אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות שיווק ✔למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות שיווק, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, אימון אישי לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, דיבייט, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, טיפים למכירות, לשכנע הורים, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, דיבייטינג, מומחה במכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי ללמוד, לשכנע את בעלי, דמיון מודרך, לשכנע משקיע, רטוריקה, איך לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, דמיון מודרך nlp, איך לשכנע גבר, איך לשכנע את אשתי, איך לשכנע את הבוס, איך לשכנע אנשים בטלפון, איך למכור יותר, להתכונן לראיון, לשכנע את עצמי, שתילת מחשבה, NLP עוגן, איך לשכנע אשה לחזור, איך לגרום לאנשים, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות בארגון? ונסביר למה חשוב לעשות שיווק? ואיך לעשות שיווק בצורה יעילה? ומה זה שיווק יעיל? ומה זה שיווק לא יעיל? ועוד...

אז קודם כל נבין, מהי התייעלות? אז, לעשות דברים בצורה יעילה, פירושו, לעשות דברים בצורה שמביאה יותר תועלת בפחות משאבים. דהיינו, למצוא את הדרך לעשות רצף של פעולות, שהעלות לעשות את הפעולות, תהיה יותר קטנה ותצרוך פחות משאבים ותשיג תוצאות זהות או גדולות יותר.

לעשות דברים בצורה לא יעילה, פירושו, לעשות רצף של פעולות, שצורכות המון משאבים ושמביאות תועלת מסוימת, שניתן להשיג את אותה התוצאה או תוצאה טובה יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים.

אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק.

לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר לשתות מים. אבל מצד שני, בטווח הרחוק, הרבה יותר יעיל כיום לשתות מים בברז, מאשר ללכת לבאר לשתות מים.

במילים אחרות, היו היה איש שכל היום הלך לבאר המים לשתות מים. יום אחד נמאס לאותו האיש ללכת לבאר המים לשתות מים, כי הוא היה עצלן ולא התחשק לו כל יום ללכת לבאר המים לשתות מים ואז הוא החליט להשקיע משאבים לבנות תעלת מים שבסופו של דבר הפכה לברז מים בבית שלו. אז נכון שלבנות את ברז המים, זה צרך המון משאבים. אבל בסוף, זה חסך המון משאבים אחרים.

כך גם ניתן לראות לגבי כל המצאה אחרת. שהאדם העצלן, נמאס לו להדליק מדורה, אז הוא התאמץ והמציא את החשמל. ונמאס לו לרכב על חמור, אז הוא המציא את הרכב ואת המטוס וכולי.

במילים אחרות, לוקחים תוצאה רצויה, משקיעים המון משאבים כדי לקצר בטווח הרחוק, את העלות של הביצוע שלה וכדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי.

ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה יותר טובה ויעילה בטווח הרחוק. לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר.

במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

כמו כן, יש דברים שהרבה יותר קל להסביר באמצעות סרטון ומצגת, אפילו במקביל לאיש מכירות אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי.

במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות.

ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את איש המכירות. והשיווק, אמור להחליף את איש המכירות.

וגם כאן יש 2 סוגי שיווק. יש שיווק שמנסה למכור ולהביא לידים למכירות והשיווק הזה מתמקד בלפרסם את המוצר. ולשיווק הזה צריכים תמיד איש מכירות, שימכור את המוצר ללקוחות שבאים מהשיווק.

אבל יש שיווק, שהשיווק עצמו עוסק לא בלקרוא לאנשים לקנות, אלא לגרום לאנשים לטעום מהמוצר, להשתמש במוצר, להכיר את המוצר, ליצור ללקוחות רצון לקנות את המוצר, גם בלי לקרוא להם לקנות. שיווק יעיל וטוב, יהיה שיווק, שהופך את איש המכירות למיותר, בהגזמה.

דהיינו, שכל דבר שאיש המכירות יכול ורוצה להסביר, הכל יהיו חומרי שיווק שיסבירו את זה במקומו.

שים לעצמך מטרה, לא לעשות את אותה הפעולה, פעמיים. ולכן, אם אתה בתור איש המכירות, או אם איש המכירות שלך שאתה כל חודש משלם לו כסף, אם הוא עושה שוב ושוב את אותה הפעולה, להסביר שוב ושוב את אותם ההסברים, לענות ללקוחות שוב ושוב על אותן השאלות, אז תיצור חומרי שיווק, שיסבירו את זה במקום איש המכירות.

ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי.

ואיך? תשובה: כנ"ל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות רובוט שיעשה את זה. דהיינו, להתחיל בלהכין חומרי שיווק, דהיינו, הסברים, שיחליפו את איש המכירות בטווח הארוך וכולי.

מה שכן, להתייעל דורש משאבים. כי תכלית ההתייעלות, היא חיסכון במשאבים. אבל כדי להתייעל, צריך הרבה משאבים, שבטווח הרחוק, אמורים להחזיר את עצמם בתוספת רווח וכולי. וגם את חומרי השיווק, צריך לדעת ליצור בצורה יעילה וזה כמובן עוד נושא אחר...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות שיווק, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לעשות שיווק, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ראפור של מנטורים התנגדויות בזמן מכירות בטלפון טעויות בניהול משא ומתן לשכנע ילד להירגע למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? לשכנע מישהו אחר לאהוב לגרום ללקוח להיות נאמן לגרום למישהו להבין דברים המוצרים של המתחרים מה רע בהצבת יעדי מכירות? ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו לשכוח איך להציג ללקוח הנחה? לנהל משא ומתן מוכרים ללקוח הצגת מחיר ללקוח להטעות את הלקוח יצירת אמון עם לקוח להאמין במוצר של עצמך לגרום למישהו לאהוב רק אותך החזר השקעה בשיווק לקוחות שמכירים את המותג שלך לקוח שונא אותך איך לשכנע לקוחות? ביטחון עצמי של איש מכירות למכור מוצר בלי מצב רוח מומחה ל nlp איש מכירות כריזמטי לשפר יכולות שכנוע שכנוע מוחלט אני צריך למכור לקבל את ההצעה של הלקוח איך להשפיע על אנשים? איך לא לשכנע אנשים? יחסי אמון להפוך את הלקוח לחבר שאלה סגורה של לקוח להרוויח ממכירת מוצרים זולים איש מכירות צריך לדעת לשקר מוצר בהתנגדות לחץ על הלקוח המוצר יעזור ללקוח ניתוח השיווק מחזור המכירות מטפל ב nlp לגרום לאקס לתת בך אמון להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת לשכנע בחורות שאני רוצה קורס לשכנוע באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? ניהול המכירות והשיווק בארגון סודות התת מודע עקרונות שירות לקוחות לקוח מתלונן לגרום למישהו לסמוך עליך לשכנע מישהו להתייחס להרחיב את המשפך השיווקי תרתי משמע בשתילת מחשבות לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה איך להצליח במכירות? למכור למינימליסט לשכנע מישהו להתגעגע אליך לגרום למישהו להתייחס אליך בכבוד לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו לגרום למישהו להפסיק להאמין באמונות תפלות למה חשוב ללמוד מכירות? להתמודד עם התנגדות של לקוחות נקודת הקושי של הלקוח לקבל החלטה למכור בלי להתאמץ מניפולציות של מנטורים לשיווק יחסי לקוח ומוכר לגרום למישהו להשתכנע ברעיון למכור מוצר ליצור ללקוח רצון חדש להרגיש בנוח למכור לשכנע למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? למה חשוב ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח לשכנע ולמכור איך לדעת מה התקציב של הלקוח? לגרום ללקוח להחליט לקנות לפנות ללקוח בשמו הפרטי מתי ליצור כאב ללקוח? למה חשוב לתת הדרכה לאנשי המכירות? אין למוצר שלי מתחרים משא ומתן על המחיר למה לא רק לאהוב את המוצר? למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? להתמודד עם התנגדויות במכירות תחושת אמון לשכנע ילדים לאכול ליצור הרמוניה עם לקוח לאיזה לקוחות לשווק? לגרום למישהו להיקשר איש מכירות מצוין מהות וצורה בשכנוע שכנוע עובדים איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? למה שלקוחות יבואו אליך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אוטוסוגסטיה, טיפים, קאוצינג בתחום לעשות שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5000 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 08:27:46 - wesi28