אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח פוטנציאלי ✔פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לקוח פוטנציאלי, לשכנע בחורה לחזור אליך, גישת NLP, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע את הבעל, לשכנע אשה, שיפור מכירות, שיפור כושר שכנוע, nlp מדריכים, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשלוט בתת מודע, לשכנע בחורות, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, להעביר מסר תת הכרתי, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות בראיון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, NLP ערכים, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשתול מחשבות, לשכנע אנשים בכל דבר, לשכנע משקיע, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, מטפל אישי, טיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, שכנוע ושינוי עמדות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, מיומנויות מכירה, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, לשכנע בן זוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
האם פגישת היכרות היא באמת רק לשם היכרות?

פגישת היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא "להכיר אחד את השני", לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא מחפש. אך חשוב מאוד להבין שלמעשה, אין דבר כזה באמת פגישת היכרות בלבד. אליעד מדגיש שכל פגישה כזו היא בהכרח פגישת מכירה לכל דבר.

מדוע כל פגישת היכרות היא בעצם פגישת מכירה?

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שגם כאשר לא מדובר לכאורה על עסקים או על העסקה עצמה, למעשה מתקיים תהליך מכירה סמוי או גלוי. גם אם בפגישה שואלים רק שאלות כלליות כמו "ספר לי על עצמך", "ספר לי על העסק שלך", או "מה אתם עושים בחברה שלכם?", כל התשובות משפיעות על הדרך שבה הצד השני תופס אתכם, וכך משפיעות על העתיד העסקי.

לדוגמה, כאשר במהלך פגישת היכרות אתם מספרים על עצמכם, אתם למעשה משווקים את עצמכם ואת העסק שלכם. אם תציגו את עצמכם באופן חיובי, הצד השני יחשוב שאתם אמינים, מקצועיים ואטרקטיביים. לעומת זאת, אם תתנו תשובות לא ברורות או חלשות, הוא עלול לחשוב שאינכם מקצועיים או שאינכם מתאימים לעבוד איתו.

אליעד מסביר שאפילו כשלא מדברים באופן ישיר על העסקה, עדיין יש השפעה עצומה לכל משפט שנאמר. פגישת היכרות היא אף פעם לא "סתם דיבורים", אלא פגישה שבה הצד השני מעריך אתכם ואת הפוטנציאל שלכם להיות שותף עסקי או ספק. לכן חשוב מאוד להיות מודעים לכך מראש, ולהתכונן בהתאם.

איך להתכונן לפגישת היכרות באופן יעיל?

אליעד מסביר שכדי להפוך את פגישת ההיכרות לפגישה מוצלחת, צריך תמיד להתכונן אליה מראש ולתכנן באופן מפורט את המטרות והמסרים שאתם רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה:
  • מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו?
  • מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו?
  • מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עליי בסוף הפגישה?
  • איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה?
  • איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה?
  • איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה?
לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו "מה האתגרים המרכזיים שאתם חווים היום?" או "איך אתם מתמודדים כיום עם האתגר הזה?". בהתאם לתשובות שלו תוכלו להתאים את המסרים שלכם, ולהעביר מסרים שונים במהלך הפגישה כדי ליצור רושם חזק ונכון.

כיצד להתאים את המסרים תוך כדי השיחה?

אליעד ממליץ לא להישאר מקובעים על מסר אחד בלבד, אלא לשמור על גמישות מחשבתית. חשוב להיות ערניים למתרחש במהלך הפגישה, ולשנות את הכיוון בהתאם למידע שהתקבל. לדוגמה, אם במהלך הפגישה גיליתם מידע חדש על החברה, כמו שהם נמצאים לפני שינוי ארגוני או לפני הרחבת פעילות, תוכלו להדגיש דווקא את היתרונות שלכם הרלוונטיים לתהליך כזה.

לכן, כדאי שיהיו לכם כמה תרחישים אפשריים מראש:
  • אם הוא אומר X, אשיב לו עם המסר A.
  • אם הוא אומר Y, אמקד את המסר שלי בנקודה B.
  • אם השיחה מתפתחת לכיוון בלתי צפוי, אדע להתאים את עצמי במהירות עם מסר אחר, מתאים יותר.
מדוע כל מילה בפגישת ההיכרות חשובה כל כך?

כל מילה וכל משפט שתאמרו במהלך הפגישה חשובים ומשפיעים. אליעד מסביר שפגישה זו מהווה הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק, ומכיוון שכל משפט שתאמרו ייחרט בזיכרון של הצד השני, עליכם להקפיד על כל מילה ולנהל את השיחה מתוך מודעות לכך שמדובר בשיחת מכירה, גם אם לכאורה אינכם מדברים על העסקה עצמה.

לדוגמה, גם שיחת חולין קצרה כמו "איך היה היום שלך?" יכולה להעביר מסר סמוי של יחס אישי ואכפתיות, או לחלופין מסר של חוסר מקצועיות או חוסר התעניינות אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה.

לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים?

פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים עסקיים במפורש. התכנון המוקדם של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך.
פגישת היכרות - האם היא באמת רק היכרות?

שלום חברים

הרבה פעמים כשמנהלים משא ומתן עם אנשים, מתקיימת פגישת היכרות. לפני שעושים עסקים, קודם כל רוצים להכיר אחד את השני. שתי חברות נפגשות, בואו נראה, נדבר, נבין מי עומד מולנו - פגישת היכרות. אבל חשוב להבין דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה.

מה זה אומר בפועל?

כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא תדברו ישירות על העסקה, וייתכן שתשאלו רק שאלות כלליות כדי להכיר את החברה, הארגון או האדם שמולכם, אבל בפועל, כל אינטראקציה בפגישה כזו משפיעה על התהליך העסקי העתידי.

תכנון מקדים לפגישת היכרות

לפני פגישת ההיכרות, כדאי לתכנן מראש:
  • מהן המטרות שלנו בפגישה?
  • מה היינו רוצים שהאדם השני יחשוב עלינו בסוף הפגישה?
  • איזה מידע נרצה לדלות ממנו?
  • אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר?
  • כיצד נתאים את המסרים שלנו בהתאם להתפתחות השיחה?
בהתאם למידע שנקבל במהלך הפגישה, נוכל לשנות ולהתאים את המסרים שאנחנו מעבירים, ולהשפיע בצורה יעילה יותר על התוצאה הסופית של הקשר העסקי.

הנקודה החשובה

פגישת היכרות היא לא "סתם דיבורים". כל מילה שנאמרת בפגישה כזו חשובה ומשפיעה על הדרך שבה הצד השני יתפוס אותנו ואת ההצעה העסקית שלנו. לכן, גשו לכל פגישה עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות, שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il.

בהצלחה!
שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים, שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים?
שאלות של לקוח בתהליך רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי, שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות של סינון ראשוני של הלקוח, איך להתכונן לתהליך מכירה? הדרכת אנשי מכירות, להכיר את הלקוח, ניהול אנשי מכירות, הכנת תסריט שיחה, להכאיב ללקוח, ליצור ללקוח כאב
... רכישה, סוגים של שאלות של לקוחות, סוגי שאלות של לקוחות, שאלות של לקוח פוטנציאלי , שאלות סינון ראשוני, שאלות כאב וצורך, תהליך סינון ראשוני, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות הכאב של הלקוח, שאלות של רושם ראשוני, שאלות של כאב של הלקוח, שאלות ... ללקוח, ליצור ללקוח כאב והפעם נדבר על סוגים שונים של שאלות של לקוח פוטנציאלי, שהלקוח הפוטנציאלי שואל את עצמו, לפני שהוא רוכש מאיתנו מוצר כלשהו. וצריכים לדעת להבדיל בין הסוגים השונים של השאלות, ולתת לכל סוג את ההתייחסות שלו. וסוג אחד של שאלות שלקוח ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא ... מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את ... ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... שמונעת מהם לשאול שאלות כאלה. זו בדיוק הסיבה מדוע שכירים נשארים במקומות עבודה שלא בהכרח נותנים להם את התמורה המקסימלית לכישוריהם. כדי להימנע מכך, יש לאמץ חשיבה של עצמאי, שמתייחס אל מקום העבודה כאל לקוח פוטנציאלי . למה חשוב לגשת לראיון עבודה בגישה של עצמאי? אליעד מסביר שתהליך המכירה הזה איננו מיועד רק למנהלים ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... כלל הלקוחות). הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך. הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב ...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע? הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ... לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק מלהיות ... של מנהלים אחרים, שהם בעצמם ינהלו את קבלני המשנה. כלומר, לנהל מנהלים שמנהלים את קבלני המשנה שלך. זוהי הצורה האידיאלית לנצל את המשאב הכי יקר שלך - הזמן - כדי להפוך כל ליד (לקוח פוטנציאלי) להכנסה נוספת. כיצד להרוויח כסף גם כשאין לך זמן לטפל בלקוחות בעצמך? אליעד מדגיש שהגישה של אין לי זמן לטפל בזה היא כשל חשיבה ...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
... על תהליך המכירה, משום שהלקוח כבר מעוניין ויש לו צורך מוגדר מראש. לעומת זאת, בשיחות יוצאות, המוכר הוא זה שפונה ללקוח פוטנציאלי, שבמקרים רבים כלל אינו מעוניין או לא מודע לכך שיש לו צורך במוצר. הקושי המרכזי בשיחות יוצאות הוא שהמוכר מרגיש תלוי בלקוח, ... הלקוח רוצה ממני, עליו לחשוב איך אני יוצר אצל הלקוח רצון למוצר שלי. על המוכר למצוא את נקודת החיסרון המדויקת של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להכיר בצורך במוצר, גם אם צורך זה לא היה ברור לו קודם לכן. כיצד התמודדות עם הבלתי אפשרי מובילה להצלחה גדולה יותר? ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... לשיווק ומכירת מוצר? הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ... כאשר מדובר בשיווק ומכירה של מוצר או שירות, השיטה היעילה ביותר היא לתת ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות בו בחינם וללא תנאים . כיום, האינטרנט מוצף ביועצי שיווק המלמדים כיצד לשווק ולמכור, אך בפועל, השיטה הפשוטה והטבעית ביותר היא פשוט לתת לאנשים להשתמש במוצר ... של מוצרים. אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי. מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר ב שכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך אמיתי. הם יוצרים תחושת דחיפות מלאכותית כמו המבצע ייגמר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לקוח פוטנציאלי, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לקוח פוטנציאלי, איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא למכור, מומחה מכירות, אימון עיסקי בנושא לקוח פוטנציאלי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:48:14 - wesi28