אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת ללקוח אפשרות לבחור ✔אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לתת ללקוח אפשרות לבחור, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע גבר, לדעת לשכנע, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, שיטות לשכנע, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, מכירות ושכנוע, לשכנע את הבוס, חוקים בהשפעה ושכנוע, לשכנע לקוח, כישורי שכנוע, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP שתילת מחשבות, לשכנע הורים, לשכנע את הלקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מיומנות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp למתחילים, nlp שיטת טיפול, לשכנע את המורה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, טיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע בחורות, דמיון מודרך, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות?

כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים.

מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח?

כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות.

יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע.

אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל.

מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח?

אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות.

החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות.

אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל לתחושה מתמשכת של ספק ואי - החלטיות.

האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות?

לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים.

אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות?

באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל.

האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע?

אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח.

בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו.
האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות?

כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא שאלה מורכבת שאין לה תשובה חד משמעית. כל אחת מהאפשרויות טומנת בחובה יתרונות וחסרונות.

אם יש רק אפשרות אחת, היתרון הוא בפשטות ובברור - הלקוח יודע בדיוק מה יש לו, ואם זה מתאים לו הוא יבחר בו. החיסרון, כמובן, הוא שבמידה והאפשרות לא מתאימה לו, הוא יוכל רק להחליט שלא לקנות. ברגע שיש רק אפשרות אחת, הלקוח לא יכול להשוות אותה לשום דבר אחר, כך שהוא לא יחשוב על חיסרונות נוספים.

לעומת זאת, אם יש מספר אפשרויות, היתרון הוא שיתאפשר ללקוח לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לו. עם זאת, החיסרון הוא שההצגת אפשרויות נוספות גורמת ללקוח להתלבט ולראות את החיסרונות של כל אפשרות. כל אפשרות שמוצעת הופכת להיות פחות מושלמת ביחס לאחרת, והלקוח עשוי לחוות תחושה של התפשרות.

נראה כי המצב האידיאלי הוא להציג אפשרות אחת, ואם הלקוח לא בוחר בה, להציע לו אפשרויות נוספות, אך גם כאן יש סיכון - הלקוח עשוי לחשוב שיש משהו טוב יותר מסתתר מאחורי כל אפשרות חדשה שמוצגת לו.

מה שנראה נכון בעסקאות מסוג זה הוא לזהות את העדפות הלקוח. יש לקוחות שמעדיפים לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות, בעוד אחרים עשויים להעדיף אפשרות אחת ברורה ומוגדרת.

האם עדיף להציע אפשרויות רבות או אחת בלבד?

אין תשובה מוחלטת לשאלה זו, והיא תלויה בסיטואציה ובאופי הלקוח. לפעמים יותר אפשרויות עשויות להרגיש כמו יתרון, אך ייתכן גם שבמקרים אחרים זה יגרום ללקוח להרגיש מבולבל ולבסוף להימנע מלקנות. הבחירה העדיפה היא כזו שתתאים לצרכים ולנטיות של כל לקוח ולקוח.
ש: בן אדם שבא נגיד לקנות בדוגמה של קניה, שיש אפשרות אחת על פני הרבה אפשרויות או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח?

אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה אפשרויות או אפשרות אחת, נכון? אוקי אז בואו נחשוב בהיגיון, מה בן אדם קונה? את מה שהוא חושב שיעשה לו טוב יותר מדברים אחרים הכל ביחד לאלטרנטיבות שלו. עכשיו בואו נחשוב בהיגיון, אם בן אדם מביאים לו מוצר אחד אז בעצם או שהוא יחשוב שזה עושה לו טוב או שהוא יחשוב שזה לא עושה לו טוב.

עכשיו אוטומטית בראש בכל מקרה כשבן אדם רואה מוצר הוא בכל מקרה עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד בחירות יש לו את הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, עכשיו אם נגיד לדוגמה מישהו, נגיד אתה מוכר מה אתה נגיד מוכר? כיסאות. אתה מוכר כיסאות יש לך נגיד כיסא אחד, מישהו בא אומר "שלום יש לך כיסאות", "כן זה פה יש לי כיסא בשבילך" יש לך רק סוג של כיסא אחד עכשיו או שהוא אומר שזה מתאים או שהוא אומר שזה לא מתאים.

עכשיו מה לכאורה החיסרון במצב שיש לך רק כיסא אחד, מה החיסרון? החיסרון שהוא יכול להגיד לך "זה לא מתאים" ואז אתה יודע כאילו "לא מתאים לא מתאים" אין לך משהו אחר. למה זה לא מתאים? עכשיו כשהוא אומר לך "זה לא מתאים" זה אוטומטית כי הוא עושה השוואה בראש לאפשרויות אחרות, נכון? עכשיו מה אבל היתרון? היתרון שאו שהוא לוקח או שהוא לא לוקח, עכשיו לעומת זאת אם נגיד אתה בא ואומר "יש לי כמה אפשרויות בשבילך" אז לכאורה נתת עוד אפשרויות אבל מצד שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו "יש אפשרויות שהן לא טובות", אתה מבין, מה אתה מבין?

ש: מצד אחד היתרון.

אליעד: מה החיסרון בלתת כמה אפשרויות לבן אדם?

ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה.

אליעד: ברגע שיש כמה אפשרויות אז היתרון של כל אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה שהוא מתפשר. עכשיו מהיבט מסוים מתי בן אדם חווה שהוא מתפשר אם יש לו אפשרות אחת או אם יש לו כמה? מהיבט מסוים אתה יכול להגיד אם יש לו רק אפשרות אחת הוא אומר "התפשרתי" ובעת אחרת אתה יכול להגיד "לא" כי אם יש לו אפשרות אחת הוא לא יודע שהוא התפשר הוא אומר "זה מה שהיה אין ברירה אחרת" אבל לעומת זאת אתה יכול להגיד שאם יש לו כמה אפשרויות "אבל אם בחרתי אני בחרתי" מצד שני כשאתה בחרת אתה בעצם התפשרת.

ש: נראה לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה "להתפשר" לא כל כך עולה בראש.

אליעד: עוד פעם?

ש: כמו המחקר הזה שעשו.

אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת?

ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני...

אליעד: "רואה את הדברים כרגע".

ש: המילה "להתפשר" לא עולה לי בראש.

אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר "אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר".

ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת.

אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר?

ש: פגשתי אנשים שהיו במצב הזה.

אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון שבשאר האפשרויות זה בעצם החיסרון באפשרות שבחרת, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה אבל בעולם אידיאלי אתה יכול להציג דבר אחד ואם הוא לא ירצה אז להגיד לו שיש עוד אפשרויות אבל אז שתציג לו פתאום אז הוא אומר "רגע אז למה זה, אולי יש עוד משהו שמסתתר", אז אין לזה סוף, בקיצור אין תשובה מוחלטת לשאלה ואתה צריך לזהות אצל הלקוח מה הוא מעדיף שיהיו כמה אפשרויות או שתהיה אפשרות אחת ולפי זה לתת לו את התשובה.

מתי יותר קל לך לבחור כשיש הרבה אפשרויות או שיש אפשרות אחת? נגיד שאתה רוצה ללכת לקולנוע לראות סרט תאר לך אם נגיד היה רק סרט אחד בקולנוע אז או שאתה הולך לראות את הסרט או שלא אבל אם יש הרבה סרטים לפעמים אתה לא הולך כי אתה לא יודע מה לראות אתה אומר "חבל שאני אלך אולי אני אראה משהו אחר אז עדיף לא, לא נלך בכלל", זאת אומרת אם אתה רואה קולנוע ויש בו רק סרט אחד, אתה רוצה תלך לא רוצה אל תלך זהו ואומרים לך יש הרבה סרטים המון סוגים, מחר מביאים עוד סרטים אז לפעמים אתה לא הולך בגלל שיש הרבה אפשרויות.

ש: למה כי?

אליעד: כי אתה כל הזמן רואה את החסרונות בכל מה שיש, אומרים לך "אתה בטוח שאתה רוצה את זה אולי אתה רוצה את זה?" ואז מרוב אפשרויות אתה כבר אומר "עזוב לא יודע, זה לא צריך".

ש: כאילו הוא תופס את זה כפחות טוב.

אליעד: כל פעם שאומרים לך "אולי אתה רוצה משהו אחר" זה בעצם להגיד לך "זה לא מספיק טוב".

ש: כשיש אפשרות אחת אז הוא רואה כאילו יותר, הוא רואה פחות חיסרון לעומת שיש כמה אפשרויות.

אליעד: כי אתה מחפש את החיסרון כי אין אפשרות אחרת זה כאילו אתה מחויב. אתה תבדוק אצלך מתי יותר קל לך לבחור כשיש לך אפשרות אחת או כשיש לך כמה, מה התשובה? שזה לא תמיד, אין לזה תשובה מוחלטת לפעמים ככה לפעמים ככה.

ש: אבל מה האופטימלי?

אליעד: אין אופטימלי, אופטימלי זה שיהיה משהו מושלם ושיגידו לך "זה המושלם" ושהוא יהיה מושלם אז תבחר בו אבל אין כזה במציאות. אופטימלי יכול להיות ביחס לאותה סיטואציה שבאותו רגע אתה מרגיש ככה.

ש: לא, אופטימלי אני אומר עקרונית.

אליעד: אמרתי לך, אופטימלי עקרונית זה שיהיה משהו מושלם במציאות ואין כזה. הבנו?
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... שיראה בכל אחת מהאפשרויות, את החסרונות שיש בה, בגלל שהוא ראה את היתרונות שיש באפשרויות האחרות. בכל המקרים האלו, לתת ללקוח אפשרות לבחור בין מוצרים שונים עשויה להרוס את העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע להחלטה. כמו חמורו ...
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
...שאומרת, שאם רוצים שלקוח יבצע רכישה מסוימת, אז אפשרי לתת לו כמה הצעות שונות, כאשר חלק מההצעות יהיו פחות טובות ביחס לאחרות. ואז ממילא הלקוח יעדיף דווקא את ההצעה שאנחנו רוצים לכוון אותו אליה, כי הוא יחשוב שהיא יותר טובה. ויש בזה כל מיני שיקולים כפי שהסברתי גם כאן לגבי אפשרויות בחירה של לקוח וגם כאן לגבי לתת ללקוח אפשרויות גרועות ועוד. וכאן אוסיף, כי כאשר נותנים ללקוח אפשרויות בחירה, ובפרט כאשר נותנים ללקוח גם אפשרות גרועה יחסית, כדי לדחוף אותו אל האפשרות שיותר טובה עבורו, צריכים לשים לב לכך, שאפשרויות...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
...נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן? וכאן אסביר לגבי ניהול משא ומתן, האם תמיד עדיף לך להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך ומקסימום לחזור אחורה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
...שעושה לך רע, כנראה שלא תבחר בה. אבל אם יתנו לך אפשרות לבחור בין כמה אפשרויות בחירה רעות, כאשר אחת מהן תהיה מאוד טובה ביחס לשאר האפשרויות הרעות, הרי שזה יכול לגרום לך להרגיש שהאפשרות הזאת טובה. וממילא אתה תרכוש את המוצר ותבחר באפשרות שאתה מרגיש שהיא יותר טובה מכל שאר האפשרויות, לא בגלל שהאפשרות עצמה טובה לך לכשעצמה, אלא בגלל שאתה מרגיש שהיא טובה ביחס לכל שאר האפשרויות שיש לידה. ואז ממילא התחושה שהאפשרות הזאת טובה, ביחס לאפשרויות שלידה, נהיה כך כל חזקה, שהאדם מרגיש כאילו האפשרות עצמה טובה לכשעצמה...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
...לסרב לה, באפשרותך להציע לו כמה הצעות שונות, שכולן גרועות עבורו, כדי שהוא יצטרך לבחור באפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר בה, שהיא תהיה הכי פחות גרועה עבורו. לדוגמה: נניח שהלקוח מבקש ממך הנחה ואומר לך, או הכל או כלום, או שתתן לי את ההנחה או שאין עסקה. מה שקורה במקרה הזה במוח של הלקוח, זה שאם אתה אומר לו שאתה לא מוכן לתת לו הנחה, אז בעצם הוא צריך להתלבט, בין לסגור איתך את העסקה בלי הנחה ולמרות שאתה מתנגד לבקשה שלו, לבין לא לסגור איתך שום עסקה. דהיינו, במצב הזה שהלקוח מציב לך סוג של אולטימטום, תן לי X או שאין...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך. אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
...בהתאם. סיכום כללי לסיכום, הצעת אפשרות אחת או מגוון אפשרויות תלויה בהבנת הקהל ובבחירה המותאמת לו. לעיתים, גישה אחת יכולה להיות אפקטיבית יותר ולקדם מכירות, ולעיתים גישה אחרת תסייע בהגדלת ההזדמנויות ללקוח. איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? תהליכי קבלת החלטה של הלקוח האם עדיף לתת ללקוח אפשרות אחת או מגוון אפשרויות? כאשר מדובר בתהליך...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך? הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו...
מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
...חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש. וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא שוק של קונים, שבו הקונים והלקוחות יותר...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
...עסקה מיד בסיום שיחת המכירה, בלי שהוא יגיד שהוא צריך לחשוב על זה, צריך לישון על זה, צריך להתלבט לגבי זה וצריך להתייעץ על זה. אבל ננסה לחשוב בהיגיון, באיזה מצבים אתה סוגר עסקה בלי לחשוב על זה ובלי להתלבט על זה? נניח שאתה נכנס למכולת לקנות חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לתת ללקוח אפשרות לבחור, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השפעת פרסומות צורכי הלקוח חילוץ לאחור במשא ומתן מוצר של המתחרים איך להיות מומחה לשכנוע? נשים בפרסומות בטלוויזיה לקבוע יעדי מכירות מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? לשתול ללקוח מחשבה לשכנע אותי לקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר לגרום למישהו להגיד את האמת חשק למכור איך לשכנע בוס? מה זה מכירות? לגרום למישהו לשנות את דעתו עליך למכור ללקוח בכל מחיר איך להתמודד עם מניפולציות? מוצר באיכות בינונית ארגון המידע של מחלקת המכירות לשכנע מישהו לטפל בעצמו הרמוניה עם לקוח מניפולציות של מאמנים איך לנהל משא ומתן על שכר? איך לשכנע מישהו להירגע? למכור המון אם אתה שונא למכור לשכנע בוס פסיכולוגיה של מבצעי מכירות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה האם ללכלך על מוצרים? מה זה שיווק גרוע? לבנות אמון לשכנע מישהו להירגע סדנת nlp לתת בך אמון איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? משפך שיווקי אורגני איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? לקוח לא רוצה לסגור עסקה כאן ועכשיו מוצרי מזון להגדיל מכירות אוהב לעבוד במכירות להשקיע בשיווק הכאב של הלקוח אצל המתחרים איך למכור שירותי מכירה? אופי של אנשי מכירות איזה אופי צריך איש מכירות? שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק איך לעבוד במכירות? שיטה למכירות מסרים תת הכרתיים בפרסומות סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לגרום לאנשי המכירות למכור ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע לשכנע שופטים בבית משפט האם חייבים לשקר לקוח? לשווק מוצרי מידע הקמת מערך מכירות איך לאהוב עבודה במכירות? לשכנע עובד בעבודה ליצור ללקוח רצון חדש לגרום ללקוח להיות לקוח חוזר לגרום למישהו לרצות דווקא אותך סרטון שיווקי הכנת חומרי שיווק לשכנע עובדים להקשיב איך לשתול מחשבה למוכר? פחד למכור איך ליצור הזדהות רגשית? האם להתעקש עם הלקוח? איך לעבוד עם לקוח בעייתי? מה זה שיווק שותפים? לדבר בצורה משכנעת לשכנע מישהו לחשוב עליך אסטרטגיות של משא ומתן פגישת היכרות עם לקוחות איך להסביר ללקוח? לשכנע מישהו להסכים להקטין את עלויות השיווק איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? לקוחות עם דרישות מוזרות לייצר מוצר איך לקוח מחליט? למה באמת לקוח מבקש הנחה? תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות לגרום ללקוח לאהוב איך לשכנע בחורות? התנגדויות לקוחות שיווק פרובוקטיבי עיצוב מוצר האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? למכור את הרכב מתעניין במוצר מתי להציג ללקוח? לגרום למישהו לפרש מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, מניפולציות, מומחה במכירות בתחום לתת ללקוח אפשרות לבחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7969 שניות - עכשיו 09_10_2025 השעה 17:27:59 - wesi28