למה חשוב ללקוח? מוצרי מזון לקוח מנהל מכירות הסרטון השיווקי הראשון שלך הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן עיסקי, קאוצינג בנושא לעשות יותר שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4688 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 22:51:56 - wesi28