... את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי,
המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, אין לי צורך במוצר הזה, ... לו אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי?
המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא ... אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין הוא לא חושב שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הסיבה היחידה לכך שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את ... כן יקנה את המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות שאני לא יודע מה ... לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח ... לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב
שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? הוא לא ...