...
לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך
לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך
לגרום ללקוח לחזור אליך? איך
לגרום ללקוח לקנות שוב? איך
לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, ... בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק:
לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או ... משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום
לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, ... איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים? אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא
לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך ... הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך
לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? ... שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת. לסיכום במקום
לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות ... - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו. למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך
לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים,
לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך
לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך
לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, ... לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך
לגרום ללקוחות לחזור? איך
לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? ... לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות,
לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, ...