אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצרים מתחרים, לשכנע לקוחות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP דיאטה, סודות המכירה, אומנות הראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, מדריך ל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, ניתוח תוכן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, עזרה איך לשכנע, התנגדות מכירות, לשכנע דוד, אימון מכירות, ניהול משא ומתן, תשובות לשאלות בראיון, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע את אמא, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע בחורה להתאהב בך, ייעוץ לפוליטיקאים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, שיפור יכולת הדיבור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מה זה מוצרמתחריםכמה מוצריםהמוצרים של המתחריםאיך להתמודד עם מוצרים מתחריםהתמודדות עם מוצרים מתחריםמה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחריםלרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחריםהאם ללכלך על מוצרים מתחריםיקריתרונותלרכושאיך להתמודדהתמודדותאצל המתחריםמוצראיך למכור מוצרים יקריםהאם מתחרים עסקייםלרכוש את המוצראיך למכור מוצר יקר ללקוחללכלךמוצרים יקריםיתרונות של מוצריחס למתחריםביחס למתחריםלקוח אומר שהמוצר יקריותר טוב מהמתחריםלמה המוצר כל כך יקראיך להתמודד עם מוצריםאיך להתמודד עם מתחריםאיך למכור מוצר יקרלמה ממך ולא מהמתחריםקשה למכור מוצר יקריתרונות מוצרמוצרים זוליםמרגיש שהמוצר יקרמה היתרונות שלךלמה ממך ולא מהמתחרים שלךמוצרים טוביםמה זה מוצר יקרמי המתחרים שלךמוצרים איכותייםפחד ממתחריםמוצרים פשוטיםיחס למתחרים שלךלמה המוצר יקריתרון על המתחריםמוצר יקר מידיסוגי מוצריםיתרון על מתחריםהמוצר יקר לימתחרים טוביםאיך למכור מוצרים זוליםלקנות ממך ולא מהמתחרים שלךבמה אתה יותר טוב מהמתחריםמחיר של מוצרתמחור מוצרים ושירותיםבמה אתה שונה מהמתחריםאיך לא לפחד ממתחריםמוצרים🔍הצג עוד...
1 2
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש יותר מכל שאר המוצרים המתחרים, הרי שבאמת לדעתו של הלקוח, המוצר הזה מתומחר מאוד זול, ביחס לכמה שהלקוח חושב שכן אפשרי לבקש בעבור המוצר הזה. סיטואציה שכזאת יכולה להיות, כאשר הלקוח מבין את היתרונות של המוצר ביחס למוצרים המתחרים וכאשר הלקוח חושב לעצמו שהמוצר באמת הכי טוב שיש ושאם היה לו את הכסף, הוא עצמו היה רוכש את ... יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך. ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח: 1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול ... העיקרון במידה ויש לך מוצר טוב באמת, כדאי לך שהלקוח שלך יבין כמה שיותר הבדלים שיש בין המוצר שלך למוצרים המתחרים שלך. וכדאי לך לגרום ללקוח להבין את התמחור של המוצר שלך. וכדאי לך שהלקוח שלך יחשוב שהתמחור שלך כמו ... לא שווה את הכסף. גם את האפשרות הזו יש. בקיצור, כאשר מחליטים לתמחר מוצר במחיר שוק יותר גבוה משאר המוצרים המתחרים, כדאי מאוד לגבות את המחיר בתהליך שיווקי מסודר, שגם מסביר בפועל את ההבדלים שיש בין המוצרים ואת עלות הייצור ... ללקוח שלך יותר מידע אמיתי של עובדות בפועל ולא רק מידע מיתוגי כללי, שמסביר את ההבדלים שיש בפועל בין המוצרים המתחרים ולא רק מדבר בסיסמאות שאתה הכי טוב שיש, ככה יהיה ללקוח שלך יותר קשה לספר לעצמו שאתה גנב וכולי ...
איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי להשפיע על הרצון שלו לעשות את הפעולה? איך לגרום למישהו לעשות משהו, בלי לחזק את הרצון שלו לעשות את המשהו? למה מישהו עושה משהו? במה תלוי שמישהו יעשה משהו? להשפיע על מישהו לעשות משהו, איך לגרום לו לעשות משהו? איך לגרום לה לעשות משהו? לחזק את הרצון, לחזק את היכולת, רצון או יכולת, חיזוק הרצון, חיזוק היכולת, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, סודות השכנוע למתקדמים, רצון לתת בשכנוע, רצון לקבל בשכנוע, לגרום למישהו לרצות לעשות משהו
...אבל ישנם מצבים, שיש חשש, שהאדם השני יבין שאנחנו מנסים לחזק לו את הרצון ואז זה יכול לגרום לו דווקא לא לרצות לעשות את הפעולה. כי לפעמים כשמישהו מרגיש שמנסים לחזק לו את הרצון, זה עשוי לגרום לו דווקא לרצות לא לעשות את הפעולה, ממגוון רחב של סיבות. ובמקרה כזה נשאלת השאלה, איך נגרום למישהו לעשות משהו, בלי שנחזק אצלו את הרצון, לא בצורה ישירה ולא בצורה עקיפה. דהיינו, בלי שננסה לחזק לו את הרצון לעשות את הפעולה? והתשובה לכך היא, שיש גם את המנגנון של היכולת, שגם דרכו אפשרי להשפיע על כך שהאדם יעשה משהו. דהיינו...
לשלוט ברצון של מישהו, מי לא יעשה עליך מניפולציות? שתילת מחשבות ובחירה חופשית, לשלוט באנשים, שליטה במחשבות, לגרום למישהו לעשות כרצונך, לקחת למישהו את הבחירה החופשית, שכנוע
לשלוט ברצון של מישהו, מי לא יעשה עליך מניפולציות? שתילת מחשבות ובחירה חופשית, לשלוט באנשים, שליטה במחשבות, לגרום למישהו לעשות כרצונך, לקחת למישהו את הבחירה החופשית, שכנוע
...מאבדת משמעות, כי הפעולה שלך הופכת לצפויה מדי, ממש כמו שליטה ברובוט מתוכנת מראש. אליעד כהן טוען, שהרצון של אדם לשלוט באחר הוא דווקא כי יש לו את התחושה שהאדם השני הוא יצור עצמאי עם בחירה חופשית, וזה בדיוק מה שנותן משמעות למניפולציה. למה בעצם לא לשלוט באנשים לגמרי? אם אדם היה יכול לשלוט באחרים לגמרי, באופן מוחלט ומדויק, לכאורה היה לו כוח אינסופי. אבל אליעד כהן טוען שזה יכול להביא גם לחוסר סיפוק וחוסר משמעות. אם הכל תמיד קורה בדיוק כפי שהוא רוצה, הוא מאבד את ההבחנה בין טוב לרע, והכל הופך להיות חסר משמעות...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
...או תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
...טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו טוב, הוא ירצה להתמקד בה יותר מאשר בחיסרון...
1 2
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצרים מתחרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצרים מתחרים, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, מוצרים מתחרים, איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שיטות שכנוע מתקדמות לשדר אמון ללקוח למה הלקוח ביטל את העסקה? טקסט שיווקי שכנוע באופן יחסי טעויות של אנשי מכירות מקצועיים יצירת הזדהות עם לקוח איך לאהוב להתווכח עם לקוח? להתמודד עם לקוחות קשים מוצר ללא מתחרים איך למכור כשאתה בדיכאון? מתי לוותר על הלקוח? איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? סודות השכנוע של ביבי נתניהו איך מודדים תהליך שיווקי? למכור את שיחת המכירה מוצר בחינם לקוחות עם בקשות מוזרות לסנן לקוח לגרום למישהו להתמכר לקוח שעושה בעיות עם התשלום אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים למכור לידים של לקוחות הגדלת כמות לקוחות איך למכור מוצרי מידע? לגרום למישהו שיש לו בחירה חופשית טיפול בהתנגדות של לקוח איך להפחיד לקוח? מטרות במכירות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך ליצור קרבה עם לקוח? למכור בזול למכור ללקוח מוצר בהנחה איכות מנהל השיווק חוסר הבנה של לקוח את המחיר לגרום למישהו להאמין למשהו אימון לשיווק להזדהות לגרום למישהו שיש לו בחירה שיווק המוצר לתת ללקוח להתנסות במוצר איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו למכור רק מוצרים איכותיים איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? השיווק כעזר של המכירות איך להשפיע על עצמי? איך להעביר מסרים משכנעים? משפך שיווקי במחלקת מכירות איך לגרום למישהו להגיע למפגש עם אליעד כהן? לענות ללקוח שאומר שיקר לו מה הכאבים של הלקוח? לקוח לא קונה ממך שיטת מכירות משולבת לשתול ללקוח מחשבה מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? להציג ללקוח שירות טעויות ביצירת ראפור הגדלת מוצרים האם להתחמק משאלה של לקוח? לגרום למישהו לרצות דווקא אותך לשכנע לקוח לאהוב להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? התנגדות של הלקוח למכור ביוקר לקנות או למכור איך אנשי מכירות מרמים לקוחות? האם לומר ללקוח רק את האמת? זיהוי מסרים לתת מודע לגרום למישהו לרצות אותך מניפולציות שיווקיות של מנטורים רצון לתת ללקוח קושי למכור את עצמך איך למכור בגוגל? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? כל אחד יכול ללמוד למכור לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה... להשפיע על הבוס איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך להגיב ללקוח? לשכנע אותך להתאים את המכירה לצרכי הלקוח לבנות משפך שיווקי ארגון המידע השיווקי יחסי אמון מוצר שלא כלכלי למכור אותו משכנעים אנשים המוצר שלי לא מספיק טוב שימוש בשם הפרטי מול לקוח אני איש מכירות להשפיע על תת המודע עזרי מכירה ללקוחות קיימים לפטר את הלקוחות איך לטפל בלידים של לקוחות? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לשכנע ילד לא לצעוק מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תת מודע, מומחה במכירות, קאוצינג בנושא מוצרים מתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.2988 שניות - עכשיו 27_09_2025 השעה 07:05:26 - wesi28