אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח לא מרוצה ✔איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח לא מרוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP לימוד עצמי, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, nlp הצלחה במכירות, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, NLP עצמי, טיפול ב nlp, איך למכור יותר טוב, nlp שיטת טיפול, לשכנע בנים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP התניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, אוטוסוגסטיה, לשכנע את עצמי ללמוד, NLP טראומה, אומנות המכירה, שידול, nlp וידאו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע גבר להתחתן, אמנות הנאום, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מומחה במכירות, לשכנע את הבנק, הכנה לראיון בטלוויזיה, לשכנע ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב?

כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור "בעוד שעה". לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה.

מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני?

אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה "מתי השליח יגיע?" היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך בפועל הוא רוצה שיגלו אמפתיה ויבינו את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים.

לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות.

איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל?

במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע "עוד שעה", עדיף להסביר בפירוט את המצב: "השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בג'י - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך". הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת.

גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר "אין מים", אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה של הצורך שלו, ולומר: "אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב". גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות.

איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה?

אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה של אדם שרוצה לעלות לתורה בבית הכנסת, אך הדבר לא אפשרי. במקום רק לומר "אי אפשר", אפשר להביע הבנה והערכה לרצון שלו, להסביר שהבקשה מובנת ונכונה, ואז להציע אלטרנטיבה או פשוט להביע הזדהות ואמפתיה עם המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה.

מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס?

אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים.

איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן?

אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית.

כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא "נודניק", יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות איתו מערכת יחסים חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח לא מרוצה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, לקוח לא מרוצה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להוביל לקוח איך למכור את עצמך בראיון? לשקר כדי לשכנע לאבד את האמון של הלקוח לחשוף את ההתנגדות של הלקוח לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית מתעניין במוצר לטפל בהתנגדות לקוח לענות ללקוח לגרום למישהו לא להתגונן איך למכור מוצר יקר? לגרום ללקוח להישאר על הקו שכנוע רגשי לשכנע מישהו באופן אקראי לשכנע מישהו לא לפגוע בעצמו לענות ללקוח כמה זה עולה שיווק לטווח הרחוק מניפולציות לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח שיווק עסק nlp לימודים להתחמק משאלה של לקוח לבקש בקשה משכנעת ללקוח לתת בך אמון לגרום למישהו שהוא יכול להשתנות התנגדות מצד הלקוח לגרום למישהו להאמין לך לעשות מניפולציה על אנשים לתת ללקוחות להשתמש במוצר בחינם למכור שירות לגרום למישהו להרגיש חבר שלך לשכנע מישהו למכור מוצר איך ליצור סוגסטיה? מערכת יחסים עם לקוחות לא מספיק לקוחות מכירים אותך ראיון עבודה במכירות מנהל כאיש מכירות מה זה מוצר יקר? איך לעבוד בתור איש מכירות? האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? לקוח לא מאמין לאיש המכירות איך להבין את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לא להתנגד טיפים לחיפוש לקוחות כעצמאי לשכנע אישה להתאהב בך החזרת אמון לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לשכנע מישהו לקנות פגישה פיזית עם לקוח מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? הצגת טווח מחירים ללקוח האם ללמוד nlp? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה לשכנע מישהו לרצות אותך לשכנע מישהו להקשיב לשכנע מישהו לתת לך הנחה להיות חבר של הלקוח איך להתחמק משאלה של לקוח? חומרי שיווק כתובים עקרונות ניהול משא ומתן שימוש בשם הפרטי של הלקוח לשוחח בצורה משכנעת אמון מחדש להתעקש עם לקוח מכירות למתחילים ללקוח אין אמון בעצמו לחשוף את התקציב של הלקוח עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח לבנות אמון איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? איך לשווק מוצר? לשכנע מישהו אחר להרגיש... לגרום למישהו לאהוב דברים מוצרים משלימים לגרום למישהו להרגיש רע כדי שישתנה לגרום לאנשים להשתכנע הצעה להציע ללקוח לבנות מחדש אמון מתי לעצור את השיווק? איך לתאם פגישה עם לקוח? להסתיר חסרונות של מוצר השפעה סמויה לקוחות קשים למכור את שיחת המכירה איך לקוח מפרש את התמחור? לשכנע מישהו חוקיות שכנוע אנשים מכירה של מוצר אנשי מכירות מרמים לקוחות איך לשכנע את האקסית? לשתול מחשבות במינונים לפרט את הצעת המחיר ללקוח התועלת של הלקוח מאמני מכירות איך לדעת למכור? שכנוע טכניקות ויכוח לקוח מתנגד לגרום לאנשי מכירות להציג מצגת ללקוח מה הלקוח מחפש? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, מכירות, קאוצינג בנושא לקוח לא מרוצה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 20:38:27 - wesi28