אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות שיווק ✔שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לעשות שיווק, טכניקות nlp, הכוח לשכנע, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, אימון אישי, איך לשכנע גבר להביא ילד, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לימודי שכנוע, NLP תוצאות, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, איך לשכנע את המפקד, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, שפת גוף, דיבייטינג, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, NLP פוביה, שיטות לטיפול בהתנגדויות קניה, הבסיס למכירות nlp, טיפים למכירות, לשכנע בן אדם, NLP הרצאות, איך לשכנע גבר להיות איתך, איך למכור מוצר, סודות ההשפעה, להתמודד עם התנגדויות מכירה, להתראיין נכון, שיטות nlp, nlp בעברית, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע פירוש, NLP שיטות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, דמיון מודרך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק?

אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ואני אסביר.

נניח שיש לך מאה מוצרים ויש לך 1000 לקוחות שרוצים לקנות את המוצר שלך. האם יהיה נכון לומר שיש לך יותר ביקוש מאשר היצע? לכאורה כן. כי אתה מציע מאה מוצרים, ובפועל יש לך 1000 לקוחות. אבל כמובן שזאת לא כל האמת.

כי ננסה לשאול את זה בדרך אחרת. נניח שיש לך מאה מוצרים ו 1000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך. נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע.

אבל כמובן שזאת לא תהיה האמת. כי אם יהיו לך פי מאה לקוחות, כנראה שתוכל להעלות את המחיר שלך ולהרוויח יותר כסף על אותם מאה מוצרים. דהיינו, נניח שיש לך מאה מוצרים בלבד, הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך.

נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה מוכר בית 1 ב 1M ש"ח, אז ככל שיהיו לך יותר לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, ככה תוכל להעלות את המחיר של המוצר שלך, שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך.

במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם יהיה לך עוד ביקוש. ויכול להיות שיש לך מספיק ביקוש למחיר שאתה מוכר כרגע, אבל אם תעלה את המחיר, לא יהיה לך מספיק ביקוש. לכן אף פעם אין לך מספיק ביקוש, למחיר יותר גבוה.

כל שכן, אם אתה לא מצליח למכור במחיר ובכמות שאתה כן רוצה למכור, שבמצב כזה, אם יהיה לך יותר ביקוש, כנראה שתוכל למכור ביותר מחיר, או באותו המחיר יותר יחידות, או אפילו יותר יחידות בפחות מחיר. אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד יותר טוב.

כי בעיקרון, יש מצבים שעוד ביקוש יכול לגרום לך נזק. לדוגמה, אם תהיה חייב למכור המון יחידות, ברמה שאתה לא יכול לעמוד בקצב הייצור, שאז לדוגמה אתה יכול לקרוס. או לדוגמה שיהיה לך המון ביקוש אבל באמצעות בניית משפך שיווקי גרוע, שמביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת.

אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה שתהיה לך יותר תועלת מאשר נזק. ולכן כנראה ששיווק יעזור לך, תמיד. כמובן שלא כל שיווק, כנ"ל, לא שיווק שיביא לך המון לקוחות לא רלוונטיים, שהעלות לטפל בהם יכולה להיות גדולה מהתועלת שהם יביאו. אבל תמיד כדאי לעשות שיווק טוב להביא לקוחות טובים.

וכמובן שיש נקודת מבט נוספת, והיא שיש מצבים שלמרות שעוד ביקוש יעזור לך, הרי שלא כדאי לך לעשות שיווק. ומתי זה יקרה? תשובה: זה יקרה אם העלות שלך להביא עוד לקוחות טובים, גדולה מהתועלת שלך מכך שאתה מביא עוד לקוחות טובים.

לדוגמה, נניח שהעלות שלך להביא לקוח חדש, היא 100 ש"ח, ונניח שהתועלת שאתה מקבל מכך שאתה מביא עוד לקוח חדש היא לא יותר מאשר 100 ש"ח, הרי שלא כדאי לך לעשות עוד שיווק בדרך שבה אתה עושה שיווק עד כה.

כי זה נכון שאם יהיה לך יותר ביקוש, של לקוחות טובים, הרי שכנראה שתמיד תהיה לך מכך עוד תועלת, כי לצורך העניין לכל הפחות תוכל להעלות את המחיר, אבל מצד שני, צריך להפריד בין השאלה, האם תהיה לך תועלת מכך שיהיה לך יותר ביקוש, לבין השאלה, כמה יעלה לך ליצור עוד ביקוש, והאם העלות ליצור עוד ביקוש, שווה את התועלת שלך, בכך שתיצור עוד ביקוש.

כי יתכן, שהעלות שלך ליצור עוד ביקוש, לא שווה את התועלת שאתה תקבל כרגע מליצור לך עוד ביקוש.

ולכן אם הגעת למצב שהעלות שלך להביא עוד לקוחות, לא שווה את התועלת שלך להביא עוד לקוחות, אז אתה צריך לחשב מסלול מחדש, לגבי שיטת השיווק שלך. ואתה צריך לחשוב מה לעשות כדי לעשות שיווק יותר חכם כדי שהעלות של השיווק, תהיה שווה את התועלת של השיווק.

אבל בטוח נכון, שעוד ביקוש, תמיד כנראה שיביא לך עוד תועלת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לעשות שיווק, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לעשות שיווק, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מכירות ושכנוע מוצרים למכור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח להתמודד עם לקוחות בעייתיים איך לא לדפוק לקוח? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך אפשר לשכנע אנשים? לגרום למישהו להרגיש טוב לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך הרמוניה עם לקוח להיות כנה עם לקוח מניפולציות של מנהיגי כתות ביטחון עצמי של איש מכירות למכור ללקוח את שיחת המכירה לענות לשאלה של לקוח בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? איש מכירות עשיר הסוד לאנשי מכירות אסטרטגיות שיווק הצגת מידע ללקוח איך לשכנע אנשים שאתה חכם? איך לעודד עובדים למכור יותר... להתמודד עם מצב של קושי למכור לקוח חשדן עלויות של מוצר קורס nlp לגרום למישהו ללכת מיתוג מוצר יקר לקנות את האמון של הלקוח לתת אמון מחדש אחרי בגידה מניפולציות פרסומיות מה הלקוח רוצה? איש מכירות שקרן למכור למינימליסט איך להציג ללקוח הנחה? לקבל הנחה על מוצר למדוד את איכות השיווק איך לדעת מתי הלקוח משקר? מריבה עם לקוח לקוחות במהירות לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה ראיון עבודה כאיש מכירות התנגדות של הלקוח לשכנע לקוח עצוב לתכנן את מסע הלקוח הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף המשפך השיווקי לא עובד לקוח לא רוכש מוצר יקר מחלקת מכירות נשים בפרסומות בטלוויזיה מניפולציה עצמית שיטות שכנוע אנשים לגרום למישהו לא לחזר אחריך מכירות מדלת לדלת לקוח ביטל את העסקה איך לשכנע בחור? מסמך שיווקי סרטון שיווקי תזמון הצגת המחיר ללקוח להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות לרמוז ללקוח לגרום למישהו ברעיון טקטיקות משא ומתן פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים להסביר ללקוח את המחיר להתמחות במכירות לקוח של המתחרים מניפולציות רגשיות פרסום למוצרי יוקרה למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? להפוך את הלקוח לחבר מעורבות רגשית מול לקוח לשכנע מישהו לעשות דיאטה לשכנע שאתה איש מקצוע ראפור עם התת מודע האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף קורס שכנוע ניהול מנהלי מכירות האם אפשר למכור בלי לשקר בכלל? לחשוף ללקוח את המחיר ניהול משא ומתן עם אויב מכירות ללקוח איך למכור משהו למישהו? לשכנע מישהו לשנוא אדם להשיג המלצות של לקוחות לגרום ללקוח להבין את התמחור איך להאמין במוצר שלי? לקוח רוצה התחייבות על תוצאות לקוחות אקראיים למכור כשאתה בלחץ לגרום למישהו לרצות להיות איתך לתכנן הכנת חומרי שיווק סוגסטיה איך לשכנע בבית המשפט? באיזה מילים להסביר ללקוח? לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו מתי לא לשכנע? איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? לשכנע מישהו להפליל את עצמו עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת מכירות, מומחה בשיווק, משא ומתן בנושאי לעשות שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7803 שניות - עכשיו 20_10_2025 השעה 03:29:11 - wesi28