אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, NLP איך זה עובד, התמודדות בראיון, NLP תקשורת, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, איך לשכנע אנשים להגיד כן, מיומנות מכירה, טכניקות nlp, לשכנע אשה לחזור, ראיון קשה, כישורי שכנוע, איך לשכנע את המנהל, איך לשכנע גבר להתחתן, לשכנע מישהו, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, להשפיע על התת מודע, איך לשכנע את המורה, איך לשכנע בנים, התמודדות עם התנגדויות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, יכולת לשכנע, nlp עוגנים, לשכנע חברה, לשכנע לקנות מוצר, סודות השיווק, ספרים nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את עצמי, NLP סדנא, איך לשכנע מישהו, להתמודד עם התנגדויות במכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאים🧩לקוחותלקוחפוטנציאללקוחות פוטנציאליםלקוח פוטנציאלילפרסםלפרסם ללקוחותאיך לפרסםלקוחות מתענייניםפוטנציאליותלמכור מוצר יקר ללקוחאיך לשכנע לקוחותהפוטנציאלילקוח אומר שהמוצר יקרלגרום ללקוחותאיך לפרסם את עצמיפוטנציאל אישיהלקוח מתנגד למחיראיך לפרסם את עצמךפוטנציאל אין סופילקוח אומר יקר לימה הכאב של הלקוח הפוטנציאליברמת הפוטנציאללקוח מתנגד למחירהפוטנציאל של המציאותיקר ללקוחאיך לפרסם ללקוחותלממש את הפוטנציאלאיך לשכנע את הלקוחאיך לפרסם באינטרנטמימוש הפוטנציאלהתנגדויות לקוחותאפילו פוטנציאללגרום ללקוח שלךלגרום ללקוחות פוטנציאלים להגיע לעסקבן זוג פוטנציאליאיך לשכנע לקוחאיך לפרסם עסקלפני הפוטנציאללפרסם את העסקפוטנציאל שכלימה הלקוח הפוטנציאלי רוצההפוטנציאל של הנפרדותלפרסם בתשלוםלהפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח משלםפוטנציאל של נפרדותלמה לגרום ללקוחהאם לתת הנחה ללקוחותאיפה לפרסם לקהל היעדפוטנציאלים🔍הצג עוד...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר...שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
...עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו. כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים שירות הגדלת מכירות, אך הלקוח מחפש שיפור ביצועים עסקיים, עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו. מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו? כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת...
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
מה זה שיווק שותפים? מה לכתוב בדפי נחיתה? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך להעביר מסרים שיווקיים? איך לכתוב מסרים שיווקיים? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך ליצור קמפיין שיווקי? טיפים למכירות באינטרנט
...נחיתה הדרכה קצרה על יתרונות האופניים או על האופן שבו אפשר לתחזק אותם בצורה קלה. בנוסף, אליעד ממליץ להשתמש בטכניקה שבה המסר מתומצת בשורות הראשונות של הטקסט, כאשר בשורות הבאות ניתן לפרט יותר. כך אפשר למשוך גם את מי שרוצה מידע מהיר וגם את מי שמחפש מידע מפורט. האם שיווק צריך להיות אגרסיבי או מתון? אליעד מציין שאין שיטה אחת שהיא הכי טובה, אלא שיש מקום לשתי השיטות בהתאם למצב וללקוח. לפעמים מסר אגרסיבי וישיר יפעל טוב יותר, ולפעמים מסר מתון ושקט יעשה את העבודה. הכל תלוי בגולש ובסיטואציה, ולכן הדרך הטובה...
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
...מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו מה האתגרים המרכזיים שאתם חווים היום? או איך אתם מתמודדים כיום עם האתגר הזה?. בהתאם לתשובות שלו תוכלו להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון. כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה? אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
...להביא או לא להביא - ויוצר מסגרת שבה התשובה חייבת לבחור באחת מהן. האם כל שאלה נחשבת לשאלה מוגדרת? כמו שהמרצה מסביר, לא כל שאלה היא בהכרח שאלה מוגדרת. לדוגמה, אם אתה שואל האם להביא לך משהו?, זה לא בהכרח שאלה ברורה. השאלה הזו יכולה להתפרש בכמה אופנים, ויש מגוון תשובות אפשריות. את זאת ניתן להשוות לשאלות יותר ממוקדות, כמו האם לשים לך סוכר? או האם לשים לך מים חמים? שהן הרבה יותר ברורות ומוגדרות. האם יש חשיבות לסגנון השאלה בשכנוע? המרצה מציין שלעיתים סגנון השאלה חשוב לא פחות מהתוכן שלה. לדוגמה, השאלה האם...
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
...זאת כדי לשמור על עקרון הבחירה החופשית ולתת לקיום משמעות. רעיון זה דומה לבריאת העולם, שבה אלוהים עצמו צמצם את כוחו כדי לתת לבריאה אפשרות להתקיים ולפעול מתוך רצון חופשי. בחירה חופשית והשפעתה על המציאות כוח השכנוע והשגת מטרות משמעות הצמצום בבריאת העולם איך לגרום לדברים לקרות האם אפשר להשיג כל דבר שרוצים? אז אתה שאלת קודם האם הצדיק, החכם הוא יכול לשכנע כל אחד בכל דבר, אתה אומר ככה נאמר כמו שטכנאי מחשבים יכול לעשות כל דבר שהוא רוצה בהנחה שהוא באמת חכם אמיתי שהוא יודע את כל הסודות, יודע איך. עכשיו תראה...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
...כלומר, אין פעולה שטובה באופן מוחלט, ואין פעולה שרעה באופן מוחלט, כי כל פעולה עלולה להוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה. אז איך בכל זאת אפשר לגרום למישהו להקשיב ולקבל ביקורת? אליעד מסביר שהגישה האפקטיבית ביותר תהיה לשלב בין שני העולמות: מצד אחד, להבהיר לאדם שיש סיבה אמיתית וברורה לשינוי (להראות באופן חד משמעי כמה טוב לו במקום החדש). מצד שני, להסביר לו באופן עדין אך ברור מדוע המצב הנוכחי רע ואינו כדאי. כך, האדם ישתכנע שכדאי לו לעבור אל המצב החדש, בלי שיחוש מותקף ויתגונן. מדוע אין נוסחה אחת שעובדת תמיד בהעברת...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
...לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד מודע לכל השיקולים שלו ולכל המחשבות והספקות שלו, לגבי רכישת המוצר. והתופעה הזאת מאוד נפוצה כמובן, בגלל שרוב ככל האנשים לא באמת מודעים לעצמם במאה אחוז, אף אחד לא באמת מבין את עצמו ואת תת המודע שלו במאה אחוז, ואף אחד לא באמת כנה עם עצמו במאה אחוז להבין במאה אחוז מה באמת הוא רוצה וצריך...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
...מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לפרסם ללקוחות פוטנציאלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לחקור חומרי שיווק של המתחרים התנגדויות הלקוח בראיון עבודה תכנות התת מודע תגמול לפי המכירות לאהוב להתווכח עם לקוח כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? למכור ללקוח לשכנע מישהו ליהנות לשכנע מישהו לא לרצות לדבר איתך הפצת חומרי שיווק להבין נכון את הלקוח איך לבנות אמון עם לקוח? חומרי שיווק רובוטיים לגרום למישהו לרצות להקשיב איך למכור כל מוצר? לשכנע אקסים לחזור לתת ללקוח אפשרויות בחירה לשדר מקצועיות מול הלקוח לשכנע בת זוג איך לענות ללקוח שמבקש משהו? להסביר מוצר יקר לקוח מקבל הנחה הצבת יעדי מכירות לימודי nlp ניהול מלאי מוצרים לענות ללקוח ששואל מה המחיר לבקש כסף מלקוח למכור ביותר כסף לגרום למישהו לייסורי מצפון לשכנע מצביעים להצביע לך לשכנע אנשים שיש לך כסף איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? למה קשה לי למכור ללקוחות? מסע לקוח לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו לגרום למישהו לא להתנגד לשכנע משוגעים לשכנע מישהו לקבל טיפול איש מכירות רובוטי לשכנע מישהו לרצות להקשיב סינון ללקוח למכור ידע זכותו של לקוח מוצר עם תקלות לגרום למישהו להתמכר אליך מניפולציות באהבה לא מוכן להשתכנע איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? לשכנע בני אדם לגרום למישהו להרגיש טיפש לשכנע אקס לחזור כמה כסף יש ללקוח? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? איך להבין את צרכי הלקוח? nlp טיפולים לשכנע אדם לגרום למישהו להתרגל להעלות את המחיר ללקוחות לגרום ללקוח לקנות אצלך למכור מוצר בלי אנרגיה לתת ללקוח אפשרויות גרועות טריקים לשכנוע לאהוב את הלקוחות שלך מומחי nlp לגרום למישהו לספר לך להשתמש במוצר בחינם למכור בפעם הראשונה לגרום למישהו להרגיש אשם איש מכירות אנושי מה אתה מוכר ללקוח? איזו כמות מוצרים להציע ללקוחות? לגרום למישהו לא לקנא בך למה הלקוח לא קונה ממך? איך להתחבר עם לקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לפתח יכולת שכנוע למכור כשאתה לא במיטבך לנסח מכתב משכנע הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות nlp למתקדמים שכנוע מניפולטיבי לחפש לקוחות התאמת מוצר אימון לשיווק עסקים מניפולציות קורונה החזרת אמון להתאים את הצעת המחיר למוצר לענות ללקוח ששואל שאלה להטעות לקוח איך לשכנע מישהו לעשות משהו? למכור מוצר בלי חשק איך לגרום למישהו לא לפחד ממך? לגרום ללקוח להרגיש חלש מניפולציות מכירה לכתוב טקסט שיווקי לרמות לקוחות איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מיתוג מוצר יקר עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, אימון מכירות, לשכנע בנושא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5195 שניות - עכשיו 13_11_2025 השעה 16:39:01 - wesi28